Minnaar deel 25.

zondag 20 juli 2014 om 22:35
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!

zondag 14 september 2014 om 16:57
Een voorbeeld, ik vertel over mijn werk en dat ik later een collega ga treffen. Krijg ik opmerkingen of het wat voor hem is en dat ik een lesbische verhouding kan aangaan leuk voor drie. Geef aan dat ik dit niet leuk vindt om dan vervolgens een voorstel naar paren club en meerdere mannen en dat ik dat makkelijk kan hebben. Wordt ik niet vrolijk van. Enfin heleboel woorden heen en weer en dan je vraagt daar zelf om. Dag ervoor heel verhaal over zijn verlangen naar mij, en hij bang is dat hij zijn gezin hiermee op het spel zet. Maar ook dat we geen overeenkomsten hebben en mijn levensstijl niet de zijne is. Ondertussen weet ik dat ik geen relatie als 1 met hem wil, minnaar zou kunnen maar minnaar schap met tijd , aandacht en niet alleen seks dus meer een schaduwrelatie waarin
ik dus nu ongebonden ben. Maar na zijn verhaal over verlangen twijfel gezin etc we moeten maar gewoon fuck buddys worden , voel ik me niet tot aangetrokken.
ik dus nu ongebonden ben. Maar na zijn verhaal over verlangen twijfel gezin etc we moeten maar gewoon fuck buddys worden , voel ik me niet tot aangetrokken.

zondag 14 september 2014 om 17:12
Herkenbaar Loui, in het geval van mijn ooit (soms wat kinderachtige) minnaar was dat een teken dat de gesprekken teveel huis tuin en keuken werden.
Daar bedoel ik mee, jij verteld over het treffen van een collega en hij trekt het door naar overdreven seksueel.
Alsof hij jouw dagelijkse hier en nu niet trekt.
Dat geneuzel over clubs en dat je dat wel "aankan" zegt mij veel over de afstand die hij inbouwt, je bent gevaarlijk geworden nu je zo ongeveer single bent.
Sneu ergens hè?
Daar bedoel ik mee, jij verteld over het treffen van een collega en hij trekt het door naar overdreven seksueel.
Alsof hij jouw dagelijkse hier en nu niet trekt.
Dat geneuzel over clubs en dat je dat wel "aankan" zegt mij veel over de afstand die hij inbouwt, je bent gevaarlijk geworden nu je zo ongeveer single bent.
Sneu ergens hè?

zondag 14 september 2014 om 17:23
Loui, ah ja, herkenbaar. Hij ziet je als sv en meer mag het niet worden. Dus beetje afstand, lekker geil en verder geen huis, tuin en keuken. Beetje peilen hoe jouw reactie is. Kinderachtig inderdaad, maar sommige mannen vinden communiceren nu eenmaal érg lastig.
Hart, hm, ik vind het maar een vaag verhaal. Waarom noem je hem dan een van jullie beste vrienden? Ben blij dat de roze wolk uiteengespat is. Misschien inderdaad knopen doorhakken dan maar?
Hart, hm, ik vind het maar een vaag verhaal. Waarom noem je hem dan een van jullie beste vrienden? Ben blij dat de roze wolk uiteengespat is. Misschien inderdaad knopen doorhakken dan maar?
zondag 14 september 2014 om 17:29
Ik besef trouwens wel dat het ook voor hem niet makkelijk is.Hij heeft een huwelijk en een affaire en beide dames kunnen tegenwoordig elkaars bloed wel drinken.In eerste instantie was dit juist een bindende factor want hij was vrouw net zo zat als ik.Nu staat het tussen ons in.Hij blijft bij haar en ik sta op het punt van een definitieve breuk.
zondag 14 september 2014 om 17:37
Hart, hij zou de eerste niet zijn die zijn affaire voor zichzelf rechtvaardigt door zijn relatie met zijn vrouw naar beneden te praten.
Terwijl er feitelijk weinig aan de hand is met hun huwelijk.
Wees blij dat jij door de vriendschap met haar te ontmantelen ook van hem verlost word.
Terwijl er feitelijk weinig aan de hand is met hun huwelijk.
Wees blij dat jij door de vriendschap met haar te ontmantelen ook van hem verlost word.
volg je verstand, gebruik je gevoel
zondag 14 september 2014 om 17:46
Hl,
Er is enorm veel aan de hand binnen hun huwelijk.Dit weet ik van zijn nmr 1.Ik begrijp jouw denkwijze is ook bij mij door het hoofd gegaan maar toen ik het van de andere kant hoorde wist ik zeker dat het geen praatjes zijn.Het is niet best.Ik heb hem gezegd dat ik niet wil dat hij daar nog met mij over praat.Hij wil met haar leven,aan hun om het op te lossen.Geen geklaag en roepen dat ik veel leuker ben.Dat wil ik niet meer en daar is hij ook heel braaf mee gestopt.
Er is enorm veel aan de hand binnen hun huwelijk.Dit weet ik van zijn nmr 1.Ik begrijp jouw denkwijze is ook bij mij door het hoofd gegaan maar toen ik het van de andere kant hoorde wist ik zeker dat het geen praatjes zijn.Het is niet best.Ik heb hem gezegd dat ik niet wil dat hij daar nog met mij over praat.Hij wil met haar leven,aan hun om het op te lossen.Geen geklaag en roepen dat ik veel leuker ben.Dat wil ik niet meer en daar is hij ook heel braaf mee gestopt.

zondag 14 september 2014 om 17:46
quote:highlander schreef op 14 september 2014 @ 17:21:
Loui, ik begrijp niet waarom hij jouw ongebonden status op één hoop gooit met lesbisch zijn en gangbangs.
Spoort hij in zijn bol wel?
Wil jij een minnaar die zo met jou omgaat?Oh, ik vind dat altijd wel geinig. Ik fantaseer er altijd hele geile mannen bij en laat het graag in het midden of het waar is. Op de een of andere manier wordt hij daar heel gretig van. Ik weet nl allang dat hij niet spoort. Als hij maar lekker sekst
Loui, ik begrijp niet waarom hij jouw ongebonden status op één hoop gooit met lesbisch zijn en gangbangs.
Spoort hij in zijn bol wel?
Wil jij een minnaar die zo met jou omgaat?Oh, ik vind dat altijd wel geinig. Ik fantaseer er altijd hele geile mannen bij en laat het graag in het midden of het waar is. Op de een of andere manier wordt hij daar heel gretig van. Ik weet nl allang dat hij niet spoort. Als hij maar lekker sekst
zondag 14 september 2014 om 17:53
Hart, waarom blijf jij over hen schrijven terwijl jij niets meer met hen wilt?
Jij hoeft zijn affaire met jou niet voor hem goed te praten.
Jij hoeft jezelf idd niet te mengen in hun huwelijk.
Jij hoeft helemaal niets met mensen met wie jij niets meer hebt.
Haar bloed kun jij al drinken.
Hij blijkt door zijn geklaag zonder wat te doen iemand zonder ruggengraat.
Laat ze hun kennelijk ellendige huwelijk idd zelf uitzoeken.
Trek jouw handen van hen af.
Jij hoeft zijn affaire met jou niet voor hem goed te praten.
Jij hoeft jezelf idd niet te mengen in hun huwelijk.
Jij hoeft helemaal niets met mensen met wie jij niets meer hebt.
Haar bloed kun jij al drinken.
Hij blijkt door zijn geklaag zonder wat te doen iemand zonder ruggengraat.
Laat ze hun kennelijk ellendige huwelijk idd zelf uitzoeken.
Trek jouw handen van hen af.
volg je verstand, gebruik je gevoel
zondag 14 september 2014 om 17:54
Nee dat wil ik dus niet. Het is kinderachtig en het spoort ook niet. Om dan uiteindelijk nadat ik mijn ergernis erover had geuit, te gaan zeggen ik gun je alleen maar plezier en jij wordt kwaad, pfff. Zal ook wel een kronkel bij hem zitten maar wil daar geen tijd meer in steken. Zonde van mijn energie en tijd.
Door afstand/ rust te hebben genomen en daarnaast ongebonden te zijn vallen ook heel veel onrust en ruis weg. Dat maakt het allemaal veel duidelijker .
Door afstand/ rust te hebben genomen en daarnaast ongebonden te zijn vallen ook heel veel onrust en ruis weg. Dat maakt het allemaal veel duidelijker .

zondag 14 september 2014 om 19:13
Loui, ik vraag me ook af hoe duidelijk jij bent, ik vertelde mijn ooit minnaar gewoon dat ik hem een lul vond omdat hij een gewone opmerking zo probeerde te draaien dat ik er zwart uitkwam. Jij laat dit ook een beetje gebeuren volgens mij.
Laat hem maar verklaren hoe hij van een meet met een collega op een lesbische relatie en seks met meerdere mannen komt. Vertel je vermoedens.
Tenminste.. als je die energie er nog in wilt steken.
Laat hem maar verklaren hoe hij van een meet met een collega op een lesbische relatie en seks met meerdere mannen komt. Vertel je vermoedens.
Tenminste.. als je die energie er nog in wilt steken.

zondag 14 september 2014 om 20:32
Loui, ik weet natuurlijk niet wat er over en weer letterlijk gezegd is maar kan minnaar niet gewoon een geintje hebben gemaakt en jij dat veel te serieus hebben opgevat? Ik en BV maken ook zo vaak dit soort grapjes. Ook grapjes over trio's en parenclubs n.a.v. iets compleet anders. Gewoon om ff lol te hebben en elkaar te plagen, reactie uit te lokken. Voor de leuk. Zit echt helemaal niets beledigends achter.

zondag 14 september 2014 om 21:19
Hart, liegen is gewoon een afknapper, zeker als het om zoiets cruciaals gaat. Ik begrijp helemaal waarom je er klaar mee bent. Maar wees er dan ook echt klaar mee!
Denk wel dat Highlander gelijk heeft dat je nu vooral blij moet zijn geen drastische dingen over nr. 1 te hebben besloten en hem nog ziet zitten.
Denk wel dat Highlander gelijk heeft dat je nu vooral blij moet zijn geen drastische dingen over nr. 1 te hebben besloten en hem nog ziet zitten.

zondag 14 september 2014 om 22:35
Begrijp ik, Roos alleen mijn punt is dat hij het misschien niet zo bedoeld heeft als zij opvat en dan ligt het meer aan verschillen in opvattingen over humor dan aan dat hij haar bewust zou willen kwetsen of beledigen. Lijkt me nogal een essentieel verschil. En als het op schrift gebeurt dan is het helemaal moeilijk de toon van de ander te raden.
zondag 14 september 2014 om 22:42
Het zou kunnen maar als ik aangeef dat ik het niet ok vindt zou dat duidelijk moeten zijn. De vraag stellen van waarom hij van een verhaal van mij dit naar seksueel praatje brengt ga ik denk ik wel doen. En humor kan leuk zijn maar dat was dit niet leuk. Soms is schrijven wel wat moeilijker te duiden hoe iemand iets bedoeld dat klopt.