Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Zojuist Breaking News in Utopia:

"Beste inwoners van Utopia,

Na ruim acht maanden mag de conclusie zijn dat Utopia, het sociale experiment, nog lang niet ten einde is.

Met veel vallen en vaak opstaan hebben jullie je de afgelopen maanden samen een weg geknokt naar een Utopia waar elke inwoner bezig is persoonlijke doelen te verwezenlijken. Zo verschillend als jullie zijn, respecteren jullie meestal elkaars wensen, geloven en behoeften. Dat verdient een compliment. Maar….

Utopia is nog lang niet klaar. Het najagen van een grootideaal zit vol experimenten, nieuwe projecten en dappere pogingen tot verandering en verbetering van jullie samenlevingsstructuur. Dat heeft meer voeten in de aarde dan in één jaar te realiseren valt en daarom is besloten niet te stoppen op 31 december 2014.

Aan het eind van dit jaar wordt, volgens plan, ‘de Utopiaan van het Jaar 2014’ gekozen. De winnaar krijgt het bedrag dat op dat moment in de staatskas zit, na aftrek van alle kosten. Daarna aan jullie de vraag wie er wil blijven. Iedereen die wil stoppen op 31 december 2014, kanstoppen. En iedereen die wil blijven, kan blijven. Over de details hiervan worden jullie later geïnformeerd.

Iedereen die op dit moment in Utopia verblijft, mag in de komende maanden 1 uur familie uitnodigen om te overleggen over je beslissing.

Denk er rustig over na, het is nog lang geen eind december!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
YouTube feargal sharkey eens...de dubbelganger van Mark
Nou ben benieuwd wie er gaan blijven en of er iemand gaat blijven..
quote:dorentje schreef op 15 september 2014 @ 19:47:

YouTube feargal sharkey eens...de dubbelganger van Mark 😂😂😂 het is hem!!!!
Ja lijkt er inderdaad op!
Ruud blijft vast, kan ie lekker nog een jaar lanterfanten en anderen etteren.
Vanessa en Nico zijn de enige die vrijwillig weggaan.

Vanes ivm haar kinders, Nico vanwege het uitzichtloze.

Rest heeft geen enkel doel in hun leven thuis en blijven dus lekker zitten.

Ik denk wel dat er steeds meer irritatie gaat komen als ze nog langer blijven.
Zou het dan toch een kijkcijferkanon zijn?
quote:mafalda schreef op 15 september 2014 @ 20:23:

Vanessa en Nico zijn de enige die vrijwillig weggaan.

Vanes ivm haar kinders, Nico vanwege het uitzichtloze.

Rest heeft geen enkel doel in hun leven thuis en blijven dus lekker zitten.

Ik denk wel dat er steeds meer irritatie gaat komen als ze nog langer blijven.Ik denk dat Vanessa blijft. Zelden zo'n ontaarde moeder gezien.
Volgens mij is het een geintje.

Ze ''zitten nu allemaal de rit maar uit"".

Nu gaan ze er weer voor.

31 December, allen, het was een geintje....... inpakken en wegwezen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij shownieuws gisteren gezien waar Big John himzelf aankondigde Utopia zeker met nog een jaar te gaan verlengen dus tot eind december 2015. De bewoners mogen zelf kiezen wat ze gaan doen komende oud en nieuw: ze mogen blijven of ze mogen vrijwillig weg zonder hun borg kwijt te zijn. Ook is het mogelijk dat eerder weggestemde/vertrokken bewoners volgend jaar weer terug kunnen keren in Utopia als ze dat willen. Dus als Rienk nog zin heeft in een jaar dak, natje, droogje kan hij dus weer terugkeren, net als de rest. Het is geen 'under the dome' er zit geen koepel overheen (zou wel ontzettend leuk zijn dat ze er niet meer in/uit kunnen. Hoe gaan de bewoners het redden zonder bezoek, evenementen, boodschappen, Willem en de postbode? wie word dan hun "big Jim Rennie"?) Ik zie Bil en Ruud nog wel even blijven, na een jaar nog viezer en luier dan ooit en wie weet wel met een door hen verwekte baby, arm kind? Vanfles gaat denk ik wel, wil ze haar kinderen dan nog een jaar niet meer zien?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Jeetje wat een onzin weer. Het dynamische aan het programma was juist dat er mensen weg werden gestemd en nieuwe erin kwamen. Dat is dus eigenlijk allemaal voor Jan Lul geweest.
Zit Lot er nog in? Ik heb al sinds begin van de zomer niet meer gekeken, maar die kont van Lot krijg je niet snel van je netvlies.
Ja Globe, Lot zit er nog steeds in en ze heeft nu een fling met Laura (Lautje). En dr kont bedekt nu bijna heel het terein
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik zit te bedenken dat ik super blij ben voor de koeien.

Die kunnen hopelijk nog lekker een jaartje samen buiten zijn. Hoera!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 17 september 2014 @ 12:11:

Ik zit te bedenken dat ik super blij ben voor de koeien.

Die kunnen hopelijk nog lekker een jaartje samen buiten zijn. Hoera!!Die koeien hebben het bij boer Klaver een stuk beter dan bij gekke Ruutje die ze telkens teveel krachtvoer geeft waardoor ze aan de schijterij raken. Daar lopen ze ook lekker in de wei, worden ze goed verzorgd en krijgen ze de juiste aandacht. Zet het hek bij die Utopia-koeien open en ze lopen zo naar huis, naar boer Klaver toe. En die hoeft de melk niet weg te gooien omdat vieze Ruutje met zijn smerige vingers erin heeft gezeten.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Maar begrijp ik het goed, wordt Utopia 2.0 zonder de bodemloze portemonnee van Ome Sjon? Dus dat bewoners echt voor zichzelf moeten gaan zorgen? Dan zijn Ruutje en Slillie zo vertrokken hoor! Een uitkering is makkelijker.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Die muts!! Die kost gewoon 30¤!! Terwijl dat zo'n ding is dat je zonder label voor 2,99 bij de zeeman ligt...
Waarom moest Vanessa nou eigenlijk zo huilen? Het is toch fijn voor d'r dat ze de keuze heeft om op 31 december naar huis te gaan?
De inwoners van Utopia vragen zich continu af wie 'De stem' is. Nou... Dat is natuurlijk Jos van bergenhenegouwen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Die mutsen van Lau he, daar staat Lafly op. Nou heeft Laura niet het hoogste IQ en verwacht ik ook geen heel grappig of intelligent gekozen naam maar bedoelt ze nou: 'Lafly' als in het Engelse 'lovely' fonetisch geschreven? Of staat La voor Laura en Fly voor ehm… iets anders? Of bedoelt ze "La Fly" als in een frans voorzetsel en dan vliegen? En wat bedoelt ze daar dan weer mee? Wie helpt?!!!!
quote:carpediem90 schreef op 18 september 2014 @ 13:12:

Die mutsen van Lau he, daar staat Lafly op. Nou heeft Laura niet het hoogste IQ en verwacht ik ook geen heel grappig of intelligent gekozen naam maar bedoelt ze nou: 'Lafly' als in het Engelse 'lovely' fonetisch geschreven? Of staat La voor Laura en Fly voor ehm… iets anders? Of bedoelt ze "La Fly" als in een frans voorzetsel en dan vliegen? En wat bedoelt ze daar dan weer mee? Wie helpt?!!!!Who cares.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 september 2014 @ 13:15:

[...]

Who cares.It's a joke.
quote:Nouschi schreef op donderdag 18 september 2014 13:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="carpediem90 in "Utopia 2 (spoiler alert!)"" class="messagelink">carpediem90 schreef op 18 september 2014 @ 13:12</a>:</b>

Die mutsen van Lau he, daar staat Lafly op. Nou heeft Laura niet het hoogste IQ en verwacht ik ook geen heel grappig of intelligent gekozen naam maar bedoelt ze nou: 'Lafly' als in het Engelse 'lovely' fonetisch geschreven? Of staat La voor Laura en Fly voor ehm… iets anders? Of bedoelt ze "La Fly" als in een frans voorzetsel en dan vliegen? En wat bedoelt ze daar dan weer mee? Wie helpt?!!!!</div></blockquote>Who cares. O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven