Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
...
@Justline, nee eergister.

Maar ik lees verschillende dingen mbt vruchtbaarheid na de eisprong. Ik las dat een eitje 12 uur bevrucht kan worden en daarna afsterft, maar de ene keer lees ik dat sex hebben binnen die 12 uur nog zin heeft, dan lees ik weer dat sex na de eisprong geen nut meer heeft...

Maar nu voel ik niks meer, dus hopelijk komt het morgen pas..
quote:Lisa1977 schreef op 17 juli 2008 @ 18:35:

@ Roadster: erg leuke omschrijving trouwens, ''gaat ervoor'' Alternatief zou kunnen zijn ''gaat erin'' maar jah das weer wat plat (owww doe ik het weer nu)

Hulde!

@Roadster, gefeliciteerd!!!

@All, tot straks!!! Ga nu even met vriendinnetje kletsen.
@Roadster: nog gefelicteerd en dank voor het bijwerken van het schema. Gaat ervoor is idd leuk.

@Poca / Lisa: heb ik nu ook dat ik dat laseren toch wel eng vindt. Ga denk ik wel eens lezen over die implantlenzen maar of ik dat durf.....
Iedereen voor de buis?
Bijna... Vriend mag nog even Bionic Woman afkijken...

Vriend wil ook graag een kindje (alhoewel een kleine superheld hem ook wel wat lijkt) maar 'vrouwen tv programma's' kijken gaat hem te ver
Roadster, mijn tijd komt zeker nog wel!

Mijn vriend heeft inmiddels een baan gevonden. Hierdoor kunnen we eerder op zoek naar een koophuis. Ook ben ik nu bereid voor een tijdje een langere reistijd van en naar mijn werk te hebben, waardoor her verhuizen eerder kan gaan gebeuren dan februari 2009! Het 'proberen' zal dus misschien toch rond eind 2008/begin 2009 van start gaan!

Maar zolang we nog geen koophuis hebben wacht ik rustig af en lees ik lekker mee met jullie!
haha, ook dat komt wel!!! Moman wilde er eerst niks van weten, tegenwoordig vindt hij het niet zo erg meer...
@ Lisa: Ik zal dat inderdaad eens gaan nakijken, van laseren hoor je wel eens dat je vlekken kunt krijgen of blind kunt worden en dan draag ik toch liever lenzen;-)

@ Roadster: Nog proficiat!

Iemand gisteren nog naar babyboom gekeken? ben benieuwd of Diana en Jeroen inmiddels bevallen zijn!
Wat was het hier gezellig zeg!
@Aruba, huh?

@Poca, ik heb ook gekeken, was nice!

IK VERVEEL ME!!!
Gisterenavond. Ik verveel me al een jaar. Doe hele dagen niks om mijn werk en moet ook nog eens samenwerken met een collega die ik echt zou kunnen vermoorden. En geloof me, dat heb ik niet zo snel. Maaaaar, ik hoor maandag of ik aangenomen ben voor een nieuwe baan. En ik wil die baan zo graag he.

Owja, ik bedoel dat het gisteren gezellig druk was Mogalie.

Hoe gaat het met iedereen hier? Jij hebt de eerst komende NOD Mogalie. Spannend zeg.
Hoe komt het dat jij je verveelt Mogalie?
@ Roadster: nog gefeliciteerd!

@ Aruba: ik weet hoe het is als je een collega niet kan uitstaan, zooo vervelend!!!!! Hoop dat je de baan krijgt!

Ik ga nu uitzendinggemist kijken! Hoop ook dat Diana al bevallen is, heb zo met hun meegeleefd!
Nou dat wordt de volgende aflevering denk ik...die Ajax kamer haha! Leuke aflevering weer hoor, iedereen even kijken!
@ Allemaal: heb bayboom.nl even gelezen en nee ze hebben nog geen kindje!

@ Mogalie: waarom verveel je je? Mijn baas is op vakantie dus hier is het vrijheid blijheid omdat het hier komkommertijd is nu...

@ Aruba: iet vermoorden, is zo zonde dat je voor degene dan de cel in moet;-) Maar ik weet wat je bedoelt had ik bij mijn vorige baas...

Op welke baan heb je gesolliciteerd?
Ja in de cel zitten ook vervelende mannetjes he. Een functie die uit 4 verschillende functies bestaat en op allerleid locaties bij de Rabobank.
Klint erg leuk Aruba, en bijna weekend dan hoef je diegene 2 dagen niet te zien!
Klinkt interessant Aruba! Duim voor je!

Ik ken het met zo'n collega, heb er zo een tegenover me zitten....

Officieel verveelde ik me niet hoor, had alleen geen zin om de dingen te doen die nog lagen te wachten.

En ik ben die kermis nu al zat!!! Nog maar 10+2 dagen...

Ajax-kamer is idd heel heftig, maar wel heeeel erg lief van hem.

ga maar eens mail,hyves,enz. checken!
trouwens aruba, functies uit 4 functies op verschillende locaties....heftig!
al een uur wakker.....en dat op de enige dag die ik uit kan slapen.
...
Balen is dat he! Maar goed, nu wel al de boodschappen gedaan, das ook wel fijn en het was tenminste nog redelijk rustig. Duik dadelijk maar weer mijn bedje in, want ik heb nog een lange nacht te gaan.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven