Mode & Beauty alle pijlers

overknee laarzen

17-09-2014 10:11 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Zalando een paar gave laarzen gezien. Nu twijfel ik of het niet ordinair zou staan. Ik ben er wel van bewust dat het er natuurlijk wel aan ligt wat je erbij draagt. Maar als je er nette kleding bij draagt (rokje, bloesje) kan het volgens mij best gaaf staan.

Wat vinden jullie er van?

overknee laarzen
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Als Mathilde en Maxima ze kunnen dragen, zijn ze in elk geval niet ordinair.
Leuk! Deze zijn op het randje, maar ik vind ze stoer.

Maar: geen hoogblond haar, geen goud, stoere kleding erbij, of zoals de foto van Nouschi. En een must is mooie benen!
Zo'n voorbeeld als wat Nouschi geeft kan prima, leuk!
quote:Emma95 schreef op 17 september 2014 @ 14:12:

Als Mathilde en Maxima ze kunnen dragen, zijn ze in elk geval niet ordinair.Hallo, dat zij wel twee types hé. Op Kim Holland zou dat met exact dezelfde outfits toch echt heel anders tonen...
Allemaal mooi

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 september 2014 @ 13:16:

Mooie laarzen.

Niks ordinairs aan idd als je het zo draagt

[afbeelding]

Nog steeds een tikje ordinair.

Maar dat staat imo niet meteen gelijk aan lelijk of not done.
Prachtige laarzen. Mooie kleur grijs! En ik zou het liever combineren met een rok of jurk dan met een broek (hoge laarzen over een broek vind ik echt geweest (en snel ordinair).
quote:Nouschi schreef op 17 september 2014 @ 14:20:

Allemaal mooi

[afbeelding]Ik vind die laatste wel een redelijk hoog boswachter gehalte hebben. Dat broekje is echt om te huilen zo lelijk.
Ik vind ze prachtig. Ik heb ze zelf in het zwart en ik draag er een minirokje/jurkje bij. Ik krijg altijd veel complimentjes erover. Ik heb wel een getinte huid en heel lang donker haar, niet hooggeblondeerd zoals iemand hier schreef, misschien scheelt dat ietsje.

Denk maar terug aan die auditie van Sharon Doorson bij The Voice of Holland. Ze had zwarte overknee laarzen met hoge hakken aan en een rood strak jurkje. Ze zag er fantastisch uit (zelfs met geblondeerd haar), ook volgens de mannen in de jury.

http://www.dailymotion.co ... sharon-doorson_shortfilms
quote:milna schreef op 17 september 2014 @ 14:41:

Denk maar terug aan die auditie van Sharon Doorson bij The Voice of Holland. Ze had zwarte overknee laarzen met hoge hakken aan en een rood strak jurkje. Ze zag er fantastisch uit (zelfs met geblondeerd haar), ook volgens de mannen in de jury.

http://www.dailymotion.co ... sharon-doorson_shortfilmsDit vind ik dus al echt ordinair, maar smaken verschillen gelukkig.
Ik vind het in sommige gevallen ordinair, maar veel van de plaatjes die hier geplakt worden prachtig! Je kunt ook nog een stukje hoger gaan voor de thigh high boots:

http://www-static.wedding ... da-chanel-boots_large.jpg
quote:zoeysew schreef op 17 september 2014 @ 15:20:

Ik vind het in sommige gevallen ordinair, maar veel van de plaatjes die hier geplakt worden prachtig! Je kunt ook nog een stukje hoger gaan voor de thigh high boots:

http://www-static.wedding ... da-chanel-boots_large.jpg Die heb ik en iedereen denkt dat het een leren broek is
Hier was kort geleden ook al een topic over. Als je zoekt via Google moet je dat kunnen vinden. Het topic was incl mooie plaatjes.
quote:milna schreef op 17 september 2014 @ 14:41:

http://www.dailymotion.co ... sharon-doorson_shortfilms

Dat vind ik dus ordinair.

Op zo'n podium met veel bombarie kan ik er wel van genieten, maar op straat?

Afschuwelijk.

Die grijze overknees van TO vind ik dan weer prachtig. Mits heel juist gecombineerd.
Bij lange vrouwen zijn ze wel mooi en hangt er af wat je er bij draagt inderdaad jeans kunnen ze wel leuk staan of een mooie nette rok/ jurk
Zo gecombineerd vind ik ze heel mooi:

We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Ordinair? Dat is sterk afhankelijk van hoe jíj de laarzen combineert. Trek je ze onder een te korte leren short? Ja, dan is het te behappen dat mensen je ordinair eruit vinden zien. Trek je de laarzen aan over een mooie legging of onder een leuke jurk? Dan is er niets aan de hand en zie je er 'fashionverantwoord' uit.

Daarbij: gewoon doen waar jij je lekker bij voelt
Dress like you're gonna meet your worst enemy today
quote:diana_banana schreef op 17 september 2014 @ 19:24:

[...]

Dat vind ik dus ordinair.

Op zo'n podium met veel bombarie kan ik er wel van genieten, maar op straat?

Afschuwelijk.

Niet gewoon voor overdag op straat, maar voor een groot feest zou ik het fantastisch vinden als er een vrouw zo uitziet. Die rode jurk is super, vind ik.

Ik vind ordinair vooral afhangen van wie het draagt en hoe zij het draagt. En ordinair vind ik vooral bloot. Bij Sharon zijn alleen haar armen bloot en een klein stukje van haar dijbenen, voor de rest is alles bedekt. Dat vind ik zelf netter dan een meisje dat ik net op straat zag, zij had een strakke spijkerbroek aan met een strak topje met een laag decolleté waar de bovenste helft van haar borsten bloot te zien waren. Zelfs ik als vrouw had het moeilijk om niet de hele tijd naar haar borsten te kijken.
Ik vind het mooie laarzen, zou ze zelf ook dragen en zoals Olivia Palermo het draagt (dus met stijlvolle, niet ordinaire en geen blote kleding), zie reactie Infinity, is het niet ordinair vind ik. Ik zou er wel voor zorgen dat je evt. rok niet té kort is.
Trashy de luxe!

En vind ze nog geen 2 tientjes waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven