Man afpakken
zondag 21 september 2014 om 18:27
Hoi, ik heb een probleem.
Ik vind een man leuk maar hij heeft al een vriedin,maar ik vind hem echt leuk en ik denk hij mij ook. Voor dat die een vriedin had zatten we met elkaar te flirten en nu nog steeds maar wel iets minderen dan eerst. Hoe krijg ik hem nou voor me zelf ? Of ff gemeen gezegt, hoe pak ik hem van haar af?
Ik vind een man leuk maar hij heeft al een vriedin,maar ik vind hem echt leuk en ik denk hij mij ook. Voor dat die een vriedin had zatten we met elkaar te flirten en nu nog steeds maar wel iets minderen dan eerst. Hoe krijg ik hem nou voor me zelf ? Of ff gemeen gezegt, hoe pak ik hem van haar af?
zondag 21 september 2014 om 18:54
quote:korra16 schreef op zondag 21 september 2014 18:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Pretzel66 in "Man afpakken"" class="messagelink">Pretzel66 schreef op 21 september 2014 @ 18:33</a>:</b>
16 is je leeftijd ? Dat verklaart een hoop !</div></blockquote>Nee 16 zo oud is mijn eerste hond geworden en dat bekent veel voor me Tuurlijk.
16 is je leeftijd ? Dat verklaart een hoop !</div></blockquote>Nee 16 zo oud is mijn eerste hond geworden en dat bekent veel voor me Tuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 21 september 2014 om 19:55
zondag 21 september 2014 om 19:59
zondag 21 september 2014 om 20:11
zondag 21 september 2014 om 20:20
zondag 21 september 2014 om 20:21
quote:eldorado schreef op 21 september 2014 @ 18:34:
Wat een negativiteit in dit topic!
Ja jammer. Ik bedoel, ik zou er wat decolleté tegenaan gooien, beetje drank erin gieten, met hem in bed duiken.
Dan zorgen dat zijn vrouw erachter komt. En dan hem opvangen als hij komt uithuilen.
Zo ben ik ook aan die van mij gekomen hoor.
Wat een negativiteit in dit topic!
Ja jammer. Ik bedoel, ik zou er wat decolleté tegenaan gooien, beetje drank erin gieten, met hem in bed duiken.
Dan zorgen dat zijn vrouw erachter komt. En dan hem opvangen als hij komt uithuilen.
Zo ben ik ook aan die van mij gekomen hoor.
zondag 21 september 2014 om 20:27
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 20:21:
[...]
Zo ben ik ook aan die van mij gekomen hoor.Wel veel werk. Ik riep gewoon: hierrrrr!
[...]
Zo ben ik ook aan die van mij gekomen hoor.Wel veel werk. Ik riep gewoon: hierrrrr!
Ye ken.
zondag 21 september 2014 om 20:27
Ik probeer dat overigens nu bij de buurman. Die is een stuk rijker, dus ik ruil die van mij in. Ik vraag gewoon heel vaak of hij even een lampje komt verwisselen als mijn man werkt, of ik loop door de tuin in een nachtponnetje (bukken en spreiden is het devies) en ik zorg dat hij me af en toe huilend aantreft en dan vertel ik hoe ellendig mijn man me behandelt.
Nou, en dan krijg ik hem vanzelf in bed, zodat ik een zwangerschap kan faken, of beter nog, ik zorg dat ik zwanger wordt. En dan lukt dat vanzelf.
Nou, en dan krijg ik hem vanzelf in bed, zodat ik een zwangerschap kan faken, of beter nog, ik zorg dat ik zwanger wordt. En dan lukt dat vanzelf.