vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Het is zeker stil! Denk dat het wel weer wat drukker wordt met de 20wekenecho inhet vooruitzicht! Morgen controle en vrijdag de echo, ben zo benieuwd en hoop dat alles goed is!

Donderdag gaan we even kinderwagens uitproberen bij de dump, park of prenatal maar hebben jullie nog tips? Ben verliefd op de joolz maar prijs is toch wel aan de hoge kant dus eerst nog even oriënteren. Kunnen er misschien 1 2ehands overnemen dus das nog een optie.. Wat voor kinderwagen hebben jullie of gaan jullie aanschaffen?

Groetjes!
Hier ook niet veel te melden;-) alles loopt lekker!

Wel erg moe steeds maar zal ook het seizoen wel zijn.

Dinsdag 18 weken dus nog 2 weken geduld.

Voor iedereen geniet en succes met de 20 weken echo's
Oh ik heb de icandy, zie je niet veel nog in Nederland maar echt een heerlijke goede wagen!
Vandaag 18 weken en over een week de 20-wekenecho bij 19 weken. Maar ik maak me daar helemaal geen zorgen om, al vanaf het begin heb ik een goed gevoel over deze zwangerschap. En ik voel nu bijna dagelijks kleine schopjes, zo lief.

Ik heb de Buggaboo Cameleon Denim, een oudje. Tweedehands van Marktplaats en mijn zoontje zit er nu nog in. Dat wordt delen straks. Maar ik heb ook 2 draagzakken, De Bondolino en de ErgoBaby, dus de eerste maanden draag ik de baby, kan mijn zoontje nog in de wagen zitten.

Wat is jullie mening over fietsen met een baby in de draagzak?
Oei, miss T, fietsen met draagzak vind ik echt een 'no-go'. Als er wat gebeurt, bijv je valt, dan is de kans echt aanwezig dat je kind dood is. De gevolgen zijn gewoon veel groter dan wanneeer je kind in een zitje zit of in een steeco-mee. Dan is misschien een bakfiets of fietskar (in de grote stad ook discutabel) een betere optie.

Maar echt een handige manier om 2 kinderen op de fiets te vervoeren (waarvan er 1 niet kan zitten), blijft lastig.

Sannie, die I candy is mooi!

Toch wel jammer dat we geen nieuwe nodig ghebben :-) al scheelt het wel een hoop geld.
MissT, is zo'n loopplank achter de kinderwagen nog iets voor jou?
Hallo dames,

mijn 20 weken echo wordt 8 oktober en dan ben ik bijna 21 weken omdat mijn man dezelfde vrouw wil als tijdens onze pret echo. Best spannend inderdaad.

@Fietsen, ik zou het niet doen. Ik ga voor een bakfiets straks daar kan je dan de maxicosi in vast zetten.

Hebben jullie ook afentoe het gevoel dat de baby in de weg zit? Ik ben nog vrij plat en mijn baby ligt graag met z'n koppie naar beneden. Als ik dan fiets of buk voel ik echt dat ik iets beknel en dat hij in de weg zit. Met de geslachtsbepaling lag hij ook op z'n koppie en met het hartje luisteren zit de doppler ook heel laag dus dan zal hij ook wel met het hoofdje naar beneden liggen. Rechtop zitten is ook echt niet lekker want hij drukt enorm op mijn blaas haha. Ik doe alles op de fiets en ik merk nu dat het ik zo snel buiten adem ben, verder voel ik me top. Hoe voelen jullie je?

Ik ga voor de groene Bugagoo die classic collectie die nu uit is. Ze hebben ook zo'n lekker wollen vachtje erbij voor in het buggy zitje a 100 euro zucht. Ik wacht denk ik nog even tot na de 20 weken echo.
Ik ben zeker niet van plan om te gaan fietsen met baby in de draagzak. Ik zie het alleen wel veel gebeuren en verbaas me erover. Ik zou het niet durven, zeker niet in het drukke Amsterdam waar ik woon. Mijn partner denkt er iets lichter over, maar ik heb het hem verboden. Tot 8/9 maanden is het tram/bus/lopen met de wagen. Ik ga op MP zo'n treetje kopen voor op de Bugaboo.
MissT

Oh, ik heb echt geen zin om te werken. Ik wil gewoon lekker babykleertjes uitzoeken en kamertje inrichten
Herkenbaar ozoz ik ben wel lekker vrij vandaag ga naar de jaarmarkt in lisse maandags ga ik altijd met mijn moeder en zusje met baby wat leuks doen. Ik voel mijn zoontje ook al druk schoppen zo'n fijn gevoel volgens mij word hij een bokser net als zijn vader ik krijg nu ook steeds meer een buik hij word steeds ronder en mooier ik ga deze week de babykamer ophalen zooo leuk kan ik eindelijk gaan inrichten ik maak hem babyblauw met grijs en sterren zit nog even na te denken over een muurschildering of een sticker met naam ik heb het er maar druk mee

Ik ga ook niet fietsen met de baby alle auto's rijden hier als gekken in haarlem moet zeggen dat ik met de fiets nu al best eng vind ik kijk echt 3x extra uit ik heb een elektrische fiets dus dat gaat best hard. ik ben blij met mijn joolz daar ga ik veel kilometers mee maken samen met de hond voorlopig niet meer fietsen na de bevalling. woensdag de 20 weken echo erg spannend weer en ook erg leuk om mijn zoontje weer te kunnen zien even kijken of hij nog steeds een zoontje is ;)
Even het topic omhoog tikken

Met wat gezeur, haha. Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de rugpijn. Ik kon totaal mijn draai niet vinden in bed, mijn buik ligt niet meer lekker (daar slaap ik normaal half op), maar mijn rug protesteert bij andere houdingen. De hele dag met lage rugpijn gelopen. Is dat bekken- of bandenpijn? Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap. Nog meer die hier last van hebben?
Ik had in mijn vorige zwangerschap wel last van lage rugpijn.

Maar voel het nu nog lager en ook een pijnlijke uitstraling naar mijn heupen en billen dus denk dat dit wel bekkenklachten zijn helaas.

De fysio zei bij mijn alleen lage rug dat het toen geen echte bekken klachten waren maar weet niet hoe laag jouw pijn zit.

Ik zou ook echt nooit fietsen met een draagdoek. Ga er denk ik wel 1 aanschaffen want heb al een kinderwagen en buggy dus komt echt geen dubbele 3e
Pff hoe kom ik deze week door.. Wekenlang geduldig geweest en ook geen moeite mee gehad, maar nu is het geduld ineens op! Maandag 20w echo, wil weten of alles goed is en of we een zoon of dochter krijgen!!

Kan ook niet echt aan andere dingen denken want sinds deze week krijg ik porren van de kleine dus word steeds aan m herinnerd!

Trek het echt slecht haha..
Yeah, vandaag de 20w echo gehad en alles zag er goed uit! Zo fijn!

Hopelijk volgen er nog heel veel meiden na mij met goede echo's!

Patsy, nog een klein weekje geduld!

MissT, balen van je rug. Misschien helpt een kruik. Of slapen met een kussen onder of tussen je knieën.

Ik voel de kleine nu echt vaak, erg leuk. Verder ben ik wel supersnel buitenadem en heb ik het regelmatig benauwd. Een rot gevoel maar schijnt wel normaal te zijn.
@ Sannie: Het zit niet super laag, eerder op nier-hoogte. Ik heb dit weekend heel hard gewerkt en veel gestaan, misschien breekt dat me nu op. Ik heb normaal nooit klachten, heb een redelijk gespierde rug zelfs, maar misschien moet mijn lichaam weer even aan het gewicht van mijn buik wennen, die is inmiddels behoorlijk groot!

@ Patsy: Wij hebben tegelijk de echo! Ik ben ook maandag aan de beurt. Maar ik weet het geslacht al. Ik ben ook niet echt zenuwachtig. Mijn moeder gaat mee, mijn partner zit in het buitenland.

@ Ozoz: Wat een heerlijk bericht! Fijn dat alles er goed uitziet. Lekker verder genieten!
Hier as vrijdag de 20 w echo, maar heb inmiddels al veel echo's achter de rug de afgelopen dagen.

Ben ook afgewerkt, afgelopen zaterdag flinke bloeding gehad, hele dag in zkh gelegen, gelukkig stopte de bloeding snel en mocht ik naar huis s'avonds.

Mijn placenta ligt voor de uitgang en bij druk ga ik bloeden want gisteren was het weer raak, hups weer richting zkh..wat een gedoe maar gelukkig maakt ons kleintje het prima, en dat is het belangrijkste nu. Risico op ks is aanwezig (pfff dat vind ik toch best een spannende gedachte na 2 super natuurlijke bevallingen)

Achja... Baby doet het goed in mijn buik en dat telt nu, de rest is bijzaak..
Ozoz, gefeliciteerd met de goede echo!

Ik voel zelf nog weinig/niks van mijn kleintje, maar dat zal in de komende weken wel komen. Ben wel jaloers op degene die wel allemaal al vanalles voelen ;)

Volgende woensdag mijn echo! spannend he deze afteldagen

Islaa, wat een schrik! Het risico op bloedingen blijft dus.. vervelend, maar gelukkig niets ernstigs!

Warsk, ik weet niet of je nog meeleest, maar mijn gedachten zijn bij je, ik hoop dat het jullie lukt jullie verlies langzamerhand een plekje te geven.
@ Islaaa: Wat ontzettend vervelend voor je. Ook dat je nu helemaal niet meer mag werken, het is nog een lange tijd te gaan. Maar alles voor je kleintje! Knuffel voor de schrik.
Phloxie, zolang de bloedingen stoppen is het niet ernstig, maar in zkh zijn ze keihard, door bloedverlies kan baarmoedermond verweken en bevalling inzetten en dat mag dus absoluut niet gebeuren, daarom ook niet werken en tillen ed. Ze kunnen met dit termijn ons kindje nog niet redden, daar waren ze heel duidelijk in

dus nu koest houden, vind het toch eng na 2 bloedingen...
Hallo allemaal,

lang geleden ;), heb het druk gehad en ben tussendoor nog ruim 3 weken op vakantie geweest.

Ik kan niet op iedereen reageren, maar wil vooral Warsck veel sterkte wensen mocht ze hier nog meelezen. Wat een heftige tijd heb jij achter de rug, en veel sterkte voor wat er nog komen gaat.

@Jongens, grappig dat er zoveel jongens zijn. Ik krijg ook een zoontje, hadden we met de geslachtsbepaling al gezien, maar vorige week met de 20 weken echo is het bevestigd.

Alles ook goed met de 20 wekenecho.

@ Kinderwagen: ik heb ook nog een Quinny buzz op zolder staan. Eerst wilde we een nieuwe kopen maar bedacht met toen, het buggy gedeelte hebben we amper gebruikt omdat we zo'n goedkoop inklapding veel fijner vonden. En om dan alleen voor de reiswieg weer zoveel neer te leggen, gaan we niet doen. Het voorwiel is wel stroef dus we gaan alleen een nieuw wiel halen.

@voelen, ik voelde ook al redelijk vroeg plopjes, maar op vakantie kreeg mn vriend toch een knal toen hij zn hand erop legde. Echt grappig, mijn buik is al flink gegroeid. Iedereen ziet het en heb ook echt positiekleding nodig.

@Islaa, vervelend die bloedingen elke keer, daar schrik je toch van. Hopelijk kunnen ze het goed onder controle houden. Verweking van de baarmoedermond klinkt niet echt leuk..

Hebben jullie eigenlijk al babykamers besteld? Kon het niet zo snel teruglezen.

Vind het alleen lastig, wij hebben 2 grote kamers op de 1e verdieping, en nog een extra slaapkamer op zolder. Denk dat zoontje van 3,5 dus naar zolder gaat. Dat is de meest praktische oplossing maar vind het zielig voor hem. Alsof ik hem nu wegstop. Misschien laat ik hem gewoon op zijn eigen kamer en leg de baby bij ons op de kamer tijdelijk. Maar ik weet nog van de vorige keer dat ik niet sliep omdat ik alleen maar naar de ademhaling luisterde, en recht overeind zat als ik even 3 sec niks hoorde. Maar ik heb nog even tijd om erover na te denken. Ze komen over 1,5 week de babykamer leveren, spannend :D
@Islaa, wow, dat is schrikken! Wel goed dat het ziekenhuis zo duidelijk is en dat het met kindje alles goed lijkt te gaan. Lukt het thuis wel om voldoende rust te nemen, zo met de andere kids thuis? Duimen dat ie nog lekker lang blijft zitten!

@nonaimee: zwaai! Hier hetzelfde met zoontje (ook even oud). De kamer op zolder is al wel af. We zijn nu bezig met die kamer leuk te maken en dan gaat hij binnen een paar weken naar zolder. Die kamer is echt heel leuk, al zijn speelgoed staat daar etc. Ik wil bewust behoorlijk wat tijd tussen dat de kamer beneden 'leeg' is en dat de baby komt, zodat hij niet het gevoel heeft dat hij 'weg' moet.

En als je de boodschap een beetje leuk maakt (of dat je hem betrekt in het versieren van de kamer), dan is het op zich toch niet zielig?

Bij zoontje's geboorte hebben wij het 'rooming in' ook maar 5 dagen vol gehouden. We deden allebei geen oog dicht door juist wel geluidjes of juist niet :-)
Gisteren terug gekomen vanuit Curaçao. Beetje last van een jetlag. Vandaag naar de fysio en die kon gelijk merken dat ik 10 uur in een vliegtuig heb gezeten...

@Isla, rustig aan doen dus, wat zullen jullie geschrokken zijn... Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Zaterdag kunnen we het tweedehands kamertje ophalen. Beetje plekjes bijwerken en hij is weer als nieuw!

Net bij prenatal de 'blije doos' opgehaald. Vrijdag naar de babybeurs, hopen op een aanbieding voor de mutsy Evo

Vanmorgen voor het eerst wat gevoeld in de buik waarvan ik zeker wist dat het niet mijn darmen waren Zo leuk!!

Volgende week gaat de verbouwing beginnen... Zo geen zin in die rotzooi, bah. Maar gelukkig is het einddoel prachtig: een grote woonkeuken en een mega badkamer boven ipv een douche cel beneden
Zo dat is weer schrikken isla wel erg spannend voor je heel erg rustig aan doen in ieder geval goed voor je laten zorgen.

Succes marleen met verbouwen! Ook wij hebben een kamer van mp gehaald zo goed als nieuw ga he maandag ophalen.

Mijn zusje heeft ook de mutsy evo erg fijne kinderwagen en mooi ook!

Mijn 20 weken echo was supergoed alles zit erop en eraan mijn kleine man ziet er helemaal gezond uit. Ik mag over 2 weken als proefpersoon voor een echo examen meedoen kan ik nog een keer extra naar mij mannetje kijke n en de school is hier vlakbij wel erg leuk op te doen.
Fijn bobby!
Hmm morgen 20 w echo en heb na die bloedingen en stress nu weer heel erg de behoefte om het te weten wat het wordt.

Klein probleempje..vriendlief niet

Vind het zo lastig nu, wil het heel graag weten, ben van mijn wolk afgedonderd en hoop nu alleen nog maar op een gezond voldragen kindje, terwijl hiervoor het geslacht nog zo'n spanningsfactor was...

Gaat verder goed nu hier, geniet natuurlijk heel veel van ons kindje dat flink aan het groeien en trappelen is...maar wat is het nu???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven