3000+ deel 94
vrijdag 26 september 2014 om 09:58
Hoi Friezinnetje, alweer beter?
Ik ga vanavond je pompoensoep maken (FB).
Voor het eerst trouwens en weet ook helemaal niet hoe je een pompoen schoonmaakt ed.
Moet de pompoen is zijn geheel in de soep, ik bedoel, in stukken gesneden maar ook met schil/buitenkant?
Oh en zitten er vitamines in die soep, want wat koortsig door de tandartsingreep
Ik ga vanavond je pompoensoep maken (FB).
Voor het eerst trouwens en weet ook helemaal niet hoe je een pompoen schoonmaakt ed.
Moet de pompoen is zijn geheel in de soep, ik bedoel, in stukken gesneden maar ook met schil/buitenkant?
Oh en zitten er vitamines in die soep, want wat koortsig door de tandartsingreep
vrijdag 26 september 2014 om 14:31
Mooi dat het weer een stuk beter met je gaat, Friez, en tevens bedankt voor de uitleg hoe ik een pompoen schoon moet maken, wist het echt niet
Zonet als beloning voor het 3 weken niet meer analoog roken heb ik een andere elektrische sigaret gekocht, zo'n apparaat dat helemaal niet meer op een sigaret lijkt en een flesje kersensmaak erbij.
Het is wel lekker maar ook wat flauw er zit ook nauwelijks nicotine in.
Wel wennen dit want ik moet eerst op een knopje drukken voordat ik kan "roken"
Als ik met dit flesje een week kan doen ben ik veel goedkoper uit met roken en de andere elektrische sigaret want die vullingen kosten 15 euro per week (!)
Zonet als beloning voor het 3 weken niet meer analoog roken heb ik een andere elektrische sigaret gekocht, zo'n apparaat dat helemaal niet meer op een sigaret lijkt en een flesje kersensmaak erbij.
Het is wel lekker maar ook wat flauw er zit ook nauwelijks nicotine in.
Wel wennen dit want ik moet eerst op een knopje drukken voordat ik kan "roken"
Als ik met dit flesje een week kan doen ben ik veel goedkoper uit met roken en de andere elektrische sigaret want die vullingen kosten 15 euro per week (!)
vrijdag 26 september 2014 om 15:49
zaterdag 27 september 2014 om 14:05
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 september 2014 @ 15:49:
.............
Nu nog nadenken of ik vanavond met de buurvrouwen naar de BINGO ga. Voel me een stuk beter, maar ja,
Gotsakke..... Let je even een jaartje niet op gaat men ineens naar de BINGO.
Het topic verpauperd!
.............
Nu nog nadenken of ik vanavond met de buurvrouwen naar de BINGO ga. Voel me een stuk beter, maar ja,
Het topic verpauperd!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
zaterdag 27 september 2014 om 14:05
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 september 2014 @ 15:49:
.............
Het topic verpauperd!
.............
Het topic verpauperd!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
zaterdag 27 september 2014 om 16:05
quote:denachtzuster schreef op 27 september 2014 @ 14:05:
[...]
Het topic verpauperd!
Het was me toch gezellig! Werkelijk de tranen over de wangen van het lachen.
hoofdprijs was kruiwagen vol boodschappen. Voor de rest allemaal leuke meuk, pannenset, glazenset enz. Volgende maand gaan we weer!
[...]
Het topic verpauperd!
Het was me toch gezellig! Werkelijk de tranen over de wangen van het lachen.
hoofdprijs was kruiwagen vol boodschappen. Voor de rest allemaal leuke meuk, pannenset, glazenset enz. Volgende maand gaan we weer!