Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Het is echt stil! 😂

Verveel me in de trein. Ben ik toch blij dat er hier geen voorraadkast is. En terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat ik marsen in mijn tas heb. Voor mijn man. Dus daar blijf ik lekker vanaf
Alle reacties Link kopieren
Rustig dagje gehad, me netjes ingehouden. Morgen verjaardag, dus dan zal het wel moeilijker worden.
Zo, heb ik ff een Epic Cheat Day achter de rug.

Tompouce, chocoladetaar, twee borden witte pasta en kaasfondue en gevulde eitjes. Naast ontbijt met eitjes, havermout, yoghurt, avocadoshake, banaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zo hatse jij hebt lekker gegeten
quote:hatsetats schreef op 27 september 2014 @ 21:40:

Tompouce, chocoladetaar, twee borden witte pasta en kaasfondue en gevulde eitjes. Naast ontbijt met eitjes, havermout, yoghurt, avocadoshake, banaan.Lekker hoor
Haha lekker dagje Hatse

O fruitsmoothie, 2 rijstwafels met kaas

L 2 boterhammen met sandwichspread

T 2 boterhammen met kaas

T appel

D patat met, kroket

T 3 rijstwafels met ham en kaas

Had een speciale avond vandaag, eten zat erbij in. Daarom de rest van de dag me netjes ingehouden. Geen groente gegeten bedenk ik nu, maar wel lekker veel fruit.
Tjezus, wat vals
Ik ook een goeie slechte dag gehad hier hoor Hats

Ook tompouce en halve zak chips (90 gr).

Wel heb ik ook mijn juicer geprobeerd met 2 appels een sapje geproduceerd voor mij en mijn broer.

Had ik 's ochtend voor 3,39 een bak aardbeien gekocht, kom ik 's middags weer bij de lidl is alles 50% dus nog 2 bakken meegenomen. Heb een lading fruit en groente daar zeg je U tegen, dus ga morgen eens uitproberen wat voor combi's lekker zijn voor sap en smoothies.

Nu braaf nog even aan wat blauwe bessen en witte druiven als tussendoortje.

O: 2 vkbr geroosterd met pindakaas

T: tompouce

L: zelf geperst appelsap 100ml ofzo

T: chips met een rode vodka red bull

A: tilapia, krieltjes en sla met 2 wijntjes

T: wat witte druiven en blauwe bessen dus

Totaal net geen 2000 kcal.
Don't know, don't care
Ik weet hoe je snel 2 kilo kan afvallen! Met sokken aan op de digitale Weegschaal gaan staan. 😝 en ook hoe je 2 kilo kan aankomen! Je sokken uitdoen

Vandaag trouwens ook bij la place een groene smoothie geprobeerd met spinazie, banaan, mango, sinaasappel,yoghurt en melk. Vond de melk erdoorheen niet lekker maar spinazie proefde ik niet. Mogelijk dat het zonder melk en banaan ook lekker is.

Maar eens proberen.
Qua kcal een hele slechte dag. Enige echte slechte was Chinees. Die 3 happen appeltaart en 20 gram overchips was het niet.

Maarja wel nog noten gegeten en daar zitten kcal in .

Morgen nergens heen dus lekker gezond doen.
quote:renate73 schreef op 26 september 2014 @ 20:39:

[...]

Je bent me kwijt

Hahaha. Eh...even denken. Ik gebruik Mozilla Firefox als browser. Daar heet het bladwijzers als je een link 'opslaat'. In Internet Explorer heet dat geloof ik favorieten?

Oftewel, je bewaart de link van een recept in je browser.

Sjonge...geen idee hoe ik dit beter uit kan leggen.. Welke browser gebruik jij?
quote:hatsetats schreef op 27 september 2014 @ 21:40:

Tompouce, chocoladetaar, twee borden witte pasta en kaasfondue en gevulde eitjes. Naast ontbijt met eitjes, havermout, yoghurt, avocadoshake, banaan.

Hahaha. Hier nog een...bizar...

De schade van vandaag:

Om 6 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen van de honger: opstaan 2 crackers met chocopasta en een maaltijdreep. Terug naar bed.

O: yoghurt met muesli, frambozen en bosbessen

L: tomatensoep, 2 speltboterhammen, 1 speltboterham met Chaumes, wit bolletje chocopasta

T: kaneeltaart

D: 2 kroketten met patat met mayo

T: gróte chocolademuffin

Gedronken: veel thee, water, latte machiato en een halve liter Aquarius.

Wat een dag. Lekker hoor.

Burp!
Goedemorgen allemaal! Nog 1 dagje en alweer weegdag. Hoop dat de afgelopen 2 dagen niet teveel schade heeft gedaan. Vandaag begonnen met Griekse yoghurt en aarbeien en net 2 plakjes fricandeau.

Heb nu wel spierpijn van die gladiator les. Snap niet helemaal waarom want had idee dat bokslessen intensiever is omdat ik hierbij meer kracht kan zetten en langer volhou. Vrijdag moet ik weer van mezelf want kan dan s'avonds niet sporten. En wil echt 3 keer gaan deze week.
quote:Zarah schreef op 28 september 2014 @ 00:46:

[...]

Hahaha. Eh...even denken. Ik gebruik Mozilla Firefox als browser. Daar heet het bladwijzers als je een link 'opslaat'. In Internet Explorer heet dat geloof ik favorieten?

Oftewel, je bewaart de link van een recept in je browser.

Sjonge...geen idee hoe ik dit beter uit kan leggen.. Welke browser gebruik jij?Geen idee, digibeet hier
onder de 90kg vanmorgen. Ben nu in 4 weken tijd 5,9 kg kwijt. Helemaal blij
Super Renate!!!
Tjezus, wat vals
Vanuit hier even een zwaai voor iedereen!
quote:gewooneenzus schreef op 28 september 2014 @ 10:37:

Vanuit hier even een zwaai voor iedereen!Een zwaai terug
quote:renate73 schreef op 28 september 2014 @ 10:08:

onder de 90kg vanmorgen. Ben nu in 4 weken tijd 5,9 kg kwijt. Helemaal blij Lekker!
Gisteren was hier ook een slechte dag met ongezonde broodjes bij de lunch, patat met mayo, kroketten en bier. Tsk. Vandaag maar weer opletten, ik vrees voor de weegschaal morgen.
quote:renate73 schreef op 28 september 2014 @ 10:08:

onder de 90kg vanmorgen. Ben nu in 4 weken tijd 5,9 kg kwijt. Helemaal blij

Jij gaat hard! Lekker!

Ik had net de 7 kg marker in 10,5 week moet je nagaan.

Ben vanochtend begonnen met heet water en verse citroensap (still love my juicer) dat schijnt je stofwisseling op gang te brengen en nog een tal van positieve acties/reacties te hebben op je lichaam.
Don't know, don't care
Hier gaat het slecht.. Voel me al dagen met vlagen misselijk, heb last van mijn rug, hoofdpijn en zit helemaal dicht.. De weegschaal zal morgen niet lief voor me zijn!
Ben ik weer.

lalalainda, brrrrr wat vies dat water met die citroen. De kraamhulp dacht dat ook aan me te kunnen slijten maar getsie zeg hahaha.

Vrijdag naar de Thai geweest. Voorgerecht een mix van allerlei dingen, een salade met pittige dressing, een klein stokje sate met thaise pindasaus, een viskoekje en een klein loempiaatje. Hoofdgerecht ossehaas met verse ananas in zoetzure saus en een lepeltje jasmijnrijst. En erna een kop thee.

Vandaag komt een collega op bezoek en halen we wat te eten. Maar zag vanmorgen wel de 79! op de weegschaal. Oke het was 79.9 maar toch hahaha.
Renate : goed hoor! Dat gaat lekker

Ik word ziek volgens mij. Last van buik en misselijk.

Heb deze week teveel gedaan denk ik of gewoon van iemand een griepje opgepakt. Wilde eigenlijk vanmiddag maar buiten dus baal wel een beetje
Balen pyh dat je je niet lekker voelt.
quote:cupcakegirl schreef op 28 september 2014 @ 11:20:

Maar zag vanmorgen wel de 79! op de weegschaal. Oke het was 79.9 maar toch hahaha.Ook lekker bezig!
Don't know, don't care

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven