Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
quote:pyh1989 schreef op 28 september 2014 @ 11:17:

Hier gaat het slecht.. Voel me al dagen met vlagen misselijk, heb last van mijn rug, hoofdpijn en zit helemaal dicht.. De weegschaal zal morgen niet lief voor me zijn!Dat is balen, beterschap!
Don't know, don't care
Misschien ben ik er deze week wel heel blij mee! Wordt weer een spannende week.. Morgen de eerste test doen..
Spannend pyh!

Beterschap voor de zieken en een terug aan mijn zus!
quote:pyh1989 schreef op 28 september 2014 @ 11:28:

Misschien ben ik er deze week wel heel blij mee! Wordt weer een spannende week.. Morgen de eerste test doen..Ojaa, ik zal duimen voor je!
Don't know, don't care
Ik lees nog steeds mee hoor!

Succes morgen pyh! Hopelijk is het goed nieuws!

Beterschap voor iedereen die zich niet lekker voelt!

Lekker bezig Renate en cupcake, mooie resultaten!

Hier een middelmatig weekend. Heb morgen een belangrijk tentamen en zie daar heel erg tegenop. Dan wordt ik huilerig, nergens zin in, liefst de hele dag in bed liggen. Plus spanning slaat altijd op mijn buik. Ik eet niet veel, maar wat ik eet is meestal heel makkelijk en niet altijd het meest gezond. Na morgen weer er tegenaan. Als ik het zo opschrijf klinkt het als een excuus, maar heb niet de discipline om en te leren voor iets waar ik tegenop zie en wat ik lastig vind en dan ook nog goed te eten.
Moet nog even alles bijlezen… maar alvast>

Etentje vrijdag was gezellig en echt heerlijk. Het was een 'deelmenu' waarbij er gewoon borden op tafel werd gezet om te delen met elkaar. Maar omdat wij vrouwen zo aan het kletsen waren, heb ik van het voorgerecht haast niets gehad. Het hoofdgerecht was mals mager rundvlees en het nagerecht een piepklein stukje chocoladetaart.

Was niets aangekomen!

Maar gisteren ben ik voor het eerst in 5 jaar wezen stappen met diezelfde meiden. 4 Tia Maria, 1 Baileys, een vreemde busrit (buschauffeur was verdwaald…en daardoor pas om 8.15 thuis), en 2 uur slaap later ben ik 1 kilo zwaarder dan gisterochtend.

Hopelijk trek ik dat nog recht voor morgen!
Er schijnt een griep te heersen, beterschap voor alle zieken.

Pyh: spannend, ik hoop op goed nieuws.

Lizzie: succes morgen met je tentamen.

cupcakegirl: goed bezig, onder de 80. Lekker hoor.

jan10e: dat klinkt wel erg gezellig.

Ik zal zo eens wat gaan lunchen, vanavond gaan we onverwachts uit eten dus vandaag eet ik verder maar niet zo veel.
Hier stond vanmorgen de 90,0 er weer. Ben wel aan het balen. Maar ben juist ongesteld, misschien is dat de reden. Vandaag slecht middageten. We gingen met een aantal naar een rommelmarkt en iedereen wou blijven eten. Spijtig genoeg was er niets anders dan patat. Heb er dus ook genomen want kon moeilijk niets eten... Baal wel ongelofelijk maar ja het is zo. Vrees dat ik na twee maand nog steeds maar 4 kg af ben.
Heb groene sap geprobeerd met appel, wortel, selderij, venkel, gember en spinazie. Proefde voornamelijk selderij dus dat zou ik niet snel erin doen. Maar voor de rest prima te drinken . Ga volgende keer een met bieten etc proberen en dan hopelijk een juicer in november.

Voelde me net na douchen wel beter maar nu weer niet dus nu maar rustig aan doen en op bed liggen.
Spannend pyh, zal voor je duimen morgen!

Net naar een verjaardag geweest en ik heb me gewoon in kunnen houden zonder moeite. Alleen een klein stukje slagroomtaart op.
quote:renate73 schreef op 28 september 2014 @ 10:06:

[...]

Geen idee, digibeet hier

Hahaha. Eh...

Als je wilt internetten, welk programma open je dan?

Of welk (programma)symbool staat er dan onderin je balk?
Schorpioen: Ik lust geen selderij en dat stopte die man ook vaak in die juices, omdat het heel gezond is en goed vet afdrijft (of zoiets dat het was). Maar het is zo overheersend!!

Maar fijn dat je het wel lekker vindt! Gelukkig!

Liara: Jaaaah, was echt een superavond! Was ook al zoooolang geleden dat ik ben wezen stappen in Nederland. Ook heb ik net zolang geen Tia Maria's en Baileys gedronken, dus heb het ervan genomen (maar ook netjes een keer groene ijsthee gehad :p).

Ben echt uitgeweest van 23.30 tot 6.30 (en daarna nog 1,5 uur in de bus terug naar huis en vervolgens maar 2 uur geslapen)! Niet echt flink gedanst, dat zou wel een mooie work-out zijn geweest. Maar het was ontzettend gezellig.

Leek een kilo zwaarder te zijn vanmorgen, maar 2 uur later was ik weer 'gewoon' 93. Eigenlijk ben ik daar best blij mee, want ik zou met dat etentje en al die zoete meuk van vannacht best wel aangekomen kunnen zijn.

Moet alleen toegeven dat ik er vandaag nog niet aan toe gekomen ben om voor de komende week een menu samen te stellen. Moet morgen erg vroeg op (voor mijn doen), dus kwark gehaald.

Vond dat mijn mandje er best gezond uitzag! Wortels, rucola, spa licht bruisend, wel 2 pakken vruchtensap (met superfruit) van Cool Best en voor vanavond een stoommaaltijd van zalm met wortels.

Die zijn natuurlijk niet al te goed voor je, maar ik ga echt niet vanavond zelf iets in elkaar flansen!
quote:Zarah schreef op 28 september 2014 @ 17:26:

[...]

Hahaha. Eh...

Of welk (programma)symbool staat er dan onderin je balk?Zit op de I pad, maar aan mijn man gevraagd en kan hier niet op
quote:Zarah schreef op 28 september 2014 @ 17:26:

[...]

Hahaha. Eh...

Of welk (programma)symbool staat er dan onderin je balk?

Welke gebruik je als je wilt internetten?:

Safari (een kompas)

Google Chrome (bolletje met blauwe stip en kleuren geel, groen en rood)

Internet Explorer (een 'E' met boogje erom)

Firefox (blauw bolletje met liggende vos)
Nou, die stoommaaltijd is niet te pruimen! Eet m dus ook niet helemaal op...

Wat een gortdroge boel. Geen sausje, nix. Dus die wortels zijn droog, de aardappeltjes zijn droog…alleen de zalm is ok. Maar in dit soort maaltijden is dat weer zo'n klein flutstukje.

Dus Hats zal blij zijn te horen dat dit hem niet meer gaat worden
Jan10: ik vond het iig niet vies en als ik zo wat meer vitamines binnen krijg en als selderij vet afdrijft dan blijft het er maar in denk ik.

Ga ook maar eens proberen in de blender
Eetlijstje van vandaag:

O: kwark met granen en een banaan

T: -

L: 4 snee boterhammen (haha echt mini brood) met mager beleg

T: sultana

D: opkikker, 2 broodjes vers gemaakt kipkerrie met pittige komkommer salade. toetje: magere yoghurt

T: paar chippies van vriend

Morgenochtend naar de diëtiste. Ik heb het idee dat er niks af is maar dat is mijn gevoel.
Ik heb vandaag zowel een groen sapje als een groene smoothie geprobeerd.

Sapje van Boerenkool (komt amper sap vanaf) waspeen halve komkommer halve groene appel en 3 stronken selderij.

Wat schorpioen al zei de bleekselderij mag wel wat minder en horen normaal ook 2 appels in maar had er maar 1 dus halen morgenochtend.

Smoothie van spinazie, aardbeien en blauwe bessen.

Beide zijn zo'n 100 kcal voor 250/300 ml, alleen weet ik niet hoe het zit met de kcal in een juicer want alle vezels enzo krijg je natuurlijk niet binnen alleen het sap, dus de 100 is voor het gehele product.

Totaal brengt dat mijn kcal voor vandaag op 1098, wat weinig haha. Heb nog een stuk stokbrood over van de lunch dus die zal ik waarschijnlijk vanavond laat nog opeten.

Vult wel verschrikkelijk dus dat is mooi
Don't know, don't care
Eetlijstje:

O 2 rijstwafels met kaas, yoghurt met honing

L kleine salade van carpaccio, rucola, pijnboompitjes, zelfgemaakte pesto en parmezaanse kaas met een boterham

T 2 boterhammen met sandwichspread

D tortilla's met gehakt, kaas, groente, salsasaus, glas melk
Tjezus, wat vals
Lala: heb je de kcal berekend door de kcal per product bij elkaar op te tellen?

Eetlijstje vandaag ;

O: Griekse yoghurt me aarbeien

T: gekookt ei en halve softijs

L: halve club sandwich

t: groene sap spinazie etc

D: erwtensoep, 1/4 pizza Quattro formagio, 2 speltboterhammen

Iets van 1500 kcal.

Verwacht morgen maar paar ons te zijn afgevallen
Eetlijstje

O: 2 harde broodjes, 1 met bruine suiker, 1 met ham/kaas en een gekookt ei

T: klein stukje slagroomtaart

L: 1 zacht broodje kip jabalaya salade

1 pistoletje filet American

A: stokbrood sateh

T ontbijtkoek/rijstewafel
quote:pyh1989 schreef op 28 september 2014 @ 11:28:

Misschien ben ik er deze week wel heel blij mee! Wordt weer een spannende week.. Morgen de eerste test doen..Spannend zeg, je hebt wel zwangerschaps verschijnselen moet ik zeggen, maar ja weet als geen ander hoe je lijf je voor de gek kan houden. Ben je al overtijd of nog niet? Ik duim voor je meid, hoop het zo voor je!
quote:schorpioen36 schreef op 28 september 2014 @ 21:11:

Lala: heb je de kcal berekend door de kcal per product bij elkaar op te tellen?Ja voor de smoothie blijven de kcal intact maar voor de sap denk ik niet. De 100 kcal zijn de hele producten die erin gegaan zijn. Zou niet weten hoe ik het anders moet berekenen.
Don't know, don't care
Ik hoop een kilo te zijn afgevallen deze week, maar we zullen het zien.

Mijn eetlijstje van vandaag:

Ontbijt fruitshake met melk banaan en ananas

Lunch 1 beschuit met hagelslag en een kampioentje afbak

Broodje met een half plakje kaas

Tussendoor 2 beschuiten met houmous

Diner spinazie omelet met lente-ui op 2 bruine boterhammen

Tussendoor 2 kleine handjes popcorn
Zo, lekker gegeten vandaag, maar vandaag dus wel weer 2000 kcal. Gisteren ook al, dus dat wordt morgen een drama op de weegschaal. Ach, het was lekker en gezellig, dus dan maar een keer een wat minder goed resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven