Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
De soep is echt een aanrader. Hij is echt heerlijk!
quote:renate73 schreef op 26 september 2014 @ 13:09:

De soep is echt een aanrader. Hij is echt heerlijk!
Tjezus, wat vals
Das mooi renate. Een keer weer soep eten is sowieso wel een goed idee. Dat ga ik het weekend maar eens doen. Zijn er al pompoenen? Een verse pompoensoep is ook heerlijk.
Ik kwam de volgende namen van documentaires nog tegen:

Foodmatters, Hungry for change en May I be Frank.

Ga ze zo eens opzoeken.
Don't know, don't care
quote:liara schreef op 26 september 2014 @ 14:05:

Das mooi renate. Een keer weer soep eten is sowieso wel een goed idee. Dat ga ik het weekend maar eens doen. Zijn er al pompoenen? Een verse pompoensoep is ook heerlijk.Volgens mij wel, in ieder geval bij de boer
Eetlijstje tot nu toe:

O: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes

T: Griekse yoghurt met aardbeien

L: 2 speltboterhammen met appelstroop

T: 3 plakjes fricandeau, klein handje noten, 2 plakken grillworst, 5 cassavechips

Zit nu op de 850 kcal. Ga straks naar bbq of ze gingen mosselen eten. We zien het wel. Genieten maar met mate.

Morgen ga ik naar vriendin en dan als avondeten Chinees ! Zo zin in. Aangezien ik dan geen tussendoortjes eet zit ik dan ook s'avonds weer goed.

HEb aan man een juicer voor verjaardag gevraagd. Is pas in november maar dan heb ik het maar alvast gevraagd
Hier een emotioneel dagje vandaag. Gisteren weer aan het werk gegaan na een paar dagen ziek zijn en tegen iedereen geroepen dat het prima ging, maar eerlijk gezegd gaat het helemaal niet zo goed. Het herstel gaat zo traag, ik kan naast mijn werk al bijna een jaar heel weinig en mijn positiviteit is even op. Vandaag heb ik me gerealiseerd dat ik zo niet verder kan, wel qua uren maar niet qua werkzaamheden en een collega en mijn leidinggevende in vertrouwen genomen. Hartstikke moeilijk want ik houd er niet zo van om toe te geven als iets niet lukt. Voel me ook schuldig omdat ik me niet aan mijn afspraken kan houden. Maar nu, een hoop tranen later wel blij dat ik eindelijk het lef het gehad om het toe te geven. Volgende week ga ik met mijn leidinggevende een plan B bedenken.

Qua eten gaat het redelijk, in de zin van geen slechte dingen. Beetje weinig fruit e.d. en weinig tussendoortjes, maar het moet maar even zo.

Eetlijstje tot nu toe:

O 2 boterhammen met sandwichspread

L 3 roggebroodjes, 1x kaas, 1x philadelphia en 1x Linera pate
Tjezus, wat vals
Jullie zijn goed bezig trouwens, wordt heel wat af gejuict en gesmootht
Tjezus, wat vals
MvrJ
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goed dat je het hebt aangegeven mevrouwjack! Veel sterkte, dit zijn geen leuke dingen om aan te geven.

Ik was rond half 2 boodschappen gaan doen en had alleen nog maar mijn dagelijkse kwark op dus heb maar even een donkerbruin broodje bij de bakker gekocht. Verder bij de groentenboer een mooi aantal plakjes watermeloen. Prima lunch!
Dankjulliewel Rosanna en IBI! Ik vind het inderdaad echt heel moeilijk om zoiets toe te geven, maar ben er achteraf wel erg blij mee.
Tjezus, wat vals
Goed van je dat je het hebt aangegeven mevrouwJack. Ga je nu een tijdje andere werkzaamheden doen?

Liara

Hier zijn al pompoenen bij de boerderijwinkel.

Mooie lijstjes dames.

Vanavond naar de Thai. Heb er zin in!

tot nu toe gegeten:

2 wasa met oude kaas

2 boterhammen met pindakaas

1 stukje chocola
Liara en Hoi: Wij zijn lekker gezellig met z'n 3-tjes nu, haha

Ik heb er zeker zin in vanavond!!! Ik heb nooit feestjes! En als ik zelf een verjaardagsfeestje geef, komt er nooit iemand… (nu kwam dat ook omdat ik op Koninginnedag jarig was…maar dat bestaat niet meer. Boehoe!)
Nou MevrJack, sterk hoor om het toe te geven!! En wellicht komt er nu een mooi plan B waar jij je wel goed bij voelt!
quote:liara schreef op 26 september 2014 @ 14:05:

Das mooi renate. Een keer weer soep eten is sowieso wel een goed idee. Dat ga ik het weekend maar eens doen. Zijn er al pompoenen? Een verse pompoensoep is ook heerlijk.

Ja zeker! Ook gewoon bij de supermarkt. Ik heb van de week nog een recept voor pompoensoep met geitenkaas en komijn geplaatst. Heerlijk!

Ik gebruik zelf altijd flespompoen.
Knap mevrJack. Daar mag je best trots op zijn, dat je je trots opzij hebt gezet en om hulp hebt gevraagd
Mevr: wat goed dat je dat kan aangeven.

Over die smoothies en sheakes: dat is niet echt iets voor mij. Wel probeer ik vaak soep te maken. Dat is toch een beetje een middenweg denk ik.

Hier een dilemma voor vanavond. Het is hier kermis en zouden dit weekend frieten eten. Maar twijfel en voel mij hier wat schuldig over. Wat zouden jullie doen?
Lijstje van vandaag

O: boterham hagelslag

T: banaan, plak ontbijtkoek

L: ham kaas croissant, kop wortelsoep

T: Rijstewafel

A: wortelsoep, broodje filet, broodje spek, broodje niks
quote:mlsc schreef op 26 september 2014 @ 18:05:

Mevr: wat goed dat je dat kan aangeven.

Over die smoothies en sheakes: dat is niet echt iets voor mij. Wel probeer ik vaak soep te maken. Dat is toch een beetje een middenweg denk ik.

Hier een dilemma voor vanavond. Het is hier kermis en zouden dit weekend frieten eten. Maar twijfel en voel mij hier wat schuldig over. Wat zouden jullie doen?wat is je dilemma dan? Wil je vanavond oliebollen eten?
Rosanna: Ja inderdaad. Want dat kan maar 1 keer ofzo per jaar. Langs andere kant is gewicht eindelijk wat beter...
vind je ze echt echt echt heel erg lekker?
Dat wel. Maar wil niet alles weer weggooien.
Ga dan vandaag voor een oliebol en een andere keer patat, dat kan altijd.
dan zou je er voor kunnen kiezen om vanavond wel een oliebol te eten en dit weekend geen friet. 1 oliebol zal er echt niet voor zorgen dat je gelijk 3 kg aan komt
2 zielen 1 gedachte rosanna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven