Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
mmmm, lekkâh...terwijl ik best vol zit eigenlijk. Zo`n leuke dag gehad: was bij mijn ouders, auto showen, voorbereiden voor mijn verjaardag (lekkere hapjes verzinnen enzo). GG bleef daar om te logeren en wij zouden dan jongste van Baas ophalen om te logeren bij ons, wilde de schat namelijk héél graag. Baas is echter nogal gastvrij dus voor ik het wist zat ik te keuvelen met rosé in de hand en restjes van haar verjaardag bij de hand. Tot zij zei op een moment dat we ook wel mochten blijven eten want het was wel heel gezellig. Bentos was onderweg naar huis, dus die is 2 zijstraten eerder linksaf geslagen, oudste van Baas had ook vriendinnetje om te logeren en zo gebeurde het zomaar dat we met zijn achten heerlijk hebben zitten eten, praten en hebben genoten van een geweldige voorstelling van assepoester gespeeld door 2 negen jarigen en een 4 en 5 jarige.

Meiden zijn nu net stil (ai, dat wordt een lastige morgenochtend)....

Bam, wat rot dat je mond zo zeer doet, zijn daar geen middeltjes voor?? Hoe voel je je verder, en in het koppie?

Bloes, mocht het uiteindelijk uitdraaien op beginnen op 1 oktober dan zal ik het inderdaad zo doen, wie weet is het toch zo slecht nog niet. Men is in elk geval nog bezig om uitzendkrachten te regelen voor mijn laatste nachtdienst, wat zou betekenen dat ik alleen nog 4 late diensten werk, vooralsnog lijkt dat niet te lukken. Ach, we'll see.

Fijn weekend allemaal! en heel veel plezier zondag in elk geval!!!
Haha, die Chipita!!! Daar kan Leentje nog wat van leren, die is niet stout, dat is een mamaklever (en echt héél erg, om gék van te worden af en toe!)

Hier lagen de kinderen ook heel laat in bed. Pompels moeder & haar lief hadden bedacht de vakantie in te luiden met alle kleinkinderen (op Leentje na, dus met 9 blaagjes) en zijn een ijsje gaan eten in de stad 's avonds. Superleuk idee, maar ze kwamen tegen half 10 helemaal afgedraaid weer terug.

Bentetje, wat lijkt me dat heerlijk zo lang niet werken! Volgens mij zou ik niet lang na hoeven denken: het is gewoon zwangerschapsverlof maar dan zonder hoeven baren!
quote:kjong schreef op 18 juli 2008 @ 22:21:

Chipita is Stout.

Ze weet exact waar ze niet aan mag zitten (stopcontact), en dat wordt dan juist haar doel.

Om dan na 1x neehee gehoord te hebben er juist nét niet aan te zitten. Maar erom heen. Of een milimetertje ernaast. Met een Enorme Grijns en gedonder in de oogjes.

En volhouden he.

Ghegh, dit klinkt precies als dat kind van mij. Echt exáct hetzelfde: zit ze op de bank op mijn schoot, ziet ze uit haar ooghoeken ergens een snoer, kijkt ze naar mij, gaat ze richting haar speeltje kijken wat ernaast ligt en nèt voor ze bij het speeltje is duikt ze richting snoer. En láchen! En als ik dan zeg dat het niet mag, kijkt ze me met strálende ogen aan en gaat ze nog harder lachen. Want dat is helemáál leuk natuurlijk: mama die reageert. En als ik haar dan maar gewoon bruut wegtrek van het snoer, dan gooit ze haar hoofd naar achter, dan controleert ze even of ik wel echt zeker weten kijk en dan zèt ze me een keel op, met dikke pruillip en al. Stampvoeten zit nog niet in het assortiment, maar ze is in staat zich met de hand op het voorhoofd ter aarde te storten. Kleine dramaqueen.

Misschien moeten we Chipita en Qtie eens aan elkaar voorstellen: kunnen ze partners in crime worden.
En waar ik eigenlijk voor kwam: Bloes, hoorde je berichtje op het antwoordapparaat, maar was de hort op. Iets met verplichtingen (en strakke timing voor een beginnende borstontsteking enzo). Lief dat je belde in ieder geval. Bel je morgen wel even, maar niet vroeg dus, want ik ga eerst uitslapen.
Lekker Q, uitslapen.

Speaking of which: Zoon heeft mij tot half 10 laten uitslapen. Hij heeft pappa rond 8 uur uitgezwaaid en is vervolgens televisie gaan kijken. Tot half 10 dus. Oh zaligheid, oh heerlijkheid.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
heerlijk hè, die groter wordende kinderen!!! Hier was tien over negen vanmorgen, toen hoorde ik de wcdeur en heel zachtjes giechelen. Nu heb ik 2 baby poesjes door het huis huppelen .

Ik probeer voor mezelf duidelijk te krijgen waarom ik eigenlijk niet zo lang zou willen vrij zijn...raar. Het klinkt inderdaad aan de ene kant zalig, aan de andere kant wil ik eigenlijk gewoon vanaf het begin erbij zijn. Vooral dat dus....

Vandaag collega`s vertellen dat ik er van tussen ga.

die qtie en chippie zeg, klinken als echte dames.

Heerlijk pim, julie ook vakantie, lekker rustig opstarten en veel bij je kindjes zijn (jij bent toch e hele schoolvakantie vrij??). Mado ben je al begonnen bij je nieuwe baas?

Alex voel je je weer wat beter?
Ja, een stuk beter weer. Holtes zijn bijna leeg, druk op mijn ogen en kaken is een stuk minder en m'n bek en m'n hoofd doen daardoor ook minder zeer. Nu Zoon nog en ik ben weer helemaal zennnnnnn.

Vandaag je collega's vertellen? Succes! Ik vond dat best een moeilijk iets.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
fijn dat je je beter voelt!!!

Ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren, zie er niet tegenop, maar vind het wel spannend inderdaad.
Bent, ik zou er ook van begin af aan bij willen zijn. Dat zou voor mij belangrijker zijn dan lang vrij. Je kunt je vrije dagen niet meenemen dus? Ook niet als je nu al belooft ze bijvoorbeeld door een extra lange kerstvakantie op te nemen? Dan heb je in ieder geval de start meegemaakt.

Alex, fijn dat je je weer beter voelt. Holteontsteking sucks!
Als Bambi schrijft dat ze Qtime doet met kindjes, denk ik de hele posting nog dat Q langskomt. Hoezo forum-vervormd denken?

Sja, heftig voor Dochter om terug te gaan, vind ik ook. Maar GGex wil per se dat Dochter erbij is, en ik meng me daar niet in. Ik vertel slechts wat ik ergens van vind in relatie tot GGex als GG me dat expliciet vraagt, en dan nog zo neutraal mogelijk: heb door een tikkie schade en een onsje schande geleerd dat dat écht beter is (en verdraag het zelf ook slecht als GG zich bemoeit met wat ik met mijn Ex moeizaam aan het regelen ben). En als ik wil spuien, bel ik Bloes En die laat me dat doen en zet me dan behoedzaam weer met 2 voetjes op de grond

Het was nog even een gedoe met de verzekering, omdat niemand dan Dochter echt familie is van de oma in kwestie, maar we hebben nu voor elkaar dat er in ieder geval iemand mee mag om het wichtje terug te brengen (het idee: kaartje om heur nek en dan afleveren bij die dame die in de aankomsthal zo hard huilt of zo? Nou ja, hoeft dus niet). Nou maar hopen dat het niet hoeft, voor alle betrokkenen. En als oma voor ons vertrek nog overlijdt of nog veel slechter wordt, ontstaat er weer een heel andere situatie, maar dat zien we dan wel weer. Mensen, wat is er veel Leed toch, bah.

Ik kan me helemaal voorstellen hoe Baas is als je aan komt waaien, Bentetje; dat straalt ze ook op werk gewoon uit. Heb die kinderen nooit gezien, maar lijken me ook erg leuk! Waren de poesjes nog een beetje te hebben, vanmorgen?

Hier Zoon koortsig en hangerig en gewoon op, en ik ook wattenhoofd: straks Zoon naar Ex vanwege verjaardag vriendin Ex (ze zijn gewoon thuis met wat mensen, ben ik blij om want mijn jongetje is echt zo moe...), dan GG met Dot naar zijn moeder, en ik g vakantievoorbereidingen plegen. Als in: spullen uitzoeken en wat laatste dingetjes kopen, en niet alleen maar bellen met alarmnummers en mensen die eventueel iets van polisvoorwaarden afweten. Daar kom ik de middag wel mee door, vermoedelijk.

O, ben gisteravond naar film geweest: Happy go lucky. Dat is LEUK!
titel alleen is al leuk! wanneer vertrek je lil? Hopelijk is je goedgeregelde scenario niet nodig en kunnen jullie dit jaar gewoon onbezorgd vakantie vieren met zijn allen. Meisjes zijn goed te handelen, dochter van Baas is echt een avondmens en dus wel gewend aan kortere nachtjes, mijn wichtje daarentegen is iemand die het best gedijt bij 12 uur slapen, bij voorkeur vanaf uiterlijk half acht. Die is dan ook witjes met kringen (ze tekent altijd enorm), maar tot nog toe wel vrolijk. Erg genoeg worden ze zo tesamen afgeleverd bij Baas thuis omdat ik werken moet. Bentos haalt haar dan half zeven op, ik denk dat ze dan omknakt, als dat nog niet gebeurd is. Gelukkig is er afleiding genoeg vanmiddag, want net als ik is ze dol op alle dochters van baas, dat scheelt de helft (als het niet meer is).

Ben benieuwd naar hoe het met meave is en met Mav, deze tijd van het jaar. Valt het te doen, levert het behalve verdriet ook spanning tussen jullie op of kunnen jullie het samen aardig managen? En hoe gaat het met met Mootje?

Kjong, hoestie??
quote:lilian02 schreef op 19 juli 2008 @ 11:58:

Als Bambi schrijft dat ze Qtime doet met kindjes, denk ik de hele posting nog dat Q langskomt. Hoezo forum-vervormd denken?

Dat jij dat denkt, is tot daar aan toe. Ík dacht dat dus ook!
is iedereen druk bezig met een leuk sociaal leven behalve ik???
En ik, Bent, en ik. Mijn enige poging tot sociaal leven vandaag (Bloes bellen) mislukte jammerlijk doordat het onderwerp van mijn belactie niet thuis gaf. (Bloes )

Dusseh... we zijn op elkaar aangewezen, Bent, voor gezelligheid.
Oh, ik bedoel natuurlijk (Bloes :tongzoen: ), anders verpest ik straks dat kleine beetje sociaal leven dat ik nog heb.
Haaai! Hier ook geen sociaal leven, behalve Pompel. Ben was bezig rapportages te schrijven, maar heb net besloten op te houden, want ik wil aan de wijn!

Ja, ik heb bijna vakantie Bentetje, moet maandag nog naar kantoor voor wat afrondingen en dan echt vakantie, jippie!!
Hé, fijn, Pim, bijna vakantie!

Qlief slaapt al trouwens, dus hier naast geen sociaal leven ook nog eens geen man, althans, niet in een staat waarin je er ook daadwerkelijk wat aan hebt. Nou ja, tot nu toe doet 'ie het 's ochtends gewoon weer, dus ik wacht rustig af.

Ik mis Dreamer hier, over vakantie gesproken. Wanneer komt die terug?
Ha, sociaal leven.. nou, het mijne bevindt zich momenteel zo'n 100 m verderop in een bar. Elvis zit daar nog en zo te horen z'n zus ook. Er is Tsjechische 'live muziek', een man met een órgel! En ik kom er net dolgelukkig achter dat ik ook in het huisje een goede internetverbinding heb. Had, inmiddels, dus ik hoop dat ik dit kan posten (inloggen duurde zo'n 10 minuten)

Wel lief dat je me mist, Q

Hier (eindelijk) mooi weer, genieten! Men zat net nog buiten bij de bar. Dit voelt dan dus ook eindelijk als vakantie, Ik heb nachtfoto's gemaakt van de vollemaan (mislukt) en de bar. (gelukt!)

Bentetje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zou trouwens ook gaan voor vele weken vrij..kun je anders niet meer parttime beginnen? Zodat je toch een beetje inwerkt?

Lil, succes met vakantievoorbereidingen. Hopelijk is het vangnet ivm ggex's moeder niet nodig.

ik ga proberen te posten.. eerst

toedels!
Later is nu
ha die dream...nu pas mooi weer? Hoe kan dat nou?

Ben thuis van werk en mijn vent zit bij de buren gezellig aan het bier....pfff waarom stinkt het toch zo als je gezoend wordt door een bierdrinker??

Ik ga lekker mijn bed in, we weet morgen ochtendsex dan maar?
Ha die Dream!!

Gewoon zelf ook bierdrinken, Bent, dat helpt!

Wij hebben trouwens inmiddels een minicamping (bij een boer) gereserveerd voor de heen- en terugreis naar onze Toet-vakantie. We gaan met z'n zessen in een tentje. Hoe zou dat gaan??? Als het nou vreselijk mooi weer is en het camperen bevalt goed (of het fietsen bevalt niet zo goed..), kunnen we evt. ook nog meer nachten daar blijven, kost geen flikker en we mogen onze tent de hele week laten staan! Verder hebben we de route helemaal op papier en kan Lientje ook fietsen op Loentjes fiets (hebben we hard op geoefend) zodat zij het even kan overnemen als hij het niet meer trekt. Het begint een dichtgetimmerd plan te lijken, heb er zin in!
Hé Dream!

Idd zelf ook bier drinken Bentetje.

Plannen klinken goed Pimpel! Slim dat Lientje ook op Loentjes fiets kan fietsen nu. Kan 'ie af en toe even uitrusten als dat nodig is. Gaat Lientje achterop? Jammer dat jullie geen aanhangfiets hebben.

Ik was laatst met Jootje achterop en Vietje voorop naar Mootjes therapie gefietst (10 km ongeveer). De heenweg ging prima, maar op de terugweg hadden we hele harde tegenwind, was niet lollig met die twee beertjes op de fiets. Komt het nog van pas dat jullie niet van die zwaargewichten hebben Pim

Ik had gister wel een sociaal leven! Ik was naar een vriendin (en haar gezin) en we zijn gezellig blijven eten. Wel leuk, ze passen misschien hun vakantieplannen een beetje aan de onze aan, zodat we bij elkaar in de buurt op een camping staan twee weken. Kunnen we samen op stap.
Ik had slechts gisterenmiddag een sociaal leven. En dat was familie dus ik weet niet of dat telt. Gisterenavond ben ik lekker op de bankgedoken voor de buis en daarna bijtijds naar bed.

Vandaag met de jongens richting Meave en daarna door naar Mims. Ik heb er zin in!

Hoe reageerden ze op je werk Bentetje? Ik heb nog 3 weken te gaan op mijn oude werk en begin dan 11 augustus bij de nieuwe baas. Wel heel ge, want op mijn huidige werk is vanwege de vakanties het afscheidnemen al begonnen.

Van de week zo'n leuk gesprekje gehad met Bikkel.

Ik; Mag ik een kusje?

B: Kusjes op.

Ik: O jee, dan moeten we maar snel nieuwe kopen.

B: Ja, nieuwe kopen.

Ik: Waar kunnen we die kopen dan? Bij de bakker?

B: Ja, bij de bakker.

Ik: Maar die verkopen toch alleen brood. Geen kusjes?

B: Ja.

Ik: Waar kunnen we dan kusjes kopen?

B: (denk even na) bij de HEMA

Gisteren:

Ik: Mag ik je een kusje geven?

B: Kusjes op.

Ik: O jee, dan moeten we naar de HEMA

B: (met grote grijns) Ja, kusjes kopen.
Ik blijf dat gesprek leuk vinden Mado!

Vietje heeft ook een leuke.

Hij vraagt elke avond: 'Mama, neuken?'

Als je de k in een z verandert, weet je wat hij bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven