orgasme tijdens slaap

28-09-2014 15:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of meer vrouwen dit hebben.

Ik heb het meestal een paar keer per week. Afgelopen nacht werd ik er meerdere keren wakker van Er zijn vervelende manieren om wakker van te worden...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Nou dan zal ik wel abnormaal zijn, maar als ik niet aan mezelf zit gebeurt er niks hoor.
Ik heb het ook af en toe, maar ik heb vaker dat ik dan nét geen orgasme heb en wakker wordt, dan ben ik vaak geïrriteerd, haha.
Best vaak, dan droom ik ook over sex en net als rania90 heb ik ook wel dat het niet lukt, in mijn droom ben ik dan enorm gefrustreerd en als ik wakker word heb ik het idee dat ik iets ben vergeten haha.

Ik hoop toch niet dat het merkbaar is voor anderen want ik heb al zo vaak slaapkamers gedeeld met mensen waar ik geen sex mee heb dat dat toch wel wat genant zou zijn...
quote:Thordis schreef op 28 september 2014 @ 16:46:

[...]

Dat is niet bij iedereen zo.Bij mij wel en toch is het mij ook een keer of 3 gebeurd .
Ik heb dit ook wel eens, maar kan me dan niet altijd een droom herinneren.

Is overigens jammer genoeg wel weer al een tijd geleden.
Ik heb het wel vaker, meestal als ik te weinig seks heb gegad, na een week of 2 droogstaan. Ik zit niet aan mezelf volgens mij, niet dat ik me er van bewust was ofzo. En hrt is ook niet zo heftig als in het echt, dan zou mijn man het ook wel merken denk ik
Heerlijk wakker worden. Was er de eerste keer verbaasd over dat dit kon..
Ik word altijd nét voor het orgasme wakkervan en dan besef ik me dat ik droomde. Maar omdat ik dan op de een of andere manier nog half doordroom, gaat mijn hand automatisch downunder en kom ik toch binnen een paar seconde alsnog klaar.

Ik heb het een paar keer per maand, en meestal idd als ik een tijd droogsta.
Haha ik ben dus gelukkig niet de enige! Ik ben voor mezelf een keer nagegaan wanneer ik deze dromen heb en kwam tot de conclusie dat ik klaarkom in mijn slaap als ik al een tijd geen seks heb gehad of heel erg veel zin heb. Laatst bleef er een man bij me slapen omdat hij de trein na onze 1e date had gemist. Hij wou graag seks en zoende mij ook heerlijk waardoor ik zin kreeg. Ik heb toen wel bij mn standpunt gebleven en we hebben geen seks gehad, terwijl ik ondertussen flink geil was geworden. Die nacht droomde ik dat we seks hadden gehad en ben ik ook klaargekomen. (En nee was echt een droom want ik droomde dat zijn kwakkie van de muur afdroom dus schrok ook wakker en toen lag hij rustig te slapen ;) ) in deze dromen kan ik seks hebben met bv mijn crush maar ook met twee voor mij totaal niet aantrekkelijke vrienden heb ik seks gehad in mijn dromen.. (Oh wat fout haha)
Heb het uitzonderlijk, als ik langere periode zonder seks ga. Meestal heet het gepaard met een geile droom. Uiteindelijk vind ik het meer onhandig dan fijn. Ik ben meestal op tijd met mijn hand er bij om de boel binnen te houden zo goed en kwaad als dat gaat, en dan slaapdronken naar de badkamer toe om daar de boel schoon te maken... Nee niet handig of gewenst bij mij...

Was ik een vrouw geweest daarentegen, dan was dit een van de perks waar ik voor was gegaan.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Ja, heb het ook, eerst als ik al een poos geen seks had gehad, tegenwoordig maakt dat niet meer uit, best jammer om wakker te worden eigenlijk.

Het is niet zo heftig als een wakker orgasme bij mij, gelukkig
quote:summernights schreef op 28 september 2014 @ 20:23:

Heb het uitzonderlijk, als ik langere periode zonder seks ga. Meestal heet het gepaard met een geile droom. Uiteindelijk vind ik het meer onhandig dan fijn. Ik ben meestal op tijd met mijn hand er bij om de boel binnen te houden zo goed en kwaad als dat gaat, en dan slaapdronken naar de badkamer toe om daar de boel schoon te maken... Nee niet handig of gewenst bij mij...

Was ik een vrouw geweest daarentegen, dan was dit een van de perks waar ik voor was gegaan. Ow haha, ik dacht al: deze vrouw komt wel heel bijzonder klaar.
Ik heb het ook een paar keer gehad, terwijl ik in het echt nooit een orgasme heb gehad. Ik denk dat ik het heb in mijn vruchtbare dagen.
Ik had het als kind al.....toen dacht ik dat het aan bepaalde knuffelberen lag
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Het is jullie gegund

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven