orgasme tijdens slaap

28-09-2014 15:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of meer vrouwen dit hebben.

Ik heb het meestal een paar keer per week. Afgelopen nacht werd ik er meerdere keren wakker van Er zijn vervelende manieren om wakker van te worden...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Ik heb het een hele enkele keer. Idd. er zijn slechtere manieren om wakker te worden.
Ik heb het al een hele tijd niet meer gehad, kan me herinneren dat ik het vaak had wanneer ik ongesteld was haha (heel vreemd). Best jammer dat ik het al een tijdje niet meer heb eigenlijk.
Wel eens gehad, jammer genoeg al een tijdje niet meer. Fijn wakker worden....
Echt nog nooit gehad. Had er nooit eerder van gehoord, komt dat vaak voor? Droom je dan over seks? Zit je dan ook aan jezelf in je slaap?
leuk om te horen dat meer vrouwen dit hebben!!!
quote:budapest schreef op 28 september 2014 @ 16:06:

Echt nog nooit gehad. Had er nooit eerder van gehoord, komt dat vaak voor? Droom je dan over seks? Zit je dan ook aan jezelf in je slaap?Soms komt er wel seks in mijn droom voor dan maar soms kan ik het me ook niet herinneren, en nee ik zit niet aan mezelf in mijn slaap.
Nee, heb ik nooit.

Zou het ook apart vinden, aangezien er voor een orgasme doorgaans toch aardig wat werk verricht moet worden.
Ik heb het ook wel eens.
Ik heb het ook regelmatig. Ik droom dan wel altijd over seks.

Ik vind het ook niet erg wakker worden, maar ik hoop dat het toch voor anderen niet zichtbaar is. Ik ga binnenkort op reis voor mijn studie en dan deel ik een kamer met andere studenten. Dan zou ik het toch wel gênant vinden
Herkenbaar ja. Zijn de allerbesten Meestal is het een multiorgasme.
quote:jellybelly schreef op 28 september 2014 @ 16:40:

Nee, heb ik nooit.

Zou het ook apart vinden, aangezien er voor een orgasme doorgaans toch aardig wat werk verricht moet worden.Dat is niet bij iedereen zo.
ooit een keer gehad, mag van mij wel vaker :P
Maar hoe kan dat dan? Je krijgt een orgasme door stimulatie. Hoe kun je een orgasme krijgen zonder stimulatie?
quote:jellybelly schreef op 28 september 2014 @ 16:40:

Zou het ook apart vinden, aangezien er voor een orgasme doorgaans toch aardig wat werk verricht moet worden.Is ook apart... Toch weer het bewijs dat je geest meer met je doet en kan dan men vaak denkt..
Ik heb het soms. Niet vaak, helaas haha.

Ik droom dan wel altijd over sex.
Heb het ook soms. Zo heerlijk om zo wakker te worden inderdaad...

De eerste keer schrok ik er ook van van "normaal" moet er inderdaad wat "werk" verricht worden maar kennelijk gooi ik in mijn slaap alle remmen los

Zit je dan ook aan jezelf in je slaap?Soms wel, soms niet.
Je krijgt geen orgasme door stimulatie, je krijgt een orgasme omdat je hersenen zeggen dat je die krijgt. Net als dat je geen been nodig hebt om jeuk te hebben aan je been.

Ik heb het nog nooit gehad, de seks in mijn dromen is ook altijd bedroevend slecht.
quote:jellybelly schreef op 28 september 2014 @ 16:51:

Maar hoe kan dat dan? Je krijgt een orgasme door stimulatie. Hoe kun je een orgasme krijgen zonder stimulatie?Ik vraag me dat ook af. Het gebeurt gewoon vanzelf. Dan zou het in het dagelijks leven ook vanzelf moeten kunnen, zou je zeggen. Vind het ook heel wonderlijk.
Zo raar is het natuurlijk ook niet. Mannen hebben tenslotte ook natte dromen, dus waarom vrouwen dan niet. Het bewijst alleen maar dat een orgasme grotendeels tussen je oren zit .
Ik heb het meerdere malen in mijn zwangerschap gehad,daarna helaas niet meer..

1ste x dat ik wakker van werd dacht ik huh?! Wat gebeurt mij nu..

Idd geen verkeerde manier om wakker te worden;)
quote:jellybelly schreef op 28 september 2014 @ 16:51:

Maar hoe kan dat dan? Je krijgt een orgasme door stimulatie. Hoe kun je een orgasme krijgen zonder stimulatie?

Je kan ook een orgasme krijgen door het aanspannen en ontspannen van je bekkenbodemspieren. Dat in combinatie met een heerlijke droom...

Heb het zelf ook weleens gehad ja

Droom je dan over seks? Zit je dan ook aan jezelf in je slaap?

Nee en nee. Gebeurt gewoon vanuit een willekeurige slaaphouding.

Ik heb het zo om de 2 à 3 maanden.
Oh, ik droom dan wel altijd over seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven