Rookgeur verbergen

29-09-2014 21:28 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik zit even in een rottige situatie en dan vind ik het lekker om af en toe een sigaretje te roken. Weet iemand hoe je deze geur goed kan verbergen? Ja ik weet het liegen is slecht.

Maar mijn moeder is echt zwaar ANTI rook en ze wil er niks vanaf weten.

Bestaat hier een middeltje voor?
Ja, de e-sigaret. Die ruik je niet.

Verder kan niks de gore lucht van een echte sigaret verbergen voor een niet-roker, vergeet dat maar gerust.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Joh, kappen met die man, dan lukt het kappen met roken vanzelf.
je wil én je ouwe vrijer én je peuken voor je ouders verbergen?

Tijd om op jezelf te gaan wonen, jongedame; kun je doen en laten wat je wilt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat gaat je niet lukken. Beter gewoon helemaal niet roken.
Sommige mensen zweren bij kaarsen en een raam open. Geen idee of het werkt. Wierook maskeert het wel.
verba volant, scripta manent.
Buiten roken met een regenjas/ cape aan (trekt rook niet in kleren, daarna mondspray. E-sigaret is nog beter en stoppen beste alternatief
quote:MarianneDavids schreef op 29 september 2014 @ 21:32:

Sommige mensen zweren bij kaarsen en een raam open. Geen idee of het werkt. Wierook maskeert het wel.

Werkt allemaal niet.

Ik ruik het zelfs door de parfum heen als iemand voorbij fietst.

Gewoon niet roken werkt het best.
quote:MarianneDavids, -32 seconden geleden

Nope, dan ruik ik het nog als iemand heeft gerookt. Echt zo vreselijk goor.
Ik ruik het zelfs als ik verkouden ben, dan meurt het nog erger op één of andere manier.
Buiten roken, daarna onder de douche, schone kleren en tanden poetsen. Dan zullen ze het iets minder ruiken..
Buiten, in je bleaute reedt, in een mentolbad, in de schuur overnachten en misschien, heel misschien ruikt ma Bloedhond de volgende morgen niks. Maar ik geef geen garantie.
Ye ken.
Buiten roken, douchen (incl haar), tanden poetsen, schone kleding en iets eten.
Paar jaar geleden op mijn studentenkamer had ik voor het ouderlijk gezag wat op de koffie kwam de smoes dat voorgangster als een ketter rookte. Verder ramen open, wierook, geurkaarsjes, deo spuiten, parfum.
quote:GrannyWeatherwax, 12 minuten geleden

Buiten, in je bleaute reedt, in een mentolbad, in de schuur overnachten en misschien, heel misschien ruikt ma Bloedhond de volgende morgen niks. Maar ik geef geen garantie.

Nope. Dan is het de menthol die je verraadt.
Hoe jong ben je eigenlijk, dat je stiekem rookt.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 september 2014 @ 21:51:

[...]

Nope. Dan is het de menthol die je verraadt. Is ook weer zo. Als moeders vroeger naar drop rook had ze gezopen. Nog steeds denk ik aan sherry als de droppot opengaat
Ye ken.
Niet meer roken is de beste manier om niet naar rook te ruiken.

Ik ruik het overal door heen. Ik leen ook geen boeken aan rokers, want daarna ruik ik dat dus aan dat boek!
Zo werkte het sherry-dieet natuurlijk niet als ze daarna aan de drop ging.
Rookgeur kun je niet verbergen.

Als je parfum spuit ruik je daarna rookgeur+parfum, als je met kaarsjes gaat rommelen ruik je rookgeur+kaarsjes etc.. etc..

En das viehies!
quote:sandt2.0, 2 minuten geleden

Niet meer roken is de beste manier om niet naar rook te ruiken.

Ik ruik het overal door heen. Ik leen ook geen boeken aan rokers, want daarna ruik ik dat dus aan dat boek!Toen Ik net bevallen was kreeg ik ook van mensen die rookten babykleertjes cadeau. Zo smerig. Ik heb ze in achterin een kast gegooid en ben ze daarna helemaal vergeten. Kwam ze een paar jaar later met opruimen tegen. Zelfs toen rookte je die rooklucht nog vaag.
Rook ruik je altijd.

Niet te verbergen die geur.

Je bent 20 jaar, is het niet de hoogste tijd om op jezelf te gaan wonen? Dan kun je lekker roken en niemand die het ziet.

Maar beter stop je, want het is slecht en duur.
Niets maar dan ook niets kan rookgeur verbergen. Je huid, je haar, je kleding echt alles ruikt er naar en ja zelfs na één peukje.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 september 2014 @ 22:08:

[...]

Toen Ik net bevallen was kreeg ik ook van mensen die rookten babykleertjes cadeau. Zo smerig. Ik heb ze in achterin een kast gegooid en ben ze daarna helemaal vergeten. Kwam ze een paar jaar later met opruimen tegen. Zelfs toen rookte je die rooklucht nog vaag.En wassen was geen optie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2014 @ 21:31:

je wil én je ouwe vrijer én je peuken voor je ouders verbergen?

Tijd om op jezelf te gaan wonen, jongedame; kun je doen en laten wat je wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven