Good Luck!
zondag 20 juli 2008 om 11:55
Hallo allemaal,
Zo hier is weer eens even een verloren schaap Alles prima hier. Gezellig met stuiterende peuterpuber en puberhond. Thijmen zit nu lekker te spelen met z'n houten trein en de Thomas locomotief die we er laast bij hebben gekocht, bleek hier in de buurt een Thomas stoomlocomotief en Bob de bouwer winkel te zitten. Hij wilde bijna niet meer mee naar buiten. Ook nog even wat kleine dingetjes gekocht die hij krijgt als we op vakantie gaan.
Had ik dat al gezegd; we gaan de eerste week van september nog een weekje naar Frankrijk, we kwamen onverwacht een leuk huis tegen voor een weekje. We nemen mijn ouders ook mee. En ik ga dan met Thijmen en mijn moeder vliegen en man en mijn vader gaan met de hond in de auto.
Hier nog geen waarom vragen, Thijmen is lekker met fantasieverhalen bezig. Echt leuk om te zien hoe ze een heel verhaal verzinnen.
yy5ww (thijmen heeft even de computer ingenomen )
Verder begin ik komende week weer eens met de jaarlijkse sinterklaas overwerkavondjes, niet echt iets waar ik naar uit kijk maar ja...het weer is ook niet super dus veel zon zal ik niet missen.
En ik ga jou kilo-aanvalsplan ook maar eens opvolgen Bam en me inschrijven bij een sportschool en dan hopen dat ik het volhoud. Want op dit moment heb ik echt het energienivo van een hoog bejaarde.
Met Quispel gaat het ook prima, echt een lieve stuiterbal ook tussen Thijmen en hem gaat het goed. Het is echt een hele lieve hond. En hij groeit als kool, echt dat gaat superhard.
Zo hier is weer eens even een verloren schaap Alles prima hier. Gezellig met stuiterende peuterpuber en puberhond. Thijmen zit nu lekker te spelen met z'n houten trein en de Thomas locomotief die we er laast bij hebben gekocht, bleek hier in de buurt een Thomas stoomlocomotief en Bob de bouwer winkel te zitten. Hij wilde bijna niet meer mee naar buiten. Ook nog even wat kleine dingetjes gekocht die hij krijgt als we op vakantie gaan.
Had ik dat al gezegd; we gaan de eerste week van september nog een weekje naar Frankrijk, we kwamen onverwacht een leuk huis tegen voor een weekje. We nemen mijn ouders ook mee. En ik ga dan met Thijmen en mijn moeder vliegen en man en mijn vader gaan met de hond in de auto.
Hier nog geen waarom vragen, Thijmen is lekker met fantasieverhalen bezig. Echt leuk om te zien hoe ze een heel verhaal verzinnen.
yy5ww (thijmen heeft even de computer ingenomen )
Verder begin ik komende week weer eens met de jaarlijkse sinterklaas overwerkavondjes, niet echt iets waar ik naar uit kijk maar ja...het weer is ook niet super dus veel zon zal ik niet missen.
En ik ga jou kilo-aanvalsplan ook maar eens opvolgen Bam en me inschrijven bij een sportschool en dan hopen dat ik het volhoud. Want op dit moment heb ik echt het energienivo van een hoog bejaarde.
Met Quispel gaat het ook prima, echt een lieve stuiterbal ook tussen Thijmen en hem gaat het goed. Het is echt een hele lieve hond. En hij groeit als kool, echt dat gaat superhard.
zondag 20 juli 2008 om 12:09
Bam, wat leuk dat het zo gezellig was op de kermis. En heeft Juul ook weer eendjes gevist?
Mal, wat goed voor J dat hij al zolang aanvalsvrij is. En wat een leuk afscheid allemaal, hier is dat een stuk saaier als ze overgaan. Heb je al wat over je pitch gehoord? Altijd spannend.
Bridges, gezellig hoor even onverwacht een avondje er tussen uit. Heb je ook gewoon soms nodig. En hoe gaat het nu met je stiefvader, hij is nu toch thuis?
Compu, (zie nu trouwens iets op RTL 4 over het gehoor) Wat goed van de MRI! Ik kan me goed voorstellen dat jullie erg blij zijn met dat nieuws.
Kokos, wanneer zien we van jou een keer een buikfoto? Dat zal nu toch ook wel een aardig buikje zijn. Ben je al bij je specialist geweest?
CD, je klinkt weer een stuk vrolijker, begin je langzaamaan een beetje in een ritme te komen?
Amalia, wat zielig dat je kleine mannetje nog zo ziek is. Laurens is wel weer helemaal beter?
Helen, hoe was het op de sjieke sportclub? Was het Club S?
Star, heeft vriend nog ideeën opgedaan toen jullie in B waren qua verhuizing naar het buitenland of is daar niet meer over gesproken?
Nu weet ik het even niet meer....
Mal, wat goed voor J dat hij al zolang aanvalsvrij is. En wat een leuk afscheid allemaal, hier is dat een stuk saaier als ze overgaan. Heb je al wat over je pitch gehoord? Altijd spannend.
Bridges, gezellig hoor even onverwacht een avondje er tussen uit. Heb je ook gewoon soms nodig. En hoe gaat het nu met je stiefvader, hij is nu toch thuis?
Compu, (zie nu trouwens iets op RTL 4 over het gehoor) Wat goed van de MRI! Ik kan me goed voorstellen dat jullie erg blij zijn met dat nieuws.
Kokos, wanneer zien we van jou een keer een buikfoto? Dat zal nu toch ook wel een aardig buikje zijn. Ben je al bij je specialist geweest?
CD, je klinkt weer een stuk vrolijker, begin je langzaamaan een beetje in een ritme te komen?
Amalia, wat zielig dat je kleine mannetje nog zo ziek is. Laurens is wel weer helemaal beter?
Helen, hoe was het op de sjieke sportclub? Was het Club S?
Star, heeft vriend nog ideeën opgedaan toen jullie in B waren qua verhuizing naar het buitenland of is daar niet meer over gesproken?
Nu weet ik het even niet meer....
zondag 20 juli 2008 om 12:32
JAAAAAAAAAA!!!! Anne Femke geboren!!!
Supernaam en ik ben zo blij voor jou, Ris + man, dat ze er eindelijk is!!!
Ik kreeg gisteren een sms, (van bam of van Star?) maar ik had vrijgezellenfeest en was een beetje aangeschoten, dus heb nog een extra roseetje gedronken op de goede afloop Ik wilde nog terug sms-en maar was een half uur bezig met 1 woord dus dat ging niet
Enka, veel plezier op de kinderboerderij en leuk nog even een weekje weg, naar Frankrijk, lekker hoor! Ik weet nog niks over de pitch...
Bridge, ook lekker even gaan stappen, leuk hoor. Kweenie, ik ben geen roker maar ik vind het zelf toch minder gezellig zo met dat rookverbod.
Star, hoe is het met meisje, zegt ze nog steeds van die gekke dingen af en toe?
Helen, hoe loopt het nu met de hypotheek enzo, komen jullie er uit?
Bam, wat leuk dat Juultje zo heeft genoten van de kermis.
Amalia, hoe gaat het nu met Berend, al wat beter?
Hmm, beetje vergiet. Ik ben het niet meer gewend om te drinken merk ik wel . Gisteren vrijgezellendag gehad. We gingen servies schilderen. Bruid wou alles in Blond&blond stijl en ik had 2 bordjes af, echt leuk om te doen. Dat vond ik dan, de bruid zelf vond het niet zo en stak dat later op de avond niet onder stoelen of banken, dus dat vond ik op zich wel een beetje sneu voor de organisator...! De mannen gingen op een bierkar en paintballen en daarna gingen we samen bbq-en en een feestje bij iemand thuis en daarna nog even naar de stad, maar daar waren we na een half uur weer weg. M kon helaas niet mee... die heeft een maagzweer sinds donderdagavond en was erg beroerd voornamelijk door de medicatie. Nu hebben we samen afgesproken dat hij naar een dieetiste gaat, want maagzweer is veel stress natuurlijk maar M heeft ook slechte voedingspatronen (drinkt bijv 1 fles cola per dag). de stress kunnen we niet weghalen, wel de slechte gewoontes, maar alleen redt hij dat niet.
Supernaam en ik ben zo blij voor jou, Ris + man, dat ze er eindelijk is!!!
Ik kreeg gisteren een sms, (van bam of van Star?) maar ik had vrijgezellenfeest en was een beetje aangeschoten, dus heb nog een extra roseetje gedronken op de goede afloop Ik wilde nog terug sms-en maar was een half uur bezig met 1 woord dus dat ging niet
Enka, veel plezier op de kinderboerderij en leuk nog even een weekje weg, naar Frankrijk, lekker hoor! Ik weet nog niks over de pitch...
Bridge, ook lekker even gaan stappen, leuk hoor. Kweenie, ik ben geen roker maar ik vind het zelf toch minder gezellig zo met dat rookverbod.
Star, hoe is het met meisje, zegt ze nog steeds van die gekke dingen af en toe?
Helen, hoe loopt het nu met de hypotheek enzo, komen jullie er uit?
Bam, wat leuk dat Juultje zo heeft genoten van de kermis.
Amalia, hoe gaat het nu met Berend, al wat beter?
Hmm, beetje vergiet. Ik ben het niet meer gewend om te drinken merk ik wel . Gisteren vrijgezellendag gehad. We gingen servies schilderen. Bruid wou alles in Blond&blond stijl en ik had 2 bordjes af, echt leuk om te doen. Dat vond ik dan, de bruid zelf vond het niet zo en stak dat later op de avond niet onder stoelen of banken, dus dat vond ik op zich wel een beetje sneu voor de organisator...! De mannen gingen op een bierkar en paintballen en daarna gingen we samen bbq-en en een feestje bij iemand thuis en daarna nog even naar de stad, maar daar waren we na een half uur weer weg. M kon helaas niet mee... die heeft een maagzweer sinds donderdagavond en was erg beroerd voornamelijk door de medicatie. Nu hebben we samen afgesproken dat hij naar een dieetiste gaat, want maagzweer is veel stress natuurlijk maar M heeft ook slechte voedingspatronen (drinkt bijv 1 fles cola per dag). de stress kunnen we niet weghalen, wel de slechte gewoontes, maar alleen redt hij dat niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 20 juli 2008 om 13:04
Haha zo ging dat bji mij ook ongeveer met die sms Mal! Vriendinnetje reed dus ik kon drinken, en twee wijn gaat snel dan. Tsss leek wel een oud wijf!
Servies beschilderen, leuk! Hebben wij ook met vriendin gedaan toen. Zij vond het erg leuk! Nu heb ik volgende week weer feestje en dan gaan we onze nagels laten doen. Heb ik ook zin in, maar weet niet of het doorgaat want de bruid had wat gezondheidsproblemen (ook zwanger en moet rusten...) dus even afwachten... bruiloft is 15 augustus dus spannend allemaal...
Enka: aiaiaia de avo[ndjes komen er weer aan... Hou je ons op de hoogte van wat hot or not is dit jaar? Fijn dat het met quispel zo goed gaat, en leuk dat het met Thijmen ook zo klikt! Lekker nog vakantie in het vooruitzicht!
Servies beschilderen, leuk! Hebben wij ook met vriendin gedaan toen. Zij vond het erg leuk! Nu heb ik volgende week weer feestje en dan gaan we onze nagels laten doen. Heb ik ook zin in, maar weet niet of het doorgaat want de bruid had wat gezondheidsproblemen (ook zwanger en moet rusten...) dus even afwachten... bruiloft is 15 augustus dus spannend allemaal...
Enka: aiaiaia de avo[ndjes komen er weer aan... Hou je ons op de hoogte van wat hot or not is dit jaar? Fijn dat het met quispel zo goed gaat, en leuk dat het met Thijmen ook zo klikt! Lekker nog vakantie in het vooruitzicht!
zondag 20 juli 2008 om 13:23
Sinterklaas, blèègh, kunnen we nog even wachten Hoi Enka!!
Leuk Bam, die kermis!
Bridges en Mal, stelletje zuipschuiten!!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren een etentje in Amsterdam had en met de auto ging omdat ik mezelf tegen de alcohol in bescherming nam, ha ha!!! Moest ook blazen op de terugweg en gelukkig waren de anderhalve glas wijn en het biertje al verteerd
Neeee, Berend gaat slechter!!! Zo toch maar de ha post bellen, want hij verzwakt nu helemaal. Drinkt alleen nog maar dat komt er vrijwel direct via z'n luier weer uit Is niet goed hè, al 5 dagen....?
Leuk Bam, die kermis!
Bridges en Mal, stelletje zuipschuiten!!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren een etentje in Amsterdam had en met de auto ging omdat ik mezelf tegen de alcohol in bescherming nam, ha ha!!! Moest ook blazen op de terugweg en gelukkig waren de anderhalve glas wijn en het biertje al verteerd
Neeee, Berend gaat slechter!!! Zo toch maar de ha post bellen, want hij verzwakt nu helemaal. Drinkt alleen nog maar dat komt er vrijwel direct via z'n luier weer uit Is niet goed hè, al 5 dagen....?
zondag 20 juli 2008 om 14:30
Ik mag om half 4 met hem naar de huisartsenpost komen. Ze vinden hem te klein om zolang diarree te hebben, dus willen 'm zien.
Boehoe, ik ben moe en word hier heel emo van, mijn kleine mannetje. Hij slaapt nu alleen maar, duwde een flesje water weg en een crackertje en poept (nouja, vocht) alleen maar. Maar wat moet hij nog poepen als ie niets binnen krijgt? En dat stomme internet: lees ik weer verhalen van kinderen die uitdrogen en via een sonde eten binnen krijgen. Wil ik helemaal niet. Dus dan ga ik niet bellen met de ha post omdat ie dan ook niet naar het zkh moet. Kop in het zand dus. Maargoed, nu dus net toch gebeld en ik mag komen.
Wordt vervolgd....
Boehoe, ik ben moe en word hier heel emo van, mijn kleine mannetje. Hij slaapt nu alleen maar, duwde een flesje water weg en een crackertje en poept (nouja, vocht) alleen maar. Maar wat moet hij nog poepen als ie niets binnen krijgt? En dat stomme internet: lees ik weer verhalen van kinderen die uitdrogen en via een sonde eten binnen krijgen. Wil ik helemaal niet. Dus dan ga ik niet bellen met de ha post omdat ie dan ook niet naar het zkh moet. Kop in het zand dus. Maargoed, nu dus net toch gebeld en ik mag komen.
Wordt vervolgd....
zondag 20 juli 2008 om 14:41
Zo, ik denk even op de saaie zondagmiddag kijken of er nog nieuws is, zijn er gewoon 2 verse baby's!
Juud, juudman en Mart, gefeliciteerd met Cas! Leuke naam! Hier nog geen post geweest, dus ik ben erg benieuwd naar het kaartje!
Rissie, rissieman en Mark, gefeliciteerd met Anne! Ook al zo'n leuke naam!
Ik hoop dat jullie lekker genieten met jullie kleintjes!
Man gaat morgen weer werken, ik kom morgen weer eens uitgebreid langs.
Juud, juudman en Mart, gefeliciteerd met Cas! Leuke naam! Hier nog geen post geweest, dus ik ben erg benieuwd naar het kaartje!
Rissie, rissieman en Mark, gefeliciteerd met Anne! Ook al zo'n leuke naam!
Ik hoop dat jullie lekker genieten met jullie kleintjes!
Man gaat morgen weer werken, ik kom morgen weer eens uitgebreid langs.
zondag 20 juli 2008 om 16:25
Hoe zwaaaaaaar en lang enzo was ze nou Bam???
Juud en Ris, gefeliciteerd met verse babies ook van Cin uit het zonnige Spanje trouwens!
Amaal, succes, hopelijk hoeft Berend niet opgenomen te worden!
Mal, ze zegt nog wel eens rare dingen ja, maar goed, ze heeft er geen last van volgens mij. Ik vind het freakier
Ze droomt wel veel op het moment, wordt vaak naar wakker 's nachts weer, maar dat hoor ik op het kdv bij meer kindjes, dus zal leeftijd wel weer zijn.
Wat lullig van bruid dat ze zo reageerde, jammer.
Oe, maagzweer, dat is geen pretje! Ik heb het in Ierland gehad en hoefde maar iets te vets te eten of lag te kronkelen.
Enka, verhuisplannen niet meer over gehad. Lekker rustig zo
Lekker naar Frankrijk, waar gaan jullie heen?
Juud en Ris, gefeliciteerd met verse babies ook van Cin uit het zonnige Spanje trouwens!
Amaal, succes, hopelijk hoeft Berend niet opgenomen te worden!
Mal, ze zegt nog wel eens rare dingen ja, maar goed, ze heeft er geen last van volgens mij. Ik vind het freakier
Ze droomt wel veel op het moment, wordt vaak naar wakker 's nachts weer, maar dat hoor ik op het kdv bij meer kindjes, dus zal leeftijd wel weer zijn.
Wat lullig van bruid dat ze zo reageerde, jammer.
Oe, maagzweer, dat is geen pretje! Ik heb het in Ierland gehad en hoefde maar iets te vets te eten of lag te kronkelen.
Enka, verhuisplannen niet meer over gehad. Lekker rustig zo
Lekker naar Frankrijk, waar gaan jullie heen?
zondag 20 juli 2008 om 16:37
Terug van de hapost. Gelukkig niets ernstigs. Dwz: meneer was de vrolijkheid zelve toen we binnenkwamen, terwijl hij daarvoor nog als een vaatdoekje in m'n armen lag. Hij begon zelfs hardop te lachen toen ze aan zijn buik voelde.
Ze gaf het advies regelmatig te tempen, want hij had wel wat verhoging (heb ik nog niet gedaan al die dagen, want hij voelt niet warm of koud). Als het verhoogt meteen de eigen ha bellen. Die is tot morgen op vakantie, als dat niet zo was had ik sowieso wel eerder gebeld.
Oren waren okee, longen ook. Roosvicee stop en bouillon geven en verder alles wat hij wilde eten. Ook al houdt hij het maar 5 min binnen, dan toch haalt hij er wat energie uit.
Laurens is ook al 3 nachten op rij 's nachts wakker. Volgens mij droomt hij ook. Zou idd de leeftijd kunnen zijn als ik jullie er ook zo over lees. Hij krijgt ook steeds meer fantasie.
Bedankt voor de update van Ris Bam!
Ze gaf het advies regelmatig te tempen, want hij had wel wat verhoging (heb ik nog niet gedaan al die dagen, want hij voelt niet warm of koud). Als het verhoogt meteen de eigen ha bellen. Die is tot morgen op vakantie, als dat niet zo was had ik sowieso wel eerder gebeld.
Oren waren okee, longen ook. Roosvicee stop en bouillon geven en verder alles wat hij wilde eten. Ook al houdt hij het maar 5 min binnen, dan toch haalt hij er wat energie uit.
Laurens is ook al 3 nachten op rij 's nachts wakker. Volgens mij droomt hij ook. Zou idd de leeftijd kunnen zijn als ik jullie er ook zo over lees. Hij krijgt ook steeds meer fantasie.
Bedankt voor de update van Ris Bam!
zondag 20 juli 2008 om 17:00
zondag 20 juli 2008 om 20:13
Nou, Berend is meteen opgeknapt terwijl hij toch geen medicijnen ofzo heeft gehad. De bouillon ging er goed in! Vreemd, ha ha, zo;n warm zoutig drankje. Daarna nog 2 happen Olvarit (zooohooo!) en een flinke bak yoghert. Paar slokjes uit de melkfles (ik prop hem maar meteen vol ) en nu ligt ie te spoken in bed. Ik heb goeie hoop.
Of ik kan de hele boel weer verschonen morgen....
Ha ha, bloemkool op tafel, komisch.
Laurens speelt met zijn poppenhuis: la la la laaaa, naar boven, tjoepie tjoepie tjoep (kennelijk zeg ik dat altijd als een poppetje loopt). En dan wordt er iets gepakt, en dan krijg ik een ontzichtbaar dingetje in m'n hand. Ik zit dan niet op te letten en stop het in m'n broekzak, maar dan krijg ik een beteuterd gezichtje. Dan vraag ik snel: ehhh, wat is het? Meestal een boterham, ha ha. Erg leuk.
Even bankhangen. Beter dan die houten tribune
Of ik kan de hele boel weer verschonen morgen....
Ha ha, bloemkool op tafel, komisch.
Laurens speelt met zijn poppenhuis: la la la laaaa, naar boven, tjoepie tjoepie tjoep (kennelijk zeg ik dat altijd als een poppetje loopt). En dan wordt er iets gepakt, en dan krijg ik een ontzichtbaar dingetje in m'n hand. Ik zit dan niet op te letten en stop het in m'n broekzak, maar dan krijg ik een beteuterd gezichtje. Dan vraag ik snel: ehhh, wat is het? Meestal een boterham, ha ha. Erg leuk.
Even bankhangen. Beter dan die houten tribune
zondag 20 juli 2008 om 20:24
Zo moest ik vanmiddag een zogenaamde vlieg weghalen uit Ties zijn kamer. Dus ik deed of ik hem in mijn broekzak had gestopt. Trapte hij niet in, moest hem zien. Dus ik in het holletje van mijn hand, alsof ik hem liet zien. Maar ook niet goed. Dus buiten maar vrijgelaten (alsof) en toen was het goed. Gekke fantasie.
Oh en vanavond moest de grote knuffel uit zijn kamer en zag hij kaboutertjes. (op tv vertelde hij later, maar ook op onze kamer. jaja...
Oh en vanavond moest de grote knuffel uit zijn kamer en zag hij kaboutertjes. (op tv vertelde hij later, maar ook op onze kamer. jaja...