foto in huis

06-10-2014 15:01 91 berichten
Mijn vriend en ik wonen sinds een half jaar samen en wij hebben nog een muur die wij graag willen opvullen met een foto van ons beide. Nu willen we niet een simpele foto waar we leuk met ze tweeën op staan. maar het liefst 2 aparte foto's maar wel naar elkaar gericht.

Heeft iemand ene leuk ideetje wat voor houding of uitdrukking we kunnen doen?

ik heb al een foto gezien op welke.nl man onder en vrouw boven en geven elkaar een kus. maar ik wil iets naast elkaar. wie o wie heeft een leuk ideetje?
Alle reacties Link kopieren
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 06 oktober 2014 @ 15:46:

Neem allebei een blikje met een touwtje. 1 van jullie houdt het blikje bij zijn oor en de andere voor de mond. zorg dat de touwtjes als ware overlopen naar de andere foto.Ik vind dit een leuk idee trouwens
quote:Chantilly21 schreef op 06 oktober 2014 @ 16:28:

Wij hebben foto's langs de hele wand van de trap hangen. Dat zijn er heel wat! Zowel van ons twee, als met onze vrienden, vriendinnen, familie. Nooit gedacht dat ik narcistisch zou zijn, het is voor ons juist iets wat echt van ons is.

En echt niet dat ik mensen vraag wat zij nu van die foto's vinden, het hangt er nu eenmaal. Ik vraag ook niet wat ze van mijn planten of overige accessoires vinden. inderdaad!
quote:ainne schreef op 06 oktober 2014 @ 16:24:

Tjongejonge, nou mag een foto in huis ook al niet van de vivaforumpolitie. Want dat is raar. En narcistisch.

Nou dan maar recalcitrant:

Mijn huis hangt VOL foto's van ons.

Oh en ik gebuik ook niet elke dag een schone handdoek.

En mijn kinderen eten meerdere keren per dag snoep.

Katten zijn stom.
quote:kelly1988 schreef op 06 oktober 2014 @ 16:29:

[...]

HAHAHAHAHA!!! oooh echt he! ik heb zo iets.. als het je niet boeit of leuk vindt of reageer helemaal niet of reageer gewoon normaal. tegenwoordig moet ik oppassen wat ik hier op de forum zet want anders krijg je een boel kritiek over je heen!

Misschien moet je zelf ook even normaal reageren? Je bent nogal op je teentjes getrapt lijkt het. In jouw wereld is het kennelijk heel normaal om foto's van jezelf aan de muur te hangen. Er zijn ook mensen die daar anders over denken en die mogen dat zeggen.

Zal ik het ook even doen? Een leuke foto in een lijstje vind ik best kunnen hoor. Maar pontificaal zo'n bedacht leuke foto aan de muur in de woonkamer? Vind ik nogal fout en meer iets voor in de slaapkamer.

Tjongejonge, nou mag een foto in huis ook al niet van de vivaforumpolitie. Want dat is raar. En narcistisch.

Katten zijn stom.narcistische, kindermishandelende, dierenhatende viespeuk dat je bent!
tsja.....
"Misschien moet je zelf ook even normaal reageren? Je bent nogal op je teentjes getrapt lijkt het. In jouw wereld is het kennelijk heel normaal om foto's van jezelf aan de muur te hangen. Er zijn ook mensen die daar anders over denken en die mogen dat zeggen."

Ah de rest mag wel raar reageren maar to mag dat niet?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Doet mij denken aan een oud topic over een levensgrote fotoposter van de ex boven het logeerbed bij de schoonouders van die TO
quote:MadameQetesh schreef op 06 oktober 2014 @ 16:13:

Wat is er raar aan??

Dus jullie hebben geen foto's van jullie zelf in jullie huis hangen? Geen herrineringen aan vakantie's?Nee, er hangen geen foto's van mijzelf in huis. Vind dat echt raar. Er zijn op reis toch wel mooiere foto's te maken dan waar je zelf op staat. En natuurlijk heb je ook selfies, maar dat zijn gewoon kiekjes voor de herinnering. Een foto die je tentoon wil stellen op je muur vind ik idd ook narcistisch als je daar jezelf pontificaal in beeld wil zien.
Wat een gezanik over een persoonlijke keuze, dat niemand anders persoonlijk raakt.

TO, op Pinterest kun je heel veel dingen vinden.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 06 oktober 2014 @ 15:46:

Neem allebei een blikje met een touwtje. 1 van jullie houdt het blikje bij zijn oor en de andere voor de mond. zorg dat de touwtjes als ware overlopen naar de andere foto.waarbij hij het blokje bij oor heeft en jij bij mond. Dat het wel duidelijk is, wie de opdrachten geeft en wie er luistert
Herinneringen aan vakanties hebben wij ook wel hier en daar hangen (niet in de woonkamer overigens). Maar foto's van onszelf helemaal nergens... van de kinderen ook niet overigens. En om heel eerlijk te zijn ken ik niemand met foto's van zichzelf in de woonkamer.

En zeker als het nogal gekunstelde foto's zijn is het behoorlijk kitsch....
quote:MadameQetesh schreef op 06 oktober 2014 @ 16:49:

Ah de rest mag wel raar reageren maar to mag dat niet?De rest geeft gewoon haar mening. Dat het misschien niet even subtiel is verwoord en niet is wat TO wil horen is een ander verhaal.
quote:Blusher schreef op 06 oktober 2014 @ 16:41:

[...]

Misschien moet je zelf ook even normaal reageren? Je bent nogal op je teentjes getrapt lijkt het. In jouw wereld is het kennelijk heel normaal om foto's van jezelf aan de muur te hangen. Er zijn ook mensen die daar anders over denken en die mogen dat zeggen.

Zal ik het ook even doen? Een leuke foto in een lijstje vind ik best kunnen hoor. Maar pontificaal zo'n bedacht leuke foto aan de muur in de woonkamer? Vind ik nogal fout en meer iets voor in de slaapkamer.

oo ik reageer volkomen normaal!! maar tegenwoordig moet je wel van je af praten als iemand je bijna belachelijk maakt. Dat vind ik niet normaal! ik mag blijkbaar geen tegenspraak geven. vind ik erg jammer!

Wie zegt het dat het voor in de woonkamer is? en wie zegt dat ik pontificaal, vol in beeld op de foto wil?

wat chantilly en ainne ook al hebben gezegd. tegenwoordig moet je overal je mening om vragen. wij doen wat we leuk vinden en dat moet ook geaccepteerd worden. Je mag van mij best reageren. en dan moet ik zeggen dat jij dat nog netjes doet! maar en zijn genoeg mensen die ons bijna belachelijk maken en dat is gewoon zonde! ik vraag hier op de forum om leuke ideeën en niet om kritiek.
quote:spectral schreef op 06 oktober 2014 @ 15:30:

Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.Dan moet je maar niet bij mij op visite komen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:kelly1988 schreef op 06 oktober 2014 @ 16:55:

[...]

oo ik reageer volkomen normaal!!

....

tegenwoordig moet je overal je mening om vragen. wij doen wat we leuk vinden en dat moet ook geaccepteerd worden. Je mag van mij best reageren. en dan moet ik zeggen dat jij dat nog netjes doet! maar en zijn genoeg mensen die ons bijna belachelijk maken en dat is gewoon zonde! ik vraag hier op de forum om leuke ideeën en niet om kritiek.

reageren met veel uitroeptekens is niet 'volkomen normaal', dat lijkt alsof je als een viswijf staat te schreeuwen. (bedoel je vast niet zo, neem het maar aan).

En ja, als je iets vraagt op een forum krijg je dus diverse reacties en meningen. Ik vind een foto van jezelf in huis erg raar om te doen. Maar kan er geen moment mee zitten als jij het wel doet. Waarom trek jij het je wel aan, als mensen een van jou afwijkende mening hebben? Laat ze lekker.

Katten zijn stom.

Heerlijk Ainne, chapeau.

Hier ook een fotogek, de hele trap naar boven , de muur dan is bezaaid met foto's.

Het kan niet genoeg zijn..........

Ooit een foto van mezelf gehad van Ed van der Elsken, van 2m bij 3m, heeft op een expositie gehangen in het Rijksmuseum.

Nou dan hoef je niet meer te behangen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:famke76 schreef op 06 oktober 2014 @ 16:43:

[...]

narcistische, kindermishandelende, dierenhatende viespeuk dat je bent! Proud to be!
quote:Eindeloos schreef op 06 oktober 2014 @ 17:06:

[...]

Dan moet je maar niet bij mij op visite komen Ja, maar jij bent ook oogverblindend mooi .
Dus de mensen die het idee niet leuk vinden reageren niet serieus?

Je bent nog te jong voor dit forum. Dat zie ik aan je naam en aan je avatar. Hema verkoopt lijstjes met Jip en Janneke. Lijkt me uitermate geschikt voor jullie.
Ik zou gewoon zo'n jaren zeventig passepartout doen, waar je verschillende foto's in kunt doen al naar gelang de sfeer. Als het gezellig is twee foto's met een kusmondje naar elkaar, als het ijzig is twee foto's met de achterhoofden naar elkaar toe en als het oorlog is steken jullie een middelvinger naar elkaar op.
quote:troelalaaaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 17:14:

Dus de mensen die het idee niet leuk vinden reageren niet serieus?

Je bent nog te jong voor dit forum. Dat zie ik aan je naam en aan je avatar. Hema verkoopt lijstjes met Jip en Janneke. Lijkt me uitermate geschikt voor jullie.super bedankt voor de tip.. maar heb toch liever een lijstje van nijntje. ik oordeel zelf wel of ik te jong?!?! ben voor deze forum. is de gemiddelde leeftijd dan 60?
Vergeet een uitgestoken tong niet LV. Dat past bij de leeftijd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 oktober 2014 @ 17:13:

[...]

Ja, maar jij bent ook oogverblindend mooi .

Ooooooooh lady

♪ das war einmal ♪, das komt nie wieder♪♪
maar bedankt mensen voor het reageren. ik ga me nu afmelden van de viva forum... blijkbaar ben ik te jong en op me teentjes getrapt..o ja en een viswijf haha super leuk allemaal. ik ga op de forum van nijntje zitten!

doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven