foto in huis
maandag 6 oktober 2014 om 15:01
Mijn vriend en ik wonen sinds een half jaar samen en wij hebben nog een muur die wij graag willen opvullen met een foto van ons beide. Nu willen we niet een simpele foto waar we leuk met ze tweeën op staan. maar het liefst 2 aparte foto's maar wel naar elkaar gericht.
Heeft iemand ene leuk ideetje wat voor houding of uitdrukking we kunnen doen?
ik heb al een foto gezien op welke.nl man onder en vrouw boven en geven elkaar een kus. maar ik wil iets naast elkaar. wie o wie heeft een leuk ideetje?
Heeft iemand ene leuk ideetje wat voor houding of uitdrukking we kunnen doen?
ik heb al een foto gezien op welke.nl man onder en vrouw boven en geven elkaar een kus. maar ik wil iets naast elkaar. wie o wie heeft een leuk ideetje?
maandag 6 oktober 2014 om 17:24
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 oktober 2014 @ 17:17:
Ik zou gewoon zo'n jaren zeventig passepartout doen, waar je verschillende foto's in kunt doen al naar gelang de sfeer. Als het gezellig is twee foto's met een kusmondje naar elkaar, als het ijzig is twee foto's met de achterhoofden naar elkaar toe en als het oorlog is steken jullie een middelvinger naar elkaar op.Wat een topidee, wisselende stemming, wisselende lijst
Ik zou gewoon zo'n jaren zeventig passepartout doen, waar je verschillende foto's in kunt doen al naar gelang de sfeer. Als het gezellig is twee foto's met een kusmondje naar elkaar, als het ijzig is twee foto's met de achterhoofden naar elkaar toe en als het oorlog is steken jullie een middelvinger naar elkaar op.Wat een topidee, wisselende stemming, wisselende lijst
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 6 oktober 2014 om 17:28
Kelly, ik vind je idee harstikke leuk, echt.
Neem een goeie fotograaf, want echt een mooie, goeie foto is tijdloos.
Zwart wit met name verveelt nooit.
Succes!
Neem een goeie fotograaf, want echt een mooie, goeie foto is tijdloos.
Zwart wit met name verveelt nooit.
Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 6 oktober 2014 om 17:28
quote:srs schreef op maandag 06 oktober 2014 15:32
Wat is dat nou weer voor onzin. Heb jij foto's van je buurman in je huis hangen dan?
TO, een leuk idee! Dat kan toch ook prima naast elkaar? Allebei in dezelfde omgeving, hij kijkt naar rechts met getuite lippen en jij doet hetzelfde naar links. En dan de foto's naast elkaar hangen. "quote: spectral schreef op maandag 06 oktober 2014 15:30 Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.
Volgens mij ben je zelf een narcist.
Laat To lekker doen wat ze zelf wilt. Jouw foto zal ze zeker niet ophangen
Wat is dat nou weer voor onzin. Heb jij foto's van je buurman in je huis hangen dan?
TO, een leuk idee! Dat kan toch ook prima naast elkaar? Allebei in dezelfde omgeving, hij kijkt naar rechts met getuite lippen en jij doet hetzelfde naar links. En dan de foto's naast elkaar hangen. "quote: spectral schreef op maandag 06 oktober 2014 15:30 Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.
Volgens mij ben je zelf een narcist.
Laat To lekker doen wat ze zelf wilt. Jouw foto zal ze zeker niet ophangen
maandag 6 oktober 2014 om 17:43
In de woonkamer zou ik zelf geen foto's hangen, maar hier hangt wel een trouwfoto in de trapopgang naar boven en ook wat foto's van mijn honden. Zijn meer leuke momenten, die herinneren aan een vakantie. In de slaapkamer staat een leuke foto van ons samen met de honden. Ik word daar vrolijk van, aangezien mijn man meer weg is dan thuis. Zo zie ik hem nog eens Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
maandag 6 oktober 2014 om 17:44
quote:troelalaaaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 17:24:
Kelly, kan er niets aan doen dat ik serieus wilde reageren, echter door je reacties op anderen totaal geen zin meer had om leuk te reageren.
Je reacties wekken allergie op. Heb je dat vaker? In real life bijvoorbeeld?Ik heb nou precies hetzelfde met jouw reacties. Je zuigt een beetje hier.
Kelly, kan er niets aan doen dat ik serieus wilde reageren, echter door je reacties op anderen totaal geen zin meer had om leuk te reageren.
Je reacties wekken allergie op. Heb je dat vaker? In real life bijvoorbeeld?Ik heb nou precies hetzelfde met jouw reacties. Je zuigt een beetje hier.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
maandag 6 oktober 2014 om 17:46
quote:troelalaaaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 17:14:
Je bent nog te jong voor dit forum. Dat zie ik aan je naam en aan je avatar. Hema verkoopt lijstjes met Jip en Janneke. Lijkt me uitermate geschikt voor jullie.
Sinds wanneer mag je hier niet posten als je 26 jaar bent?
Bij een nick met heel veel aaaaaaaaaaaaaaaaaaatjes denk ik eerder aan een jong iemand dan een nick met een geboortedatum hoor.
Je bent nog te jong voor dit forum. Dat zie ik aan je naam en aan je avatar. Hema verkoopt lijstjes met Jip en Janneke. Lijkt me uitermate geschikt voor jullie.
Sinds wanneer mag je hier niet posten als je 26 jaar bent?
Bij een nick met heel veel aaaaaaaaaaaaaaaaaaatjes denk ik eerder aan een jong iemand dan een nick met een geboortedatum hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 6 oktober 2014 om 17:54
maandag 6 oktober 2014 om 17:55
quote:troelalaaaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 17:53:
Oefffffff, word ik me daar toch ef neergesabeld door types die ik nog nooit eerder heb ontdekt op dit forum. Of hebben jullie geen indruk weten te maken?
Och, gaaaaaaaaaaaaaap. Genoeg aaaaa's?Grappig dat je mij nog nooit hebt gezien op het forum.
Oefffffff, word ik me daar toch ef neergesabeld door types die ik nog nooit eerder heb ontdekt op dit forum. Of hebben jullie geen indruk weten te maken?
Och, gaaaaaaaaaaaaaap. Genoeg aaaaa's?Grappig dat je mij nog nooit hebt gezien op het forum.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 6 oktober 2014 om 17:59
quote:troelalaaaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 17:57:
Komt door al die misleidende avatars. Ik had het meer over Ola Ola Kindercola.
Doe gewoon niet zo kinderachtig. Dit is nergens voor nodig.