foto in huis

06-10-2014 15:01 91 berichten
Mijn vriend en ik wonen sinds een half jaar samen en wij hebben nog een muur die wij graag willen opvullen met een foto van ons beide. Nu willen we niet een simpele foto waar we leuk met ze tweeën op staan. maar het liefst 2 aparte foto's maar wel naar elkaar gericht.

Heeft iemand ene leuk ideetje wat voor houding of uitdrukking we kunnen doen?

ik heb al een foto gezien op welke.nl man onder en vrouw boven en geven elkaar een kus. maar ik wil iets naast elkaar. wie o wie heeft een leuk ideetje?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.
quote:spectral schreef op maandag 06 oktober 2014 15:30 Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.

Wat is dat nou weer voor onzin. Heb jij foto's van je buurman in je huis hangen dan?

TO, een leuk idee! Dat kan toch ook prima naast elkaar? Allebei in dezelfde omgeving, hij kijkt naar rechts met getuite lippen en jij doet hetzelfde naar links. En dan de foto's naast elkaar hangen.
Goh, nooit geweten dat ik zo'n narcist was... ik heb een hele wand met foto's van ons gezin.
Mwah, een trouwfoto of een gezinsfoto snap ik nog wel. Maar een foto van het setje? Is dat niet een tikkie raar?
Ik heb wel foto's van mijn kind hangen maar foto's van je zelf ophangen vind ik inderdaad ook een beetje vreemd. Helemaal als het van die gekunstelde foto's zijn.

Als het nou een foto is van dat hele mooie uitzicht dat je herinnert aan die leuke vakantie en waar je zelf dan ook bij opstaat vind ik toch wat anders dan die quasi kunstzinnige foto's.
De een kan toch zoenend naar de linkerkant op de foto staan en de ander zoenend naar de rechterkant.

Of denk ik nu te simpel?

Oja, en ik zou een zwart/wit foto maken, vind ik zelf tenminste mooier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sugarmiss schreef op 06 oktober 2014 @ 15:36:

Als het nou een foto is van dat hele mooie uitzicht dat je herinnert aan die leuke vakantie en waar je zelf dan ook bij opstaat vind ik toch wat anders dan die quasi kunstzinnige foto's.Ik heb boven een mooie foto van een vakantie en daar zie je alleen maar een zwarte silhouet (foto in met zonsondergang tegen de zon in gemaakt). Als ik nu zou mogen kiezen zou ik misschien niet iets van mijzelf nemen, ook al zie je niet dat ik het ben maar die foto heb ik al 20 jaar hangen dus ik laat het maar zo. Licht in de gang boven is kapot dus ik zie het toch niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Allebei je hand met gestrekte vinger uitstrekken zodat ze elkaar bijna raken
Je kunt toch in de spiegel kijken als je jezelf wil zien?🌷🌷

Grapje!! Allebei een veer of pluim in de hand en dan net doen alsof je elkaar wil kietelen? Is dat geen leuke foto?

Of een hoed in je hand en de ander heeft de hoed op de foto ernaast op zijn/haar hoofd?
Neem allebei een blikje met een touwtje. 1 van jullie houdt het blikje bij zijn oor en de andere voor de mond. zorg dat de touwtjes als ware overlopen naar de andere foto.
Ik vind het ook wat eigenaardig, foto's van jezelf aan de muur, maar als jullie er artistiek verantwoord uitzien, waarom niet Iedereen die bij mijn vader de kamer inloopt kijkt daar recht in het gezicht van mijn 16-jarige ik. Ook mijn zusje en moeder hangen prominent in beeld, alsmede alle kleinkinders, maar nergens een foto van zichzelf.

Ik kom wel eens op de kamer van een collega die ieder jaar een nieuwe gezinsfoto neerzet, waar hij zelf ook op staat. Vind ik ook best apart.

Maar als jullie het leuk vinden, laat je dan vooral niet tegenhouden
bedankt voor de leuke.,. en minder leuke reacties.

wij willen ook niet vol in beeld staan. omdat we zo graag naar elkaar kijken. maar gewoon omdat wij dit leuk vinden om te doen. als iemand dat narcistisch vind boeit mij dat niet zoveel. want ik hoef gelukkig niet bij jullie in de kamer te hangen.

ik wil in ieder geval de mensen die serieus mijn vraag hebben beantwoord..bedankt voor de leuke tips!
quote:spectral schreef op 06 oktober 2014 @ 15:30:

Mag ik even lachen... foto's van jezelf in huis zijn behoorlijk narcistisch vind ik.Op zijn minst raar.
Kijk eens op fotosites voor ideeën, deze bijv maar er zijn er nog wel meer
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 oktober 2014 @ 16:08:

Kijk eens op fotosites voor ideeën, deze bijv maar er zijn er nog wel meerdankje! deze site kende ik nog niet
Wat is er raar aan??

Dus jullie hebben geen foto's van jullie zelf in jullie huis hangen? Geen herrineringen aan vakantie's?

Een trouwfoto mag wel maar als je je hele leven niet trouwt mag je geen foto van jezelf ophangen. Dat is pas raar.

Ik ben ook niet van het geknutselde maar als ze dat nou mooi vind?

Wij hebben wel collage's van vakantie in de gang hangen, staan we zelf ook op. Leuk juist die herrineringen.

To, dat met die kus kan ook naast elkaar toch?

Of dat je allebei een half hart vast hpud? Vormen ze samen 1 geheel.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Lijkt me heel awkward voor het bezoek. Geef je eerlijke mening maar eens over die prachtige persoonlijke foto's.

Ik durf te wedden dat alle bezoekers ze werkelijk prachtig gaan vinden, fantastisch. *kuch*
quote:kerol schreef op 06 oktober 2014 @ 16:14:

Lijkt me heel awkward voor het bezoek. Geef je eerlijke mening maar eens over die prachtige persoonlijke foto's.

Ik durf te wedden dat alle bezoekers ze werkelijk prachtig gaan vinden, fantastisch. *kuch*

Dat geldt toch ook voor je meubels, je keuken, je behang, je kandelaars... noem maar op.

Als je je huis moet gaan inrichten naar wat de persoonlijke eerlijke mening van je bezoek is, dan kun je niks meer neerzetten
quote:MadameQetesh schreef op 06 oktober 2014 @ 16:13:

Wat is er raar aan??

Dus jullie hebben geen foto's van jullie zelf in jullie huis hangen? Geen herrineringen aan vakantie's?

Een trouwfoto mag wel maar als je je hele leven niet trouwt mag je geen foto van jezelf ophangen. Dat is pas raar.

Nee, we hebben herinneringen genoeg hangen, maar geen foto's. Ik vind dat idd ook raar. En dus ook geen trouwfoto!
quote:Wardijntje schreef op 06 oktober 2014 @ 16:17:

[...]

Dat geldt toch ook voor je meubels, je keuken, je behang, je kandelaars... noem maar op.

Als je je huis moet gaan inrichten naar wat de persoonlijke eerlijke mening van je bezoek is, dan kun je niks meer neerzetten hahaha inderdaad... zal gelijk maar een nieuwe forum openen om te vragen of iemand anders mijn huis in wil gaan richten...want stel je voor dat iemand onze foto niet mooi vindt! nou nou wat een ramp. wat ik al eerder noemde zolang ik niet bij diegene in huis hang vind ik het allemaal best.
Tjongejonge, nou mag een foto in huis ook al niet van de vivaforumpolitie. Want dat is raar. En narcistisch.

Nou dan maar recalcitrant:

Mijn huis hangt VOL foto's van ons.

Oh en ik gebuik ook niet elke dag een schone handdoek.

En mijn kinderen eten meerdere keren per dag snoep.

Katten zijn stom.
Wij hebben foto's langs de hele wand van de trap hangen. Dat zijn er heel wat! Zowel van ons twee, als met onze vrienden, vriendinnen, familie. Nooit gedacht dat ik narcistisch zou zijn, het is voor ons juist iets wat echt van ons is.

En echt niet dat ik mensen vraag wat zij nu van die foto's vinden, het hangt er nu eenmaal. Ik vraag ook niet wat ze van mijn planten of overige accessoires vinden.
Zoek een goede fotograaf, stel je vragen en hij/zij kan vast iets moois bedenken.

Foto's van jezelf is niet narcistisch.
quote:ainne schreef op 06 oktober 2014 @ 16:24:

Tjongejonge, nou mag een foto in huis ook al niet van de vivaforumpolitie. Want dat is raar. En narcistisch.

Nou dan maar recalcitrant:

Mijn huis hangt VOL foto's van ons.

Oh en ik gebuik ook niet elke dag een schone handdoek.

En mijn kinderen eten meerdere keren per dag snoep.

Katten zijn stom.HAHAHAHAHA!!! oooh echt he! ik heb zo iets.. als het je niet boeit of leuk vindt of reageer helemaal niet of reageer gewoon normaal. tegenwoordig moet ik oppassen wat ik hier op de forum zet want anders krijg je een boel kritiek over je heen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven