foto in huis

06-10-2014 15:01 91 berichten
Mijn vriend en ik wonen sinds een half jaar samen en wij hebben nog een muur die wij graag willen opvullen met een foto van ons beide. Nu willen we niet een simpele foto waar we leuk met ze tweeën op staan. maar het liefst 2 aparte foto's maar wel naar elkaar gericht.

Heeft iemand ene leuk ideetje wat voor houding of uitdrukking we kunnen doen?

ik heb al een foto gezien op welke.nl man onder en vrouw boven en geven elkaar een kus. maar ik wil iets naast elkaar. wie o wie heeft een leuk ideetje?
Ik ga nu tijdens het eten plusminus 3 kwartier naar mijn foto's loeren. Tjezusssss, wat is dat lekkerrrrrr, euhm, ik bedoel het eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 06 oktober 2014 @ 17:59:

[...]

De ava schept wellicht verwarring?

Ik heb net als Troelaaaaatje ook mijn avatar tijdelijk verwisseld ivm het overlijden van Lamaatje en de uitvaart woensdag.

Donderdag heb ik mijn vertrouwde avatar weer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:kelly1988 schreef op 06 oktober 2014 @ 17:24:

maar bedankt mensen voor het reageren. ik ga me nu afmelden van de viva forum... blijkbaar ben ik te jong en op me teentjes getrapt..o ja en een viswijf haha super leuk allemaal. ik ga op de forum van nijntje zitten!

doei!en weer verlaat een tevreden klant het pand
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 oktober 2014 @ 17:54:

[...]

Oh ik wil die mooie grote foto wel zien hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent altijd welkom lieve schat!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 06 oktober 2014 @ 18:22:

[...]

Je bent altijd welkom lieve schat!

AH thanks

(ben wel een beetje nieuwsgierig naar die mooie foto geworden )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lilalinda schreef op 06 oktober 2014 @ 18:12:

[...]

en weer verlaat een tevreden klant het pandNou, tevreden ? het is dat we geen geld terug service hebben
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nog even on-topic, ik vind foto's van jezelf absoluut kunnen en ook heel leuk, zelfs licht ordinair/gewaagd mag van mij. Alleen twee aparte foto's... Net of je al voorsorteert op een scheiding. Zo handig met het verdelen van de inboedel.
Doet me denken aan Yolanthe Kabouter van Kasbergen. Zij en Wes hadden in hun hele appartement (580 vierkante meter) overal zwart-wit foto's van zichzelf en het zoontje van Wes in dikke zilverkleurige lijsten hangen. Een big happy family met een glamorous lifestyle.

TO: als Yo het kan, kan jij het ook!!!
quote:pipalaatje schreef op 06 oktober 2014 @ 18:31:

Nog even on-topic, ik vind foto's van jezelf absoluut kunnen en ook heel leuk, zelfs licht ordinair/gewaagd mag van mij. Alleen twee aparte foto's... Net of je al voorsorteert op een scheiding. Zo handig met het verdelen van de inboedel.

In voorbereiding op die scheiding kun je ook vier foto's ophangen. Het voormalige stelletje met de achterhoofden naar elkaar toe, tongend met de foto van de respectievelijke rebound.

Zo weten eventuele bezoekers tenminste waar ze aan toe zijn.
Deze? http://pinterest.com/pin/AxDFVQAQwHgC-aIDjogAAAA/

Of deze? http://pinterest.com/pin/A3jhEQAQwD8H34oeTG0AAAA/
quote:hiltje schreef op 06 oktober 2014 @ 18:58:

TO: als Yo het kan, kan jij het ook!!!

Ze is helaas al `weggejaagd`.

Wat een ontzettende zielige, kinderachtige figuren zitten hier, zeg! Gatverdamme! En dan TO verwijten dat ze kinderachtig is...
Ik vind het een leuk idee. Gewoon doen, TO!
Ik hou er ook niet zo van, foto's van jezelf. Ook niet van ons kind overigens. Ik heb 1 trouwfoto staan en 1 babyfoto van dochter (gehad, anders had ik hem nooit laten afdrukken). En we hadden zo'n fotoafdruk op canvas gekregen bij de geboorte van dochter. Daar hebben we nu een vakantiefoto van dochter op laten zetten. Maar die hangt in het trapgat hij is 60x60, dat hoef ik niet in de woonkamer te hebben haha! Ik heb wel foto's van mijn ouders en opa en oma staan. Maar ik zie dan liever een mooi landschap ipv mijn eigen harses
Hier hangt ook een foto van dochter in het trapgat. Van onszelf hangt een vakantiecollage op de zolderkamer
Die van Beelicious zijn echt leuk! In ieder geval zijn ze niet zo slijmerig, zoals veel portretten van stelletjes. Ik weet niet of de TO nog meeleest, maar ik moest meteen denken aan die delfts blauwe tegeltjes met zo'n zoenend stelletje. (Zoals deze: https://www.simplydutch.c ... etje%20Delfsblauw%201.jpg) En dat jullie dan in die positie gaan staan, ieder op een aparte foto. Maar misschien is dat ook wel weer heel kitscherig...hangt af van je smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven