Jongensnamen topic
dinsdag 14 oktober 2014 om 15:04
Ik zou absoluut Dex doen. Deks vind ik raar klinken en daarnaast lijkt het of een klein kind het geschreven heeft, omdat het zo fonetisch is.
Daar ben ik nog een keer, oh, wat erg....zullen het de hormonen zijn dat ik gewoon niet tot een keuze kan komen? Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo!
Er is namelijk nog een naam bij gekomen waar ik jullie mening over zou willen vragen, ik weet het gewoon niet.
(Ties en.....) Jent, wat vinden jullie daarvan? De andere overgebleven opties zijn Fedde en Faber.
Alvast dank!!
Daar ben ik nog een keer, oh, wat erg....zullen het de hormonen zijn dat ik gewoon niet tot een keuze kan komen? Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo!
Er is namelijk nog een naam bij gekomen waar ik jullie mening over zou willen vragen, ik weet het gewoon niet.
(Ties en.....) Jent, wat vinden jullie daarvan? De andere overgebleven opties zijn Fedde en Faber.
Alvast dank!!
dinsdag 14 oktober 2014 om 19:14
Bedankt voor de reacties! Ik moet 'm zelf ook nog laten bezinken. Ik had de naam in een tijdschrift gelezen, nog nooit van gehoord, maar sprak wel gelijk aan. Al dacht ik ook wel meteen aan Yenthe. Tinkerbell, Jens vonden we wat 'te boers' worden icm Ties.
Leuk dat jullie positief zijn, maar is het leuker dan Fedde of Faber? (Met Ties)
Leuk dat jullie positief zijn, maar is het leuker dan Fedde of Faber? (Met Ties)
woensdag 15 oktober 2014 om 14:34
donderdag 16 oktober 2014 om 12:55
@badeend, ik zou ook voor Faber gaan, leuke combi! De combinatie met Jent vind ik minder leuk en Fedde vind ik niet zo'n mooie naam. De combinatie met Ties kan wel weer prima denk ik.
@Forte, ik vind Sjors juist wel leuk, alleen wordt het idd steeds vaker ook als meisjes naam gebruikt. Verder vind ik Jesse helemaal niet tokkie, prima naam. Bram is niks mis mee, maar vind ik ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.
@Forte, ik vind Sjors juist wel leuk, alleen wordt het idd steeds vaker ook als meisjes naam gebruikt. Verder vind ik Jesse helemaal niet tokkie, prima naam. Bram is niks mis mee, maar vind ik ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.
donderdag 16 oktober 2014 om 16:43
Wat grappig om te zien dat ook bij jullie de meningen uit elkaar liggen!
Maar ik ben in ieder geval al een stapje verder: Bram is afgevallen. Ik vind hem inderdaad te populair en ik ken al enkele kinderen die zo heten.
Dus nu nog over Jesse en Sjors. Ik twijfel nog steeds, de ene dag is het de ene, de andere dag is het de andere...
Of heeft er misschien nog iemand een beter alternatief (gevaarlijke vraag, ik weet het. Misschien wordt de keuze er alleen maar moeilijker op)
Maar ik ben in ieder geval al een stapje verder: Bram is afgevallen. Ik vind hem inderdaad te populair en ik ken al enkele kinderen die zo heten.
Dus nu nog over Jesse en Sjors. Ik twijfel nog steeds, de ene dag is het de ene, de andere dag is het de andere...
Of heeft er misschien nog iemand een beter alternatief (gevaarlijke vraag, ik weet het. Misschien wordt de keuze er alleen maar moeilijker op)
donderdag 16 oktober 2014 om 19:25
quote:mendy schreef op 16 oktober 2014 @ 19:13:
Forte, misschien;
Jelle: mwa, dan vind ik Jesse leuker
Sam: te populair naar mijn zin. Maar ik denk er nog even over.
Thomas: we hebben al een Tom in de omgeving. Lijkt dit er niet te veel op?
Bart: saai, te ouderwets
Boris: vind ik een hondennaamToch bedankt!!
Forte, misschien;
Jelle: mwa, dan vind ik Jesse leuker
Sam: te populair naar mijn zin. Maar ik denk er nog even over.
Thomas: we hebben al een Tom in de omgeving. Lijkt dit er niet te veel op?
Bart: saai, te ouderwets
Boris: vind ik een hondennaamToch bedankt!!