On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?

Ik weet gewoon niets te zeggen. Als iemand mij zo zou claimen op msn (of waar dan ook) dan zou ik je direct blocken, en niet alleen op msn maar ook IRL.

Ik heb trouwens mijn msn altijd offline staan. En als ik zin heb om met iemand te msn-en dan stuur ik gewoon een bericht en blijf offline. Gewoon omdat ik niet altijd zin heb om met iedereen te msn-en (lees: verre familie ed, eigenlijk moet ik ze gewoon uit mijn lijst gooien, maar dat durf ik weer niet )
Zo je doet je nick wel eer aan hoor! Ik verander nooit de status van mijn msn, hij staat altijd op online. Ook als ik onder de douche sta, een boodschap ga doen, etc.

Het is MSN, geen 112 alarmcentrale...

tip van de dag, ga in godsnaam wat leuks doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Madhe schreef op 21 juli 2008 @ 08:37:

Ik heb me rotgelachen om dit topic, en ga nu boodschappen doen. Mensen; niet msn-en ook al sta ik dadelijk nog online! Ik vergeet dat...

Ik ben weer terug hoor, ik kan weer bemsnt worden.

Die 112, die is inderdaad geweldig!
Wat is dit nou weer voor een topic?!

Dit geloof je toch niet!....

Waar mensen zich al wel niet druk over kunnen maken.

Ik sta trouwens altijd op afwezig, of ik er nou wel ben of niet.

Ik heb er een paar tussenzitten die me dan nog steeds gaan bestoken met hele verhalen, en steeds vragen waar ben je nou? of van die irritante buzzers sturen. Gek word ik ervan!

Block and delete! Of als je online staat en ondertussen naar de plee gaat, of even wat gaat doen in huis, gelijk hele verhalen krijgt van ben je er nog? waarom reageer je niet? hallo hallo? Buzz buzz buzz. (Kill kill kill denk ik dan)

The hell met dat soort mensen! \\:-)// Begrijpen die niet dat ik een leven heb ofzo?

vermoeiend!
Soms willen mensen niet op bepaalde mensen reageren. Kennelijk wil HIJ niet op Twijfelvrouwtje reageren. Niet zo gek, toch.
quote:fleurtje schreef op 21 juli 2008 @ 12:22:

Soms willen mensen niet op bepaalde mensen reageren. Kennelijk wil HIJ niet op Twijfelvrouwtje reageren. Niet zo gek, toch.

Nee iid niet zo gek

Ik zou er helemaal gestoord van worden...
Crisis, mijn lappie staat ook de ganse dag aan, dus msn staat ook continue online, geen kip die zich druk maakt als ze even geen antwoord krijgen op msn... Ik verander mijn status zelden, daar denk ik niet eens aan.

En als ik iemand msn en ik krijg geen antwoord denk ik, oh die is er even niet, of hij of zij is even druk. Komt een andere keer wel weer!

Echt waar kun je een probleem van maken zeg!

Ik wens je heel veel sterkte, want als je zo moet leven, heb je mijns inziens geen leven...
...
quote:qwertu schreef op 21 juli 2008 @ 02:09:

[...]

Jij gaat door voor de koelkast. Wat ik me dan wel weer afvraag: hoe eng is het dat ik de billen van David zo herken
En gewoon WEER een pagina erbij...

Maar eerlijk is eerlijk...de billen van David mogen er zijn

Het verhaal wordt echter steeds onduidelijker, is het nou de vriend van TO, de ex van TO, of een toekomstige date van TO?

Verwarring alom hier.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 01:46:

[...]

JULLIE WORDEN GEKOZEN ;) ook al weten jjullie dat zelf niet !

Je denkt nu grappig te reageren op Rider maar volgens mij is dit dus jouw echte probleem.

Jij deelt mannen in twee groepen. Potentiële partners en geen potentiële partners. Vervolgens laat jij allerlei strategiën op de potentiële partners los. Zie topics als hoe moet je een man verleiden en verwacht dat hij als een blok voor je valt.

Helaas voor jou heeft zo'n man ook een eigen mening en is dus niet altijd online bijvoorbeeld op momenten dat jij dat wil. Of reageert niet altijd op jouw aandacht zo als jij dit wil.

Vervolgns reageer jij op een dusdanige manier dat als de man al interesse in je had die snel verdwenen is.
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 16:00:

[...]

Wat ik me dan wel weer afvraag: hoe eng is het dat ik de billen van David zo herken Ach, zo lang het op het zicht is en niet op de tast, zal je reputatie als bronstig hetero er niet onder lijden hoor.
Ik ben ook regelmatig wat anders aan het doen, hond aan het uitlaten, stofzuigen, whatever en toch online...
quote:sugarmiss schreef op 21 juli 2008 @ 17:57:

[...]

Je denkt nu grappig te reageren op Rider maar volgens mij is dit dus jouw echte probleem.

Jij deelt mannen in twee groepen. Potentiële partners en geen potentiële partners. Vervolgens laat jij allerlei strategiën op de potentiële partners los. Zie topics als hoe moet je een man verleiden en verwacht dat hij als een blok voor je valt.

Helaas voor jou heeft zo'n man ook een eigen mening en is dus niet altijd online bijvoorbeeld op momenten dat jij dat wil. Of reageert niet altijd op jouw aandacht zo als jij dit wil.

Vervolgns reageer jij op een dusdanige manier dat als de man al interesse in je had die snel verdwenen is.

ja zoiets, maar de verdeling potentieel /nie tpotentieel valt meestal heel makkelijk te maken en valt meestal in de categorie NIET POTENTIEEL...En idd als het zover is dat het wel de moeite waard dan schijn ik een beetje door te draaien , geef ik toe...

Nu heeft de persoon in kwestie kontakt met mij opgenomen en ik heb ineens weer geen behoefte om te antwoorden. Ik moet toegeven dat mijn geest een beetje in de war is ja.
quote:Marahbloem schreef op 21 juli 2008 @ 19:26:

Ik ben ook regelmatig wat anders aan het doen, hond aan het uitlaten, stofzuigen, whatever en toch online...

hij deed dit express , wee tik wel zeker!

Het lijkt wel kat en muis spel...als ik niet reageer dan wordt hij zenuwachtig en gaat me oversormen met berichtjes. Als hij niet reageert dan wordt ik gek en neem afstand waardoor hij weer negeert...Beetje vaag gewoon.
Maar ff serieus, ik wil zeker reageren en ga het ook doen. Weet alleen even niet iets te zeggen, maar ben blij dat hij weer kontakt zoekt
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 20:41:

[...]

hij deed dit express , wee tik wel zeker!

Het lijkt wel kat en muis spel...als ik niet reageer dan wordt hij zenuwachtig en gaat me oversormen met berichtjes. Als hij niet reageert dan wordt ik gek en neem afstand waardoor hij weer negeert...Beetje vaag gewoon.Zucht...
Je weet al heel lang van jezelf hoe je bent. Je hebt al tig topics geopend met dezelfde problematiek. Je hebt van tig forummers tips gekregen, schoppen onder je hol gekregen, etc. Je schrijft regelmatig, dat je van jezelf baalt.

Waarom doé je er dan niets aan? Wil je zo je hele leven leiden?
quote:CL2 schreef op 21 juli 2008 @ 20:52:

Je weet al heel lang van jezelf hoe je bent. Je hebt al tig topics geopend met dezelfde problematiek. Je hebt van tig forummers tips gekregen, schoppen onder je hol gekregen, etc. Je schrijft regelmatig, dat je van jezelf baalt.

Waarom doé je er dan niets aan? Wil je zo je hele leven leiden?

Baal ik van mezelf? HMM ,,,niet echt,,,en hoezo is het verboden op te posten , staat hier ergens limiet aangegeven?

I don''t think so
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 20:41:

[...]

Het lijkt wel kat en muis spel...als ik niet reageer dan wordt hij zenuwachtig en gaat me oversormen met berichtjes. Als hij niet reageert dan wordt ik gek en neem afstand waardoor hij weer negeert...Beetje vaag gewoon.Da's niet vaag, da's aftrekken en doorstoten. Of aanstoten en optrekken, hoe dan ook, dit topic hoort bij digi hoor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 20:54:

[...]

Baal ik van mezelf? HMM ,,,niet echt,,,en hoezo is het verboden op te posten , staat hier ergens limiet aangegeven?

I don''t think so

Veel van jouw topics draaien om hetzelfde.

Dat wordt wel een beetje vermoeiend omdat je niets met de adviezen doet.

Over dit topic; ik vind dat je heel erg claimerig doet

Zou voor mij een grote afknapper zijn of hoort dit bij jouw kat & muis-spelletje?
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik ken ook iemand die dus dag in dag uit online blijft.. en ik vond (vind) dat ook maar raar.

hij zij dat hij geen zin meer had zich te moeten verantwoorden, of verplicht te moeten reageren t.o. mensen als zij hem aanspraken.

Dus zei hij, als ik offline blijf, spreekt niemand me meer aan, als ik online ga.. dan ineens heb ik geen rust meer en moet ik wel.. dus ik blijf gewoon online, en ze zien vanzelf wel of ik er ben of niet.. én niemand ziet ook als ik een nachtje doorchat..... tja..?????? Het is maar wat je belangrijk vindt.
quote:qwertu schreef op 21 juli 2008 @ 19:01:

[...]

Ach, zo lang het op het zicht is en niet op de tast, zal je reputatie als bronstig hetero er niet onder lijden hoor. "bronstig hetero", zo ben ik nou echt nog nooit genoemd
quote:calvijn1 schreef op 21 juli 2008 @ 21:00:

[...]

Veel van jouw topics draaien om hetzelfde.

Dat wordt wel een beetje vermoeiend omdat je niets met de adviezen doet.

Over dit topic; ik vind dat je heel erg claimerig doet

Zou voor mij een grote afknapper zijn of hoort dit bij jouw kat & muis-spelletje?

oh ja? om hetzelfde ja? Dan hou jij ze beter bij dan ik...ik zou zeggen negeer ze..of anders moet je met iets concreets komen als je dat wil...Opbouwende kritiek is zeker welkom , maar dan moet je wel met feiten komen...Vermoeind is te algemeen,,,,

Daar kan ik dus 1 ding op antwoorden,,,,LEES NIET!
quote:eline schreef op 21 juli 2008 @ 21:01:

ik ken ook iemand die dus dag in dag uit online blijft.. en ik vond (vind) dat ook maar raar.

hij zij dat hij geen zin meer had zich te moeten verantwoorden, of verplicht te moeten reageren t.o. mensen als zij hem aanspraken.

Dus zei hij, als ik offline blijf, spreekt niemand me meer aan, als ik online ga.. dan ineens heb ik geen rust meer en moet ik wel.. dus ik blijf gewoon online, en ze zien vanzelf wel of ik er ben of niet.. én niemand ziet ook als ik een nachtje doorchat..... tja..?????? Het is maar wat je belangrijk vindt.Ik vind dit een hele logische verklaring
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven