On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
quote:superstar_2 schreef op 21 juli 2008 @ 01:48:

[...]

Ja hoor Rider heeft gelijk,ouder dan 13 hooguit 14 kun je niet zijn..

Okee, nu serieus. Mijn msnstatus is niet serieus. Ik sta online als ik er niet ben, afwezig als ik er wel ben, bezet als ik niks te doen heb, online als ik het retedruk heb. Mijn status maakt geen ruk uit in mijn reageren, da's gewoon wel of niet. Als ik een berichtje lees van iemand die inmiddels ofline is, dan reageer ik ook nog wel eens. Ik weet dat veel mensen stiekem wel online zijn, dus je kunt het altijd proberen. Niks om hysterisch over te gaan doen. Snap hier he-le-maal niks van. Grow up zeg.
-
Ok lieve mensen , ik ga slapen!

Allemaal Trusten !

&

Bedankt voor de reacties
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 01:48:

[...]

vooruit,,,,,je hebt een lekker kontje ;) Op de foto dan

Zit je nou met mij te flirten?!

*poetst brillenglazen nog eens op*

Nou, ehhh... aangenaam: Qwertu, huisvrouw en moeder, 33 jaar.

En dit zijn dus niet míjn billen.
Hé Moon, doet es reageren? Je staat afwezig, dus ik wéét dat je er bent.
quote:qwertu schreef op 21 juli 2008 @ 02:03:

[...]

En dit zijn dus niet míjn billen.Van wie wel? Herken ik David?
Ja, duhuh, Q, als jij op offline staat, hoe moet ik dan weten dat ik moet reageren?
-
quote:qwertu schreef op 21 juli 2008 @ 02:03:

[...]

En dit zijn dus niet míjn billen.

hahah, ik moet nu echt lachen

Hoi qwertu, alles goed met de kids Sorry, maar die billen zijn gewoon zo
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 02:07:

[...]

Van wie wel? Herken ik David?Jij gaat door voor de koelkast.
quote:anemoon schreef op 21 juli 2008 @ 02:08:

Ja, duhuh, Q, als jij op offline staat, hoe moet ik dan weten dat ik moet reageren?

Je kunt me toch gewoon controleren?!

Dan lieg ik wel dat ik er niet was. Ofzo.
quote:qwertu schreef op 21 juli 2008 @ 02:10:

[...]

Je kunt me toch gewoon controleren?!

Dan lieg ik wel dat ik er niet was. Ofzo. Mensen, jullie zijn grappig,,,Ik doe het bijna in mijn broek van het lachen
Twijfelvrouwtje ...

probeer eens wat minder wanhopig te zijn ..
ps. Mijn laptop staat soms ook de hele dag aan , en msn staat dan oko de hele dag aan.. Soms vergeet ik m gewoon op afwezig te zetten.

Soms start mij laptop opnieuw op omdat er een windows update is (ja gaat automatisch) en verschijnt mijn msn weer online (terwijl ik m bv wel eens op afwezig had gezet)

Soms is mijn virusscanner bezig en heeft updates of wat dan ook en gaat t zelfde riedeltje als met een windows update aan de gang is

Soms zit mijn broertje achter mijn laptop te klooien omdat hij vind dat internet traag is en zit aan allerlei knopjes te pielen

soms loopt de kat over mijn toetsenbord terwijl ik niet thuis ben
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 02:14:

[...]

Mensen, jullie zijn grappig,,,Ik doe het bijna in mijn broek van het lachen

Zindelijk word je normaal gesproken op je vierde toch?

Rider, je zat er naast denk ik.
Twijvelvrouwjte,

Ik heb je geschiedenis niet teruggehaald, dus weet niet waar dametje27 op doelt?

Maar anyway: gaat dit dus om je huidige vriend of om een ex? Heb je redenen te denken dat hij geen contact meer met je wil/zich voor je wil verbergen in msn-wereld?
Rider
Pfffff, jeetje, waar kun je je druk over maken zeg! Het is voor jou maar goed dat die man niet weet waar je allemaal mee bezig bent, want dan was hij al lang afgeknapt.
Twijvelvrouwtje, je zet dan gewoon een berichtje op msn: Goh, online als je er niet bent, ik zet mijn pc altijd uit. Ben je niet bang dat de stroomrekening te hoog wordt?

Misschien krijg je wel een heel normaal antwoord....
Net mijn ogen open en ze rollen nu al uit hun kassen van verbazing!

Is dit echt?

Zijn er werkelijk mensen die zich 5 pagina's druk aan het maken zijn of er een meneer nou wel of niet achter zijn PC zit?

Twijfelvrouwtje, wake up and smell the coffee zeg....

Wat doet het er toe of hij wel of niet achter zijn pc zit.

Hij is on line, JA EN?

Ik ben ook wel eens in de buurt van mijn telefoon als ie gaat en dan ook nog eens prima in staat die op te nemen...en dan...dan heb ik gewoon geen zin en belt de persoon aan de andere kant met een voice mail.

Ben ik dan ook een leugenaar?

Oja, en mijn msn staat ook de godganse dag op on line

Maar zit echt niet 24/7 achter mijn toetsenbord.

Ik vind dat je je heel erg druk maakt over hele onbelangrijke zaken hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Twijfelvrouwtje, je vind meneer niet relatiemateriaal of heel erg leuk.. het is een invulling voor je geworden, een obsessie. Steek je energie erin om aan jezelf te werken ipv in het feit of meneer nou wel of niet online is. Jeee, dit is écht niet meer normaal. Get a life!

Ik heb me rotgelachen om dit topic, en ga nu boodschappen doen. Mensen; niet msn-en ook al sta ik dadelijk nog online! Ik vergeet dat...
Ik ben dus ook de grootste leugenaar de er bestaat zo te lezen! Mijn pc staat idd 24/7 aan en MSN dus ook. Mensen merken het vanzelf als ik er wel achter zit, en ik geloof echt niet dat ik daar verantwoording over hoef af te leggen dat ik messenger al dan wel of niet op bezet, afwezig of off-line zet. Ik hang thuis ook niet de vlag uit om kenbaar te maken dat ik thuis ben!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Status veranderen ivm een hysterische ex.... Dacht het niet.
Al wil ik met iemand daten (heb zelf ook een date staan) dan nog heb ik niet altijd zin/tijd om op die persoon te reageren, hoe leuk die ook is/lijkt.

Soms heb ik wat anders aan mn hoofd of zit ik te internetbankieren. Dan zou ik dat kunnen zeggen, maar ik klik als het zo uitkomt dat schermpje ook gewoon weg.

Misschien minder voor hem denken/invullen, gewoon een keer afspreken en dan zie je het wel.

Je wilt toch hoop ik, niet al een 'levenslang samen gelukkig garantie' nog voor de 1e date???

En als je zo erg twijfelt, kap het contact dan af en ga verder en zie of je iemand anders ontmoet.

Succes.
Na alles te hebben gelezen:

Twijfelvrouwtje22, je moet éven de tijd nemen om het topic: Do's and Don't voor een Newbie te lezen op de pijler "overig".

Heb net geleerd dat een topic als deze echt, maar dan ook écht niet kan :-)

Pfff, wel online, niet online, get a life...
Pfffff, ik heb ook wel eens een kwaad mailtje van iemand gehad die zei: Waarom antwoord je niet???? Ik zie dat je online ben t en ik zit al een uur op antwoord te wachten...

Sorry hoor, van dit soort controlerend gedrag word ik helemaal niet goed.

Ten eerste zit ik niet altijd achter de laptop ook al staat hij aan, mijn geluid staat nooit aan, dus hoor ik ook het tingeltje niet, en verder heb ik (heel gek) misschien geen zin, tijd of interesse om te antwoorden.

Zo iemand die mij zo controleerd gaat er hier uit. Blocken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven