***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Een flesje wijn en dan zelf een etiket maken?
Lara: weet je een beetje wat voor een typje het is. Misschien kun je iets bedenken wat functioneel is en daar dan een persoonlijke touch aan geven? Ik vind het ook maar moeilijk hoor. Waarom gaat ze eigenlijk weg?
muis, ik bedoelde niet dat jullie over de regen aan het mopperen waren, maar die oude vrouw die commentaar heeft op fleur voorop de fiets toen het regende. Ik dach waar bemoeit ze zich mee. Ik hou ook niet van nat regenen. Het is potverdikkie juli, waar blijft die zon!

Drop: wij hebben het direct verteld. Je wilt toch dat vrienden weten wat er speelt, zeker mocht er iets niet goed gaan. Gelukkig denkt vriend er hetzelfde over,
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Drop, gefeliciteerd!!!!! Ik ben zoo blij voor je dat het weer raak is, enne gewoon van de daken schreeuwen hoor!! Sterkte met je kat trouwens.

Esan, ik hoop dat jij binnenkort ook een positieve test in je handen houdt!

Ik ga mijn bed in, ben bekaf, ik heb al sinds dat ze vorige week haar inentingen heeft gehad een meisje wat heel vaak wakker is en dan het hele huis bij elkaar schreeuwt dus ik ben brak.

Iemand tips?
Flesje wijn met etiket is heel leuk Drop! Goede ideeen heb je. Ze is student en het is haar bijbaan voor 3 dagen per week. Nu gaat ze aan de andere kant van NL stage lopen.
bij de hema kun je heel leuk zelf een etiket ontwerpen.

Echt heel leuk, maar weet niet of dat voor vrijdag klaar is.
Goedemorgen met een lekker zonnetje.

Drop: Heb je er wel een beetje van kunnen slapen?

Speeltjes voor onderweg. Koen vindt zo'n dromenvanger (touwtje met allerlei dingetjes eraan) helemaal het einde. Die sleept hij nu ook altijd het hele huis door.

Ik ga zo ff de zandbak ontdoen van wat water. Hij is helemaal volgelopen. Kan ie een beetje opdogen.

Tot later
Goedemorgen!

Ik kan die etiketten niet vinden bij de hema. Maargoed, ik kan ook zijn handjes vingerverven (misschien heb ik hem nog op mijn computer staan) en daar een etiket van maken denk ik.
Gefeliciteerd Dropneus, wat fijn voor je!

Ik ga snel naar buiten, de zon schijnt!!
Gefeliciteerd Dropneus!!!!!
Hallo lieve meiden,

Ik kom even naar jullie zwaaien

Heb net alles bijgelezen..maar kan nu niet reageren..druk op werk.

En Dropneusje ik duim voor je!!!!

Vanavond heb ik eindelijk tijd om verder te reageren..

Oja, wie wil mij een uitnodiging sturen voor de msn?

tot later
GEFELICITEERD DROPNEUS!!!! Vind het echt geweldig voor je!!!

Ik zat op de verkeerde pagina, dus had het nieuws helemaal gemist!!

doei doei
DROPNEUS!!!! Gefeliciteerd! Wat geweldig!!!

Ik ben ziek geweest, dus al een tijd niks van me laten horen maar wel steeds meegelezen (ik kan toch niet zonder jullie )

HA dacht eerst aan hersenvliesntsteing maar gelukkig is het met een isser afgelopen en had ik gewoon een virus te pakken.

Verder gaat alles oke. Kaj loopt nu al een tijdje heel goed. Ik heb een totaal ander kind gekregen! Eerder was hij nogal eenkennig (nog steeds wel) en hing 'ie de hele tijd achter mijn broek maar gelukkig is dat nu zo voorbij en stiefelt hij overal op af. Hij is minder gefrustreerd lijkt wel.

Praten doet hij nog steeds niet, ja alleen in zijn eigen taaltje. Hij begrijpt nu wel veel,

Wij zitten ook een beetje over een 2e na te denken. We willen allebei wel graag, maar omdat ik niet helemaal gezond ben durf ik het niet zo goed aan. Ik vind het nu met eentje lichamelijk al best zwaar. En, een belachelijk iets, maar ik zie er vreselijk tegenop om mijn spiraal er alweer uit te laten halen . Kinderachtig he? Maar ik denk dat we er eind van het jaar wel voor zullen gaan.

Lara, lastig een perssonlijk kadootje te bedenken wat gauw af moet.Bij de xenos (ofzo) een houten doosje kopen en die samen met Puk beschilderen???
Muis, van de Volkskrant:

DEN HAAG - Vakantiegangers die zaterdag met de auto op pad gaan, moeten rekening houden met grote drukte en veel vertraging op de Europese wegen. ‘Het wordt een van de drukste weekeinden van deze zomer’, waarschuwt de ANWB.

In Frankrijk staat zaterdag enkele honderden kilometers file, aldus de ANWB. Maar ook in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk moeten automobilisten rekening houden met flinke vertraging.

De organisatie verwacht in Nederland relatief weinig problemen
Jeetje Lilien, wat eng zeg! Wat waren je klachten precies?

Ik kan me wel voorstellen dat je aanhikt tegen een tweede, want jij hebt natuurlijk ook nog een ziekte wardoor je beperkter bent. Wat vind je man?

Enneh...dat spiraal erin zetten is pijnlijk, maar eruit halen voel je niet hoor. Je moet een keer hoesten en het is klaar (dus als dat het is )

Xaloy en Muis: zaterdag is zwarte zaterdag. Tsja, dan is het altijd enorm druk...
lara: hier de link voor etiket ontwerpen van de hema

http://www.hema.nl/nl-nl/...et.aspx?navmethod=sitemap

Hmm, ik denk dat wij dan maar vtot maandag wachten, heb niet zoveel zin om enorm in de file te staan, doe ik al vaak genoeg
Shit! Ik was helemaal vergeten dat het zwarte zaterdag was! Nou ja, we komen er wel, maar we moeten maar wat eerder van huis denk ik.

Lilien! Haaaai! Wat naar dat je zo ziek bent geweest! Voel je je nu weer wat beter of ben je nog aan het kwakkelen?

Drop, waarom wil je man het voor zich houden dat je zwanger bent? Het is toch geweldig nieuws? Mocht het misgaan, dan heb je gelijk een sociaal vangnet klaarstaan! (maar het gaat niet mis!) Ik ben niet zo'n held met geheimpjes en al helemaal niet met leuke geheimpjes. Bij mij wist iedereen het zo ongeveer binnen een week na de positieve test!

Zo, ons huis staat in de verkoop. Vanochtend zijn de foto's gemaakt en ik ben benieuwd naar het resultaat. De makelaar had misschien al een stel dat interesse zou kunnen hebben, maar hij wist niet meer of zij nu een appartement of een heel huis wilden hebben. Ik hoop een heel huis!

Vanmiddag zijn we naar de speeltuin gegaan en het was leuk! Huugje is helemaal op zijn gemakje en wilde het liefst heel de speeltuin verkennen. Hij is zelf (!!!) het trapje van de glijbaan opgeklommen (wist niet dat ie dat al kon) om er vervolgens door mij vanaf geplukt te worden. Gevolg: een hysterisch gillend Hugo'tje. Er zullen vast een hoop mensen denken dat ik hem geknepen heb ofzo, gezien het gekrijs dat er uit het mannetje kwam gezet. Steijn zat zich intussen in de zandbak uitstekend te vermaken met de baby/jonge peuter glijbaan (past veel meer bij zijn leeftijd), heeft en passant nog een vriendje gemaakt en wilde niet meer naar huis. Op de terugweg hebben we een kleine detour genomen en zijn we langs ons nieuwe huis gelopen. Man, wat ben ik er blij mee!
Framboos, waar ben je eigenlijk? Gaat alles goed?
Nog even op de valreep. Morgen grote rit naar la france.

Succes nummer voor in de auto. Vanaf de bijrijdersstoel poppenkast spelen met vingerpoppetjes. Daarna zelf nog even stoeien met de poppetjes en je bent zo weer een uurtje verder.

Lilien balen zeg dat je zo ziek bent geweest.

Muis succes met de echo donderdag en met het verkopen van jullie casa.

Iedereen fijne vakantie. Aan het weer zal het dit weekend niet liggen want het wordt super weer.
Hier ben ik weer

Zo Kim ligt in bed, dus nu even tijd voor op de pc.

Jammer dat ik geen laptop heb anders had ik wat vaker op de pc gekund, maar ik kan Kim geen minuut meer uit het oog verliezen

Witchke en Spitsmuis: Ik ben pas ook met Kim naar de kinderboerderij geweest, Ze vond de duiven en kippen nog het leukst. Ze was niet bang voor de dieren. De geitjes duwde ze gewoon opzij..haha. Zelfs het grote harige hangbuikzwijn kreeg een duw van haar.

Ik denk dus dat Xander een beetje moet wennen aan de dieren.

Lara: Leuk is dat he als de kleintjes mee gaan doen met de liedjes. Wat knap van Puk dat hij in de maneschijn mee kan doen.

Kim is helemaal weg van muziek, als ze muziek hoort gaat ze meteen meezingen en dansen.

Lilien: Wat vervelend zeg dat je ziek was. Hopelijk voel je je weer beter. Wat goed dat Kaj nu zo goed loopt, je zal nu ook wel je handen vol hebben he. Eenkennigheid heeft Kim bij vlagen last van..ik moet zeggen de laatste tijd gaat het weer.

Wat leuk dat je mss voor een tweede gaat. Ik heb inderdaad ook gehoord dat het verwijderen van een spiraal geen pijn doet. Ik heb trouwens van het zetten ook niks gevoeld.

Dadelijk ben ik nog de enige niet-zwangere hier..hahaha

Vind het wel leuk hoor al die zwangeren!

Spitsmuisje: Spannend je huis in de verkoop, hopelijk heeft de makelaar goede foto's gemaakt en is je huis snel verkocht.

Esan: Heerlijk op vakantie naar Frankrijk. Ik ben ook zo toe aan vakantie pfffff. Ik moet nog tot september wachten en dan gaan we waarschijnlijk een midweekje naar een bungalowpark

Afgelopen zaterdag ben ik lekker een dagje weggeweest met een vriendin. Was wel even lekker ertussenuit..heerlijk.

Kim was de hele dag bij mijn vader..en heeft zich ook goed geamuseerd.

Gisteren ben ik me doodgeschrokken. Wij zaten in de woonkamer en Kim rende opeens de gang in. Ik dacht dat ze de keuken in gerend was, dus ik ga kijken wat ze aan het doen is. Staat ze me al midden op de trap naar boven ze wilde in bad.Ze zei tenminste badje badje. Wij hebben een open trap en kunnen op dat stuk geen traphekje plaatsen..pffff. Ik voelde me zo naar...bij de gedachte dat ze zou zijn gevallen. Ik moet er niet aan denken. Nu doe ik altijd de deur van de woonkamer dicht.

Zo ik ga weer eens aan de slag, moet nog vanalles doen en dadelijk beneden nog even helpen.

Een fijne avond nog allemaal!!!
Goedemorgen! Waar is iedereen??
Goedemorgen!

Over een uurtje de echo. Ben toch wel benieuwd en is toch spannend. Hoop dat alles goed is. Kleine sliep vanmorgen tot 8 uur, heerlijk, zeker na die drukke werkdag van gister.

Esan: fjne vakantie!

Jeetje yumak, wat een boefje is Kim, wat zal jij geschrokken zijn. Wijhebben ook een open trap, maar een beetje profisorisch toch een hekje vastgemaakt. Nou is Noah niet van de vlugge, die zie ik dat soort dingen voorlopig nog niet doen.

Wauw, snelle Huug! Wel eng dat ie dat soort dingen al kan en doet.
Spannend Draakje! Gaat je vriend (man?) mee?

Xaloy: kun jij Yumak uitnodigen voor msn?

Yumak: wat eng! Ik heb Puk ook eens halverewege de trap geplukt, maar wij hebben een dichte trap dus ik heb 's avonds meteen ene hekje geplaatst.

Framboosje: hoe is het?
Ik ben hier!

Ik heb niet veel te melden, of beter gezegd: ik heb helemaal niets te melden.

Ik begin te merken dat ik zwanger ben: de buik wordt zwaar, bukken kan alleen nog maar heel oncharmant, ik lig niet lekker meer en zo kan ik nog een tijdje doormekkeren. Het erge is dat ik pas 21 weken ben!

Vanmiddag gaan we naar het plaatselijke vennetje! De zon schijnt, het is lekker weer, ik ben best goed gemutst, de jongetjes zijn enorm vrolijk, kortom: alle ingredienten zijn er om een leuke middag te hebben!

Lara, heb je al een leuk cadeautje verzonnen? Ik ben zo niet creatief!
Dan is het bij jou een stukje warmer dan bij ons denk ik. Mogen ze dan ook in het water? En is het niet diep?

Morgen gaan we naar het pierenbadje. het wordt dan 23 graden!

Gisteren waren we bij de zandbak en het pierenbad is helemaal aan het begin van het terrein, maar dat had Puk toch door. Hij is dus helemaal naar het bad gelopen, om er vervolgens teleurgesteld achter te komen dat er geen water in zat. Arm kind.

Laatste dagje op kantoor voor de vakantie en ik heb geen zin.

Ik heb dus ook nog geen idee wat ik moet doen. Er stond "iets creatiefs". Misschien dat ik zelf een etiket maak op een wijntje met een kaartje erbij. Op dat etiket doe ik Puks handafdrukjes (heb ik nog in mijn computer staan). Als iemand nog ideeen heeft: GRAAG!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven