Minnaar deel 26

donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
donderdag 16 oktober 2014 om 23:16
Thnx allen voor het warme welkom.. Ik herken veel verhalen van hier. Ik vraag me telkens af of ik niet de gene ben die oversext is. Mischien eis ik wel te veel. Ondanks dat mijn verhaal andersom is herken ik me volledig! Ik heb (nog) geen nr 2. Waarschijnlijk omdat iedereen die ons kent dit ook niet zou verwachten dus dan komt er ook niemand op mijn pad. Daarom wel fijn om mensen tegen te komen met dezelfde "problemen"

vrijdag 17 oktober 2014 om 00:04
vrijdag 17 oktober 2014 om 13:04
vrijdag 17 oktober 2014 om 14:16
vrijdag 17 oktober 2014 om 14:49
Nee mijn man weet van niets.
Althans ..... Heeft wel een tijdje een vermoeden gehad denk ik.
Er werd in het begin veel ge-appt en gebeld. Dat is nu minder geworden. Verder duurt onze vriendschap nu al eventjes en vindt mijn man het best als ik met hem wegga. Ik werk ook voornamelijk met mannen (is veel leuker en duidelijker dan vrouwen) en heb daardoor al veel meer contact met mannen. Maar dit is de eerste minnaar (en daar wil ik het bij houden).
Ik denk ook niet dat mijn man dit gaat snappen en is ook niet bespreekbaar.
Althans ..... Heeft wel een tijdje een vermoeden gehad denk ik.
Er werd in het begin veel ge-appt en gebeld. Dat is nu minder geworden. Verder duurt onze vriendschap nu al eventjes en vindt mijn man het best als ik met hem wegga. Ik werk ook voornamelijk met mannen (is veel leuker en duidelijker dan vrouwen) en heb daardoor al veel meer contact met mannen. Maar dit is de eerste minnaar (en daar wil ik het bij houden).
Ik denk ook niet dat mijn man dit gaat snappen en is ook niet bespreekbaar.

vrijdag 17 oktober 2014 om 15:27

vrijdag 17 oktober 2014 om 16:25
quote:roodkapjeendewolf schreef op 17 oktober 2014 @ 15:27:
k heb geleerd bij hem om mezelf te beschermen en op eigen benen te blijven staan , nu blijft er misschien te weinig over voor mij?
Bedoel je niet "te weinig overblijft voor hem"? Of heb je ineens moeite met zijn nr 1 relatie?
Mitchdoll, je klinkt als een jongetje in de jamin. Wees je bewust van het gevaar. Lezen over minnaren doet zin krijgen in minnaren!
k heb geleerd bij hem om mezelf te beschermen en op eigen benen te blijven staan , nu blijft er misschien te weinig over voor mij?
Bedoel je niet "te weinig overblijft voor hem"? Of heb je ineens moeite met zijn nr 1 relatie?
Mitchdoll, je klinkt als een jongetje in de jamin. Wees je bewust van het gevaar. Lezen over minnaren doet zin krijgen in minnaren!

vrijdag 17 oktober 2014 om 16:36
@roos : nee geen moeite met zijn nr 1 maar zijn gedrag en wat hij kan me bieden heeft me in de loop der tijd minder verliefd gemaakt. Ik heb een soort van verliefdheid nodig om risico's te nemen en geile seks te hebben. Dus ik weet niet zeker of nu basis genoeg is voor mij om op deze voet verder te gaan.
vrijdag 17 oktober 2014 om 16:58
Roodkapje@ dat begrijp ik maar al te goed. Is verliefdheid wel de juiste omschrijving die verdwijnt op een zeker moment vanzelf en wordt vervangen door liefde/ houden van. Daar moet dan wel ruimte en gelegenheid voor zijn om dat weer te verdiepen en vorm te geven. Als jouw minnaar het genoeg vindt hoe het gaat en dus niet meer of anders in jullie wil investeren verdwijnt denk ik ook de lust en liefde bij jou. Men zegt wel eens houden van is een werkwoord nou beminnen dus ook lijkt mij. Het blijft met alles toch investeren moeite doen verleiden plezieren nieuwe grenzen opzoeken en ga zo maar door.
Mitchdol* is het werkelijk onbespreekbaar bij jou thuis of neem je dat aan? Het is best jong om al zo bepaald te worden of je te laten bepalen. Uiteindelijk is stiekem cq buiten je relatie om een minnares nemen nogal wat.
Mitchdol* is het werkelijk onbespreekbaar bij jou thuis of neem je dat aan? Het is best jong om al zo bepaald te worden of je te laten bepalen. Uiteindelijk is stiekem cq buiten je relatie om een minnares nemen nogal wat.
vrijdag 17 oktober 2014 om 17:31
Roodkapje: maar is dit juist niet fijner? Dat je weet hoe het werkt en je bewust bent van alle gevoelens? Ik zou juist de kriebels krijgen als ik verliefd zou worden.
Mitchdol: tussen mijn man en mij is er echt nog wel passie maar ja anders na al die jaren, kinderen en een druk leven. Nu is het met nr2 weet nieuw en spannend en dat heb ik wel gemist.
Mitchdol: tussen mijn man en mij is er echt nog wel passie maar ja anders na al die jaren, kinderen en een druk leven. Nu is het met nr2 weet nieuw en spannend en dat heb ik wel gemist.
vrijdag 17 oktober 2014 om 18:27
Veel plezier met de dates die gepland staan! Ik heb sinds kort erg leuk contact met iemand.. Wie weer wordt hij mijn nummer 2 
Mitchdol, ik heb geen problemen met je leeftijd hoor, hou wel van een toyboy
Maar waarom vindt je vriendin het niet bespreekbaar?
Mitchdol, ik heb geen problemen met je leeftijd hoor, hou wel van een toyboy
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
vrijdag 17 oktober 2014 om 21:00
welkom alle nieuwelingen.
mitch: wat voor mij werkt is dat No2 die ene REPELENTE eigenschap heeft, waar ik niet om kan. Dan word ik niet verliefd.
in mijn geval is dat dat hij niet eerlijk is tegen zijn vriendien en zij nergens van weet + dat hij zijn fetish negeert oftewel 'in closet' zit, terwijl het hlemaal niets ergs is. daar kan ik niet omheen.
Edit: oh ja, en hij is ook jonger
mitch: wat voor mij werkt is dat No2 die ene REPELENTE eigenschap heeft, waar ik niet om kan. Dan word ik niet verliefd.
in mijn geval is dat dat hij niet eerlijk is tegen zijn vriendien en zij nergens van weet + dat hij zijn fetish negeert oftewel 'in closet' zit, terwijl het hlemaal niets ergs is. daar kan ik niet omheen.
Edit: oh ja, en hij is ook jonger