Entertainment alle pijlers

De Candy Crush Saga Continues

07-10-2013 09:24 847 berichten
Een vers nieuw Candy Crush topic, hoera!

Waarin vreugde en verdriet hand in hand gaan en slechts één jelly van elkaar verwijderd zijn.

Waarin scheldwoorden worden gebezigd waar nog nooit iemand van gehoord had.

Waarin Facebookvriendschappen voor het leven ontstaan.

Waarin we elkaar steunen in de strijd tegen de verleiding om extra zetten te kopen.

Oude en nieuwe crushers, weest welkom!

Oh ja, en we komen van hier .
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds hetzelfde level...zucht
Hier al weer een tijdje vast op level 578.

Kreeg ik vandaag een speluitnodiging voor Bubble witch 2 voor 5 gratis lollyhamers. Nou, ik 10 levels van dat saaie, slome spel gespeeld...en kreeg dus mijn beloofde lollyhamers...

Zojuist nog een keer level 578 gespeeld, heb nog 1 jellyvakje over en wil de lollyhamer inzetten, wat denk je: lolly's verdwenen!! Nergens terug te vinden, heb dus voor niets dat andere spel gedaan

Had trouwens bij level 500 een vastloper/storing. Spel deed niets meer op de tablet/mobiel. Heb CC toen eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd... Als je dan ongeveer de eerste 20 levels verder speelt (zonder eerst te connecten met FB) kun je weer opnieuw bepaalde boosters (3 kleurenbommen, 3 drilvisjes, 3 lolly's, en 3 handjes) krijgen..Daarna weer connecten met FB en dan kun je ze inzetten op het level waar je ze nodig hebt.

Ik geef toe, het is heel wat werk (en extra tijd), maar hee, gratis boosters!
Oh, wat leuk! Een Candy Crush topic. Mag ik meeschrijven?
Ik krijg bij candy crush telkens de melding dat mijn facebooksessie is afgelopen. Ik heb helemaal geen Facebook. Nu kan ik niet meer aan het rad draaien. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Ik zie net dat ik in mei op 425 zat. Daar is niet veel schot in gekomen want nu probeer ik alweer 2 weken level 461 te halen. Inmiddels zit ik er wel wat relaxter in Uiteindelijk haal je hem bij toeval en in de tussentijd heb je lekker wat te doen. Alleen als het hele schermpje vol chocolade zit heb ik zoiets van
Hey wat leuk, ik zag dit candy crush topic. Hier nog zo'n verslaafde. Ik ben al een hele tijd bezig met dit spel en zit nu in level 667. Ik dacht, het spel zal nu wel eens afgelopen zijn, maar er komen toch telkens weer nieuwe levels.
Mijn man heeft me ingehaald potverdorie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:koko67 schreef op 08 september 2014 @ 18:22:

Ik krijg bij candy crush telkens de melding dat mijn facebooksessie is afgelopen. Ik heb helemaal geen Facebook. Nu kan ik niet meer aan het rad draaien. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?Die melding heb ik ook heel lang gehad. En ineens na een update was het verdwenen en kon ik toch weer aan het rad draaien. Dus na een update even checken!
quote:Cecil77 schreef op 08 september 2014 @ 18:39:

Hey wat leuk, ik zag dit candy crush topic. Hier nog zo'n verslaafde. Ik ben al een hele tijd bezig met dit spel en zit nu in level 667. Ik dacht, het spel zal nu wel eens afgelopen zijn, maar er komen toch telkens weer nieuwe levels.Ja, hier ook vast op level 677, pas een week.
Ik kom hier nog even kijken of er nog spelers zijn

Volgens mij komt er geen einde aan.

Ik zit nu in level 710 en wacht op nieuwe levels. En eigenlijk hoeft het voor mij niet meer, maar telkens als er nieuwe levels komen speel ik toch weer

Ik zit nu in level 710 en wacht op nieuwe levels. En eigenlijk hoeft het voor mij niet meer, maar telkens als er nieuwe levels komen speel ik toch weer

Jaaa, ik speel ook nog, zit ook op het eind, wachten op nieuwe levels. Na weken vastgezeten te hebben bij 686 ? Was dat dat level dat ze aangepast hebben ? Niet doorheen te komen. Zie wel opeens andere spelers dichterbij komen dus ik speel nog wel maar als er een eind aan komt vind ik het ook goed.
Heeft er iemand ooit wel eens dat doosje met alle snoepjes gewonnen met dat raddraaien? Volgens mij is het gewoon ingebouwd dat het bij niemand lukt
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 14 oktober 2014 @ 12:16:

Heeft er iemand ooit wel eens dat doosje met alle snoepjes gewonnen met dat raddraaien? Volgens mij is het gewoon ingebouwd dat het bij niemand lukt Mijn vriend 1 keer..
Ben nu bij level 699. Heel irritant
Ik heb nog best veel hulpmiddelen eigenlijk.

29 lollyhamers

24 gespikkelde ballen

27 visjes

19 verpakt en gestreept snoepje

8 kokoswielen

5 snoepjes om te verwisselen

Dus..........
1 keer de jackpot gewonnen met draaien, dus het kan ...
Na 5 maanden opeens level 425 gehaald....
Zijn er opeens nieuwe levels, met een niet irritant nieuwigheidje, inmiddels bij 716.
Snapt iemand hoe dat nieuwe boosterwiel werkt? Hij blijft maar draaien en stopt niet.. Of kun je 'm alleen laten stoppen door te betalen?
Ja, 3 goudstukken voor 1 draai, als je 3 keer sterren achter elkaar draait krijg je 100 goudstukken, oplichterij dus.
Ben weer klaar, graag nieuwe spelletjes
Ik heb zojuist de jackpot gewonnen met het gewone wiel!

Heb nu van alle boosters 4 stuks.

Snap er echt geen hol van, want op het moment dat ie op de jackpot kwam, draaide het wiel om en kreeg ik dat nieuwe wiel te zien. Dus ik dacht dat ik mn prijs kwijt was, maar nu heb ik dus ineens een heleboel?
725, ik wil nieuwe spelletjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven