Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
iedereen naar bed?
Nee hoor, nog steeds aan het werk.... Ben om 7.15 klaar. Kan je niet slapen?
Vanaf 22u probeer ik mijn ingewanden uit te kotsen, maar 't lukt niet... En nu ook aan de diaree... wheeheeee

Maar goed.. Ik probeer mijn vriend nog wat slaap te gunnen. En heb gemerkt dat als ik lig, weer moet kokhalzen. Dus zit nu met een fleecedekentje op de bank, kussentjes in de rug, laptopje op schoot...

Niet echt een gezellig verhaal he?
Iemand vechten?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Oh, dat klinkt idd niet zo gezellig...
Vechten?

Kussengevecht?
*Haalt haar kussen er alvast bij*
Arme pilous ! Nee, klinkt niet echt lekker! Nou, zo je ziet is het hier erg rustig: de nachtuilen zijn gevlogen en ik had t idee dat ik de enige op de viva-aardkloot was die nog wakker was. Ben blij om weer wat leven te zien, al is de omstandigheid voor jou iets minder.

Met een hele week nachtdiensten voel ik me altijd zo'n mol: leef hier int donker, in m'n enige eentje. Zie haast geen mens, want overdag lig ik in bed en daarna voor half dood in de bank.
quote:whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 02:09:

Hey daffodil!!! Wat is t stil daar bij jou? Of zijn al je vingers gekneusd na al dat geweld van gister en moet je nu dat supersaaie verslag met je tenen typen !Haha, het verslag is voor mij niet saai hoor. Maar nee, dat verslag daar is vandaag niet veel aan gebeurd, te druk. Wordt morgen dus echt zo'n gevalletje van laatste minuutwerk...
Hey, ze komen ineens tevoorschijn!! Ik pak m'n labelwriter erbij: die mag stuk!!
Enige voordeel is dat je toeslag krijgt denk ik?

Kan me goed voorstellen dat je dat zo voelt. Zou niets voor mij zijn.

Vind avonden werken al waardeloos. Doe ik 2 x per week, tot 22u...

Maar nog een paar uurtjes voor jou... Voorlopig ben ik er nog wel even :-)
*zet aanval in van achteren*
* whiffle plakt alle handen van haar tegenstanders vast op de rug met het plakrolletje van haar labelwriter, voorzien van obscure teksten *
*Duikt alvast weg*
Eh, maar dat gaat zomaar niet whiffle! Mijn handen krijg je echt niet vastgebonden. Ik heb namelijk superhanden!
Let maar s op! Ik met m'n go-go-gadget-armen kan overal bij *wisselt snel een labelwriterrolletje, en ververst de inkt*
Haha, tadadadada Inspector Gadget, tadadadada oe oe oe oe.

Maar ik ben Batman. (Hier is ie al uit!)
*Spant een draad van de ene naar de andere kant van de kamer, neemt een aanloop en floeps... staat zomaar achter whiffle, om haar go-gadget-go armen vast te plakken* Tsss.
*Haalt haar vervolgens vakkundig onderuit en bindt ook haar benen met het spinnendraad vast*
Ziezo, dat was nog eens een snelle uitschakeling!
* trekt t hele kantoor leeg om a la mcGyver van n paperclip n vliegenmepper te bouwen om zo die akelige spin rond d'r oren te tetsen*
rode oortjes, he!
Ja maar, je ligt op de grond met zowel je handen en benen vastgebonden. (Ben trouwens van Batman getransformeerd naar Spiderman, als je dat nog niet doorhad.)
quote:Pilous schreef op 22 juli 2008 @ 04:36:

*zet aanval in van achteren*Pilous, Waar ben je gebleven?? Ik zie je niet meer, of heeft de zin " zet de aanval in van achteren" op t toilet plaatsgevonden?!
Ik ben alweer bevrijd door m'n vrienden in een busje van het A-merk en ik stuur nu zo'n grote zwarte vent op je af met gouwe kettingen. Die weet wel raad met daffodils in latex pakjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven