Rust zacht "Konijntje"

19-07-2008 01:49 200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen, op dinsdag 2 juli j.l. is ons dochtertje van ruim 6 maanden plotseling overleden. Ze ademde heel vreemd en at heel slecht verder geen koorts of iets anders we zijn twee keer naar de huisarts geweest die dag en toen wij haar 's avonds in bad deden viel ze weg waarna we direct naar de 1e hulp gereden....5 uur later is ze overleden (nadat ze 10 á 15 keer is gereanimeerd). We hebben toestemming gegeven aan het ziekenhuis om de doodsoorzaak te achterhalen. Dit kan maanden gaan duren dus we wachten af....We zijn kapot van verdriet en ik weet niet wat ik moet doen.....ik kijk naar haar foto's, ruik aan haar vuile kleertjes (in de wasmand)die ik nog steeds niet heb gewassen en staar 's morgens naar haar lege bedje. Het is allemaal zo snel gegaan en nu zijn we twee weken verder en het huis is zo leeg.....Ik denk niet dat ik dit trek.....ik mis haar zo erg ik kan het gewoon niet beschrijven aan jullie wat ik nu allemaal voel.Sorryyyyyyyyyy......................

Wat kan ik verder nog zeggen... de wereld moet voor jullie opgehouden hebben met ademen. En toch gaat alles om jullie heen gewoon verder. Zo bizar, zo oneerlijk..
Lieve lieve Javaantje

Ik zit hier met kippevel en rillingen over mn hele lijf...een ware nachtmerrie voor jou en je man....

Heb er geen woorden voor....

Veel sterkte voor jullie samen en dat jullie de kracht mogen krjgen dit te kunnen verwerken.....
Heel erg veel sterkte Javaantje. En een hele dikke knuffel.
Grootste nachtmerrie waar je in zit !!

Heel veel sterkte met je verlies...

mijn tante was bij de opbaring en de crematie van je dochtertje.. Toen ze het mij vertelde was ik helemaal van slag !
Lieve Javaantje... Wat een vreselijk verhaal... Ik vrees dat een mens zich niks ergers voor kan stellen dan het verliezen van een kind...

Dit verlies grijpt je diepgaand en langdurig in. Het is daarom ook niet raar dat je momenteel het spoor bijster bent... Het verwerken van dit verlies kunnen jullie (hoewel het momenteel onmogelijk lijkt), maar heeft veel tijd nodig. Geef het deze tijd ook! Rouwen is vechten, Javaantje, vaak dag en nacht. Dat vreet energie, je wordt er moe van, zo bodemloos moe.

De dood van jullie kindje leidt niet alleen tot een veranderd tijdsbesef, maar ook tot een veranderd perspectief op het leven. Heel vaak is alles wat met de dood van je kind in verband staat haarscherp in je geheugen gegrift, terwijl alles wat er in de wereld om je heen gebeurde totaal is vervaagd en nauwelijks tot je bewustzijn doorgedrongen. Geleidelijk aan zal de wereld wel weer gaan binnendringen, maar die zal er dan nooit meer zo uitzien als vroeger. Bij het rouwgevecht hoort het veroveren van een nieuw toekomstperspectief, het opbouwen van een nieuw leven op de puinhopen van het vorige, opnieuw leren leven.

Neem je tijd, Javaantje...

Ik wens je heel erg veel sterkte toe!
Wat zullen jullie een verdriet hebben. Heel veel sterkte.
G*domme zeg! Sorry dat ik vloek. Dit mag toch gewoon niet?!

Ik huil met jullie mee.

Kan helaas niks zeggen wat jullie pijn weg zal nemen.

Wat zul je een onmacht voelen, een woede, een pijn. Waarom?!

Heeeeel erg veel sterkte en ik hoop dat de tijd zijn werk zal doen voor jullie.

xxx
Lief Javaantje,

Er is al zooooveel gezegd, ik weet dan ook echt niets zinnigers te zeggen dan dat ik het vreselijk voor je vind, dat ik heb gehuild toen ik dit las, dat ik wou dat ik meer voor je kon doen dan alleen dit schrijven en dat ik je heel erg veel sterkte wil wensen om dit vreselijk grote verdriet, dat zoooo oneerlijk is een plekje te geven.

Veel liefs Nijn
Ik ben helemaal stil van je verhaal. Wat een verdriet en wanhoop moeten jullie voelen...
(f)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin

Heel veel sterkte met dit grote verlies......
wat erg zeg!!

gecondoleerd...

heel veel sterkte toegewenst!

Pfff... wat een nachtmerrie! Ik kan niet anders zeggen dan dat je je tijd moet nemen. Huil, schreeuw, vecht en herinner... hou het niet in je maar schreeuw het uit. Dat lijkt me de enige manier om verder te kunnen leven...

En als je er aan toe ben... zoek lotgenoten op enkel zij weten wat je voelt en kunnen je begrijpen en misschien troost bieden.

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en kracht toe.
ik weet niet goed wat ik nog toe zou moeten voegen aan alle dingen hier inmiddels al gezegd.. ik kan niet meer als jullie heel veel liefde, steun en kracht te wensen, met veel liefdevolle mensen om jullie heen die van jullie houden.

Mocht je op wat voor manier dan ook iets anders nodig hebben, roep het hier, en er zijn denk ik mensen genoeg die jullie willen helpen....

de tranen staan letterlijk in m`n ogen en ik voel me nu al heel rot... kan me nog geen 1000ste voorstellen van hoe jullie je nu moeten voelen...

ik leef met jullie mee, en denk aan jullie en brand een kaarsje voor jullie kleine prinsje
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
m'n hart huilt mee met jullie. Veel sterkte.
Als mooie woorden zouden helpen

Dan zou ik de beste voor je uitzoeken

De mooiste en de krachtigste in alle talen

Ik zou voor je bladeren door grootse dikke boeken

Niets zinnigs wat ik nu voor je kan doen

Woorden veranderen niets aan het geheel

Mooie woorden stelpen niet het bloeden

Huil maar meisje, soms is het gewoon teveel

Jou wereld is plots zo veranderd

Zeg maar niets, ik begrijp wat je bedoelt

In gedachte ben ik bij je, houd je hand vast

Heel stilletjes hoop ik dat je het voelt

met dank aan Yamuna.....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Tori2 schreef op 19 juli 2008 @ 08:02:

Woorden kunnen niet omschrijven wat ik eigenlijk wil zeggen.

Ik heb tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Houd elkaar stevig vast.

Liefs, Tori

Hier van hetzelfde, hoe kunnen wij je troosten, hier is gewoon niks voor......dit is iedere ouders nachtmerrie, maar die dingen gebeuren toch.

Liefs, toety
Wat een nachtmerrie........

Ik wens jullie heel veel kracht voor de toekomst. Jullie meisje is nooit "weg", ze is nog op duizenden plekjes, en zal altijd bij jullie zijn.

Javaantje, hoe gaat het nu met je??
Klein was mijn persoontje

groot was mijn wens

Ik was mijn ouders dochter

jullie kleine meid.

En ik had nog zoveel te doen,

mijn hartje liep over van leven.

Ik hield een ieder in de ban.

Ach, had god mij nog wat tijd gegeven,

ik was vast uitgegroeid tot een lief en verstandig

Vrouw.

Helaas kwamen de engeltjes mij halen.

Keken naar mijn ouders niet.

Ik zie hen nu dwalen,

met bekommernis en groot verdriet.

Lieve mama, lieve Papa, treur toch niet om mij

onthoud gewoon een ding:

IK ZAL ALTIJD VAN JULLIE HOUDEN

WANT DE LIEFDE IS ONEINDIG

ONEINDIG, DAT IS LANG, HEEL LANG.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Twisje

My Mom is a survivor,

or so I've heard it said.

But I can hear her crying at night

when all others are in bed.

I watch her lay awake at night

and go to hold her hand.

She doesn't know I'm with her

to help her understand.

But like the sands on the beach

that never wash away...

I watch over my surviving mom,

who thinks of me each day.

She wears a smile for others...

a smile of disguise

But through Heaven's door I see

tears flowing from her eyes.

My mom tries to cope with death

to keep my memory alive.

But anyone who knows her knows

it is her way to survive.

As I watch over my surviving mom

through Heaven's open door...

I try to tell her that angels

protect me forevermore.

For no matter what she says...

no matter what she feels.

My surviving mom has a broken heart

that time won't ever heal.
The time is now
Ik zie het topic nu pas en de tranen lopen over mijn wangen.

Heel veel liefde en kracht toegewenst in deze zeer moeilijke tijd.

Wat is de wereld toch oneerlijk.

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven