Rust zacht "Konijntje"
zaterdag 19 juli 2008 om 01:49
Lieve mensen, op dinsdag 2 juli j.l. is ons dochtertje van ruim 6 maanden plotseling overleden. Ze ademde heel vreemd en at heel slecht verder geen koorts of iets anders we zijn twee keer naar de huisarts geweest die dag en toen wij haar 's avonds in bad deden viel ze weg waarna we direct naar de 1e hulp gereden....5 uur later is ze overleden (nadat ze 10 á 15 keer is gereanimeerd). We hebben toestemming gegeven aan het ziekenhuis om de doodsoorzaak te achterhalen. Dit kan maanden gaan duren dus we wachten af....We zijn kapot van verdriet en ik weet niet wat ik moet doen.....ik kijk naar haar foto's, ruik aan haar vuile kleertjes (in de wasmand)die ik nog steeds niet heb gewassen en staar 's morgens naar haar lege bedje. Het is allemaal zo snel gegaan en nu zijn we twee weken verder en het huis is zo leeg.....Ik denk niet dat ik dit trek.....ik mis haar zo erg ik kan het gewoon niet beschrijven aan jullie wat ik nu allemaal voel.Sorryyyyyyyyyy......................
zaterdag 19 juli 2008 om 12:06
mijn hemel... wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn. Je eigen kind verliezen is het ergste wat een mens kan overkomen. Alleen al het idee dat ik mijn kleine wurpje zou moeten missen wordt ik misselijk van, laat staan dat het echt zo is....
Ken je de site van lieve engeltjes? Misschien dat je daar nu nog niet aan toe bent (of misschien wel) maar daar kun je in contact komen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
In ieder geval heel erg veel sterkte
Ken je de site van lieve engeltjes? Misschien dat je daar nu nog niet aan toe bent (of misschien wel) maar daar kun je in contact komen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
In ieder geval heel erg veel sterkte
zaterdag 19 juli 2008 om 12:18
Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van jou bericht. Wat vreselijk, dat is toch wel het ergste wat je als ouders kan overkomen!!
Ik ben er helemaal stil van meid, mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte om dit grote verlies een plekje te geven in jullie hart!!.. Ik denk aan jullie!!
Knuffel van Koe
Ik ben er helemaal stil van meid, mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte om dit grote verlies een plekje te geven in jullie hart!!.. Ik denk aan jullie!!
Knuffel van Koe
zaterdag 19 juli 2008 om 12:45
Wat afschuwelijk voor jullie.
Ik heb tranen in mijn ogen en ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet zeggen. Het is je ergste nachtmerrie en die is jullie overkomen. Een gat in je ziel die nooit meer dichtgaat.
Heel veel sterkte met het opvangen van de leegte en het verwerken van dit immens grote verdriet !
Ik heb tranen in mijn ogen en ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet zeggen. Het is je ergste nachtmerrie en die is jullie overkomen. Een gat in je ziel die nooit meer dichtgaat.
Heel veel sterkte met het opvangen van de leegte en het verwerken van dit immens grote verdriet !
What matters most is how you see yourself
zaterdag 19 juli 2008 om 12:52
Bijna 15 jaar geleden is ons ongeveer het zelfde gebeurd.
Doe alles op je eigen manier, probeer je niet te laten leven door je omgeving. Als jij over 3 jaar er pas aan toe bent om dingen van je meisje op te ruimen dan moet je het dan pas doen.
Jank wanneer je er behoefte aan hebt, gil en schreeuw.
Mensen die niet begrijpen waarom je dit doet zijn jouw vriendschap niet waard.
Koester je relatie en blijf met elkaar praten. Probeer niet elk een eigen weg van verwerken in te slaan maar doe het samen.
Je leert leven met dit grote verdriet na verloop van tijd maar verdwijnen zal het nooit. En toch... op een dag merk je dat je ook weer kunt genieten van kleine dingen en kunt lachen, al zal die lach nooit meer 100% zijn.....
Veel liefs en sterkte
X
Doe alles op je eigen manier, probeer je niet te laten leven door je omgeving. Als jij over 3 jaar er pas aan toe bent om dingen van je meisje op te ruimen dan moet je het dan pas doen.
Jank wanneer je er behoefte aan hebt, gil en schreeuw.
Mensen die niet begrijpen waarom je dit doet zijn jouw vriendschap niet waard.
Koester je relatie en blijf met elkaar praten. Probeer niet elk een eigen weg van verwerken in te slaan maar doe het samen.
Je leert leven met dit grote verdriet na verloop van tijd maar verdwijnen zal het nooit. En toch... op een dag merk je dat je ook weer kunt genieten van kleine dingen en kunt lachen, al zal die lach nooit meer 100% zijn.....
Veel liefs en sterkte
X
zaterdag 19 juli 2008 om 13:32
dit is zo oneerlijk, kinderen horen niet eerder dood te gaan dan hun ouders
lieve meid, ik kan niet eens proberen om me een voorstelling te maken van jullie verdriet, dat moet zo onmens groot zijn
heel veel sterkte
in je hart zal jullie kindje altijd bij je zijn (f)
lieve meid, ik kan niet eens proberen om me een voorstelling te maken van jullie verdriet, dat moet zo onmens groot zijn
heel veel sterkte
in je hart zal jullie kindje altijd bij je zijn (f)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best