Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
Ik ben echt zo dom ik heb hints gekregen van lijniebeer maar ik doe iets fout.

ik heb de laatste cijfers van het rijtje genomen. Ik weet het ik denk veel te simpel

waarom zie ik het niet ondanks de hints. Ik ben te dom voor dit soort puzzels:@
laat maar net weer een mail gehad van Lijnie ik ga het weer proberen.
De domkop die heeft hem nu ook goh goh goh ik ben af en toe zo'n :?
Ook goeienavond maar weer, we gaan weer vrolijk verder waar we gebleven waren.

Dat is dus bij 38, heeft iemand nog een hintje voor me, of zal ik de hele boel maar in de fik steken?
Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga+naar+java+ha-1 een juist getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D
quote:

Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en

de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen

begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist

getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D 

over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen
quote:

quote: esther1977 reageerde

Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D  over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen

Had vanmiddag alles al uitgeprint van dit forum en ca. 20 keer over gelezen,maar ik kan alleen maar wat vinden over de rekenmethode en niet over hoe ik een getal moet maken van dat zinnetje ga naar java ha:?

Ik denk dat als je alles van dit forum uitgeprint hebt, dan heb je bijna een pak papier nodig.

Dit is al de dertde topic van Mzsteriax, dus al 1400 berichten

Die zin moet je omzetten, dat is bijna de basis van veel puzzels

a=1, b=2 etc.
Nee joh haha aleen de  drie pagina's waar het over deze puzzel ging maar goed dat zijn ook zes pagina's hoor! En dan nog niet snappen:$ sorrie dat wat je me net vertelde over a=1 enz. had ik ook al geprobeert het verteld me wel dat ik in de juiste richting denk.Misschien moet ik gewoon nog meer geduld hebben en toch beter kijken. Maarre nogmaals bedankt he!
Ik zit nog steeds bij dezelfde suffe vogelvraag als een paar dagen geleden (3-17). Mag ik iemand mijn lijstje met vogels mailen???
quote:Ik zit nog steeds bij dezelfde suffe vogelvraag als een paar dagen geleden (3-17). Mag ik iemand mijn lijstje met vogels mailen???Mailn mag altijd [fgcolor=#ffffff]jolandec@scarlet.be[/fgcolor] maar ik ben straks wel een poosje weg om boodschappen te doen.
Nou zit ik alweer een hele tijd de staren naar 36 maar ik zie het niet iemand nog een klein hintje voor mij?
quote:

Nou zit ik alweer een hele tijd de staren naar 36 maar ik zie het niet iemand nog een klein hintje voor mij?

In de tekst kun je een zin vinden, die de "sleutel" tot het oplossen van deze puzzel geeft.

Die geeft nl aan hoe of jet het kristal moet houden.

Om die zin te vinden, moet je niet alleen links of rechts, van boven naar beneden en andersom lezen.

Die zin loopt in een klein rondje.

Succes ermee.
Dank je Groby ik ga zometeen verder kijken.
mag ik iemand mailen over 6-36?
ik denk dat ik gedeelte van de zin heb. Mag ik iemand mailen of ik op de goede weg ben
quote:ik denk dat ik gedeelte van de zin heb. Mag ik iemand mailen of ik op de goede weg benMailen mag altijd. Emailadres staat een paar topics lager  in het wit.
Mail mij maar hoor. Mijn adres zal ik nog 1x neerzetten, meteen ook de laatste keer. :D 

Thanks Dino ik mail je meteen even.

en gemaild

Puzzelt er niemand meer is iedereen klaar?
ik ben nu eindelijk bij 37
quote:ik ben nu eindelijk bij 37zou ik jou mogen mailen ik heb een gedeelte van de zin maar weet niet of die goed is
hehe eindelijk! Heb m hoor van die centen.Had vergeten centen te maken van die hele euro's.Stom he dat zoiets kleins, zo lang moet duren voordat het lichtje gaat branden!Maar bedankt voor alle tips weer.
quote:

quote: renee71 reageerde

ik ben nu eindelijk bij 37

zou ik jou mogen mailen ik heb een gedeelte van de zin maar weet niet of die goed is tuurlijk wit: [fgcolor=#ffffff]jah.debekker@chello.nl[/fgcolor]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven