Mzsteriax VIII 3e topic
maandag 16 april 2007 om 20:06
maandag 16 april 2007 om 22:06
maandag 16 april 2007 om 22:31
quote:
Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en
de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen
begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist
getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D
over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen
Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en
de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen
begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist
getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D
over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen
maandag 16 april 2007 om 22:34
quote:
quote: esther1977 reageerde
Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen
Had vanmiddag alles al uitgeprint van dit forum en ca. 20 keer over gelezen,maar ik kan alleen maar wat vinden over de rekenmethode en niet over hoe ik een getal moet maken van dat zinnetje ga naar java ha:?
quote: esther1977 reageerde
Pffffff ik kan het niet zonder jullie hoor! Telkens kan ik er 1 zelf en de volgende red ik weer niet.Ik zit bij 3-21 hoe ik moet rekenen begrijp ik wel(denk ik) maar hoe ik van:ga naar java ha-1 een juist getal moet maken? schiet mij maar lek.Wil iemand me helpen? danke:D over die vraag is al zoveel geschreven. even tijd vrijmaken om terug te lezen
Had vanmiddag alles al uitgeprint van dit forum en ca. 20 keer over gelezen,maar ik kan alleen maar wat vinden over de rekenmethode en niet over hoe ik een getal moet maken van dat zinnetje ga naar java ha:?
maandag 16 april 2007 om 22:57
Nee joh haha aleen de drie pagina's waar het over deze puzzel ging maar goed dat zijn ook zes pagina's hoor! En dan nog niet snappen:$ sorrie dat wat je me net vertelde over a=1 enz. had ik ook al geprobeert het verteld me wel dat ik in de juiste richting denk.Misschien moet ik gewoon nog meer geduld hebben en toch beter kijken. Maarre nogmaals bedankt he!
dinsdag 17 april 2007 om 11:57
quote:Ik zit nog steeds bij dezelfde suffe vogelvraag als een paar dagen geleden (3-17). Mag ik iemand mijn lijstje met vogels mailen???Mailn mag altijd [fgcolor=#ffffff]jolandec@scarlet.be[/fgcolor] maar ik ben straks wel een poosje weg om boodschappen te doen.
dinsdag 17 april 2007 om 12:48
quote:
Nou zit ik alweer een hele tijd de staren naar 36 maar ik zie het niet iemand nog een klein hintje voor mij?
In de tekst kun je een zin vinden, die de "sleutel" tot het oplossen van deze puzzel geeft.
Die geeft nl aan hoe of jet het kristal moet houden.
Om die zin te vinden, moet je niet alleen links of rechts, van boven naar beneden en andersom lezen.
Die zin loopt in een klein rondje.
Succes ermee.
Nou zit ik alweer een hele tijd de staren naar 36 maar ik zie het niet iemand nog een klein hintje voor mij?
In de tekst kun je een zin vinden, die de "sleutel" tot het oplossen van deze puzzel geeft.
Die geeft nl aan hoe of jet het kristal moet houden.
Om die zin te vinden, moet je niet alleen links of rechts, van boven naar beneden en andersom lezen.
Die zin loopt in een klein rondje.
Succes ermee.
dinsdag 17 april 2007 om 18:53
quote:
quote: renee71 reageerde
ik ben nu eindelijk bij 37
zou ik jou mogen mailen ik heb een gedeelte van de zin maar weet niet of die goed is tuurlijk wit: [fgcolor=#ffffff]jah.debekker@chello.nl[/fgcolor]
quote: renee71 reageerde
ik ben nu eindelijk bij 37
zou ik jou mogen mailen ik heb een gedeelte van de zin maar weet niet of die goed is tuurlijk wit: [fgcolor=#ffffff]jah.debekker@chello.nl[/fgcolor]