Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Neehee want ben net als jij van de chips Snoepkraam kan ik heel goed voorbij lopen. Loempiaman wat minder
Aha, zie daar uw uitdaging!

tsss probeer mijn vriezer te ontdooien. Kom ik er net achter dat ik koelkast wel heb uitgezet maar vriezer niet. Zit dus de hele middag voor piet snoit met een open vriezer en het schiet niet op. Zucht... Wordt tijd dat ik weer ga werken, even mijn hersentjes weer iets opscherpen...
Verweking is toegeslagen. Nog te redden denk je?
Ik houd niet van chips.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 17:57
Reden: trapte er met open ogen in
% gewijzigd
Een extra uitje is altijd leuk toch Amalia? Heerlijk even met z´n viertjes!

Compu, op onze site zie je waar we geweest zijn (in het dagboek staat het uitgebreid). Hoe gaat het nu met het gehoorapparaatje?

Enka, hoe gaat het met Quispel? Ga je ook naar een puppycursus?

Ik ga afsluiten voor vanavond. Vent is thuis en we gaan even relaxen en wat dingen doen die gedaan moeten worden. Ik ga de logeerkamer weer klaar maken voor het bezoek. Doei doei!
Waar trapte je in dan Star? Of mis ik iets...

Jin: relax-se... Veel plezier met broer, oh nee is donderdag toch?
Ik hou wel van chips.
Jinny zei dat ze niet van chips hield maar dat doet ze wel maar dat was ik even vergeten
Hmmm bij deze dus bewezen dat er qua verweking bij mij niets meer te redden valt...
voor Bridges....

Hoi hoi,

Ris, wat een verhaal! Wel een stormachtig begin van Anne's leven.

Genietze de komende tijd!

Jij moet je dus ook inhouden, Hel. Lastig.

Leuke tip van de molens! Die schrijven we op.

Ben jij al in A'dam in het Kinderkookcafe geweest? Ga je nog even extra genieten nu je er nog zit?

Succes bij de logopedist, Naatie! Had je je er al geestelijk op voorbereid?

CG krijgt 2 keer per week logopedie op school.

Mal, irri van je stem! Hoop dat het gauw beter gaat.

Hier ook een apneu-lijder, weleens gezegd? Beugel wil hij niet in en daarbij heeft hij een tweezijdig apneu. Ik draag oordoppen en heb er dus geen last van. Hij wel, valt bij thuiskomst vrijwel onmiddellijk in slaap.

Alles goed met CG. Ze is vandaag alleen helaas gevallen op haar tanden en er is een stukje af. Even naar de tandarts denk ik. Haar motoriek is nog niet super dus. Het praten en gebaren gaat wat beter (zonder school) en ik vind haar verstandelijk ook wat wijzer de laatste tijd. Ik betrek haar momenteel bij alle klusjes, dus ze wast nu groenten, mag afwassen en schoonmaken. Dat vindt ze erg leuk en daar haak ik dan op in met taal toevoegen.

Goed dat J. lekker brabbelt!!

Je kunt hierop inhaken met een boekje lezen over nee zeggen (bieb) of Po nee laten zeggen als je iets bekends vraagt.

Grappig, CG knuffelt dagelijks met Tinky Winky. :-)

Gelukkig gaat hij dan nu herstellen, Amalia! Hebben jullie het niet gehad?

Jinny (en Bridges), ik wens jullie heel veel goede nachten!!

En Jin, stoer van je wat je zegt dat het eens beter gaat!

Gehoorapparaatje is weer stuk. Morgen weer ophalen. We blijven ermee doorgaan.

Leuke foto's van je vakantie! Zo leuk met al die stoelen op het strand he. En wat heb je toch een lieve schatjes!!
Go CG
Wat een gedoe met die gehoorapp Compu, echt ellende. Blijft dat zo doorgaan? Hoe komt dat? Is Cg zo'n wildebras
Tjee, wat een programma op 1 (Belgie) over de grote gezinnen. 45 Jaar, 12 kids ongeveer, vrijwel geen eitjes meer en dan om IVF vragen..

Amalia, die apparatuur is erg gevoelig. En deze wordt nog weleens af gegooid.. Het gaat bij ander kindjes van deze leeftijd ook zo.
O beetje jammer, is al afgelopen op 1.
Ik heb net even een link gestuurd naar Bam, en of ze die op de groep wil zetten tussen de babysites, daar staan een boel nieuwe foto's op van Mr J (waaronder veel knuffel-Po-foto's)

Ga zo maar naar bed, ik ben af! Ik blaf als een zeehond. Ik ga morgen even de Jinny-foto's kijken, want ik kan nu niet op de groep (boven hebben we alleen i-net op de PC, niet op de Mac, irri).
Stressed is just desserts spelled backwards
Niks gemist Star, behalve ergernis over ontevreden Britten.

Jinny, ik wil het toch nog vragen. Is er iets uit het onderzoek van het kindje (van familie) naar voren gekomen?
12 kinderen en dan nog ivf? En, kregen ze dat? Pfff, ik moet er niet aan denken, 12 kinderen zeg... Ben nu al af en toe met de namen in de war
Wordt ik hier nog aan het werk gezet ook, zo laat op de avond, fraai is dat
Morgen!
12 kids? haha dan ben ik helemaal niet zo onredelijk met mijn 3 of 4 toch?

Mal: iets beter weer vandaag?

Compu: ah balen van d'r tandje. Wel goed dat het steeds beter gaat zeg!
Aan het werk gezet Bam? Om een elftal te fokken?
Goedemorgen, (ik ben voor tien uur ). Waar is die zon nou?

Gisteravond bij vriendin geweest, gezellig. Volgens haar begin ik als een zwangere te lopen . Wist niet dat dat kon, ha, ha!

Amalia, ik slik nu geen medicijnen, dat had ik weer afgebouwd heeft namelijk een grote kans op afwijkingen op het ongeboren kind. Toen ik 5 maanden zwanger was van Lianne kreeg ik een epileptische aanval, dus weer aan de medicatie, waardoor ik geen bv mocht geven.

Nu gaat het heel goed, dus ben ik positief en ga er van uit dat ik nu wel bv kan gaan geven.

Ja, herkenbaar van Laurens. Lianne wil ook steeds over drempeltjes, muurtjes lopen. Leuk!

Compu, applaus voor CG! Afspraak bij de tandarts gemaakt?

Mal, beetje geslapen vannacht?

Bridges, vriezer toch nog ontdooit?

Jin, gezellige avond met je man gehad?

Star, aha, dat verklaart veel; alleen de snoepkraam op de markt

Jij bent ondertussen ook (met iedereeen die bv geeft hier) deskundig genoeg. Dus kan ik altijd bij jullie terecht .
Ik kan weer praten, JIEHAAA!!!!! Wel veel gehoest vannacht dus lekker in bed gelegen tot net. Hmmm ben jaloers op Jonathan die heeft de laatste week voor de vakantie op KDV allemaal leuke dingen en vandaag gaan ze poffertjes eten! Vrijdag komt er een luchtkussen.

Kokos, haha, je hebt de waggelloop! Fijn dat alles goed gaat met de epi. Als je maar voldoende rust he! Welke medicijnen gebruikte jij eigenlijk tijdens de zwangerschap?

Compu, jemig, met 12 kinderen nog om IVF vragen, dat vind ik wel raar. Het lijkt me dat dat toch iets is voor kinderlozen en mensen met échte problemen. Dus CV ook al apneu? Bij M komt het omdat hij iets te dik is en bij hem zit plaatselijk vet om zijn kin en nek. Dus als hij wat afvalt zou het minder moeten worden. Vind jij het niet eng als hij zijn adem inhoudt?

Bridge, je bent niet de enige met verweking. Ik had laatst een pan opstaan en die begon maar niet te koken, en ik snapte het maar niet. Had ik een andere pit aan staan dan waar de pan op stond. Tja.

Amalia hoe gaat het met Berend?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven