On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
quote:Chardonnay schreef op 22 juli 2008 @ 17:02:

[...]

Staat ook een beetje dom he? Hij kapt met jou en dan ga jij het nog een keer afkappen Hij kapt??? Hij zegt dat hij wil afspreken alleen nu dus niet omdat hij geen tijd heeft!!!! Dus ik moet nu op hem wachten!
Koop meteen een Dikke van Dale
quote:Chardonnay schreef op 22 juli 2008 @ 17:04:

Koop meteen een Dikke van Dale

haha, ja:) ja mijn spelling is idd dramatisch:)

Ik ben gewoon idd onrustig en dat maakt me bang. Ik heb geen controle over mezelf sinds ik hem ken. Vervelend Moet afgelopen zijn.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 17:04:

[...]

Hij kapt??? Hij zegt dat hij wil afspreken alleen nu dus niet omdat hij geen tijd heeft!!!! Dus ik moet nu op hem wachten!

OMG....

Hij heeft dus gewoon even geen tijd. Dat kan. Er zijn mensen die een leven hebben, een studie doen, werken en wat dies meer zei. Jij bent gewoon nu niet zijn eerste prioriteit. Zo raar is dat toch allemaal niet.

En beantwoord nou eens die vragen. Hoe lang kennen jullie elkaar?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 17:04:

[...]

Hij kapt??? Hij zegt dat hij wil afspreken alleen nu dus niet omdat hij geen tijd heeft!!!! Dus ik moet nu op hem wachten!Jij bent wekelijk totaal gestoord.!!!
Twijfelvrouwtje: de aller, allerbeste manier om hem te laten zien dat je het niet pikt, echt waar is NEGEREN!! Mannen kunnen nergens zo slecht tegen als GEEN enkele reactie, geen sjoege geven... je ontkent zijn bestaan. Geen boze mails, of berichten op msn, elke, ook boze reactie, is een teken dat je nog geinteresseerd bent, want ook boosheid is emotie, emotie om hem.

Dus wil je het hem laten voelen wat jij voelt (je voelt je genegeerd, wel wat op het controle-achtige af, maar toch..) dan block en delete je hem en reageert totaal nergens meer op.

Hou dit een paar weken vol en je bent hem ook vergeten.

Overigens heb ik altijd, elke dag de hele dag mijn pc aanstaan en zou ik het erg vervelend vinden als iemand dat allemaal naging of ik er echt ben of niet, zelfs al vergeet ik de status op afwezig te zetten. We leven in een vrij land, dus zelfs als ik de pc NOOIT uit zet, is dat mijn eigen keus, waarover ik echt niemand verantwoording af wil leggen.

Reageert hij meerdere keren achterelkaar niet? Iemand die contact met jou wil, zoekt echt wel contact. Hij is waarschijnlijk helemaal flauw van je. Trek je conclusies, zonder woorden, geen energie meer aan verspillen, zie mijn advies boven.
Hij heeft even geen tijd en dus is het over???

Hoe moet dat dan? Wil je een man die 24/7 op je lip zit, altijd bij jou is?

Mag hij werken? Mag hij met zijn vrienden weg? Mag hij uberhaupt vrienden hebben?
quote:Chardonnay schreef op 22 juli 2008 @ 17:06:

[...]

OMG....

Hij heeft dus gewoon even geen tijd. Dat kan. Er zijn mensen die een leven hebben, een studie doen, werken en wat dies meer zei. Jij bent gewoon nu niet zijn eerste prioriteit. Zo raar is dat toch allemaal niet.

En beantwoord nou eens die vragen. Hoe lang kennen jullie elkaar?

niet lang nee, het is gewoon dat ik op zoek ben ( nou ja als je dat zo kan noemen, eigenlijk niet eens zozeer op zoek, maar wel open voor ) een sterke persoonlijkheid. En ik ben gewoon bang dat hij dat niet is , wat ik natuurlijk niet zeker kan weten omdat zoals jij idd aangeeft ik hem niet eens zolang ken ja!

Je hebt helemaal gelijk! Ik ken hem niet eens! Hoe kan ik nou allemaal conclusies trekken? Enigste wat ik kan doen , is mijn intuitie volgen. Maar wie zegt dat mijn intuitie ook datwerkelijk de juist is. KIk kan me natuurlijk ook vergissen.

Goed,,,Ik hen net tot 10 geteld,,,Ingeademd..Besloten datik voorlopig geen overhaaste reactie zal sturen en gewoon andere dingen ga doen.
Twijfelvrouwtje ik zou eens een psych gaan stalken ipv deze vent..
En toen hadden we er 10....

Twijfelvrouw, laat die belachelijke engelstalige one-liners in je toch al moeiljik leesbare postings in Godsnaam asjeblieft achterwege!
quote:bitterandsweet schreef op 22 juli 2008 @ 17:09:

Twijfelvrouwtje: de aller, allerbeste manier om hem te laten zien dat je het niet pikt, echt waar is NEGEREN!! Mannen kunnen nergens zo slecht tegen als GEEN enkele reactie, geen sjoege geven... je ontkent zijn bestaan. Geen boze mails, of berichten op msn, elke, ook boze reactie, is een teken dat je nog geinteresseerd bent, want ook boosheid is emotie, emotie om hem.

Dus wil je het hem laten voelen wat jij voelt (je voelt je genegeerd, wel wat op het controle-achtige af, maar toch..) dan block en delete je hem en reageert totaal nergens meer op.

Hou dit een paar weken vol en je bent hem ook vergeten.

Overigens heb ik altijd, elke dag de hele dag mijn pc aanstaan en zou ik het erg vervelend vinden als iemand dat allemaal naging of ik er echt ben of niet, zelfs al vergeet ik de status op afwezig te zetten. We leven in een vrij land, dus zelfs als ik de pc NOOIT uit zet, is dat mijn eigen keus, waarover ik echt niemand verantwoording af wil leggen.

Reageert hij meerdere keren achterelkaar niet? Iemand die contact met jou wil, zoekt echt wel contact. Hij is waarschijnlijk helemaal flauw van je. Trek je conclusies, zonder woorden, geen energie meer aan verspillen, zie mijn advies boven.

Ok, bedankt voor je advies. Klinkt wijs.

Goed...,Voorlopig geen reactie...Want impulsive reacties zijn idd niet altijd de beste. Ik wacht gewoon even af of hij iets van zich laat horen , zo niet dan is het overduidelijk! Hij wil me niet!! En ik wil hem dan ook helemaal niet! Want zoals het nu uitziet, is mijn kotivatie om hem lief te vinden al lang weg.
laat maar..
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2008 @ 17:17:

En toen hadden we er 10....

Twijfelvrouw, laat die belachelijke engelstalige one-liners in je toch al moeiljik leesbare postings in Godsnaam asjeblieft achterwege!ok sorry
quote:Aeryn schreef op 22 juli 2008 @ 17:10:

Hij heeft even geen tijd en dus is het over???

Hoe moet dat dan? Wil je een man die 24/7 op je lip zit, altijd bij jou is?

Mag hij werken? Mag hij met zijn vrienden weg? Mag hij uberhaupt vrienden hebben?

sorry, ja tuurlijk mag hij alles Want ik mag ook alles:)

Maar er is een verchil tussen echt niet kunnen. Zoals ik niet kon toen hij me uitvroeg en express ineens niet kunnen omdat hij willaten zien dat hij ook niet kan! Dat is het verschil! En dat is lullig!
quote:superstar_2 schreef op 22 juli 2008 @ 17:14:

Twijfelvrouwtje ik zou eens een psych gaan stalken ipv deze vent..haha, ja,,,maar die psych is niet mijn type misschien
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 17:18:

[...]

Ok, bedankt voor je advies. Klinkt wijs.

Goed...,Voorlopig geen reactie...Want impulsive reacties zijn idd niet altijd de beste. Ik wacht gewoon even af of hij iets van zich laat horen , zo niet dan is het overduidelijk! Hij wil me niet!! En ik wil hem dan ook helemaal niet! Want zoals het nu uitziet, is mijn kotivatie om hem lief te vinden al lang weg.Tjeez, laat het rusten, wat moet dit je een energie kosten zeg.
quote:Aeryn schreef op 22 juli 2008 @ 17:18:

laat maar..Ik lees je wel hoor Aeyryn!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 17:21:

[...]

haha, ja,,,maar die psych is niet mijn type misschien Nee maar die zou je wel eens kunnen leren je als een volwassen mens te gedragen en niet als een hysterische puber van 14.
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2008 @ 17:22:

[...]

Ik lees je wel hoor Aeryn!
quote:Aeryn schreef op 22 juli 2008 @ 17:24:

[...]

Ja graag gedaan hoor, maar je hebt liever dat TO je postings zou lezen he?
quote:superstar_2 schreef op 22 juli 2008 @ 17:23:

[...]

Nee maar die zou je wel eens kunnen leren je als een volwassen mens te gedragen en niet als een hysterische puber van 14. zit in de aard van het beestje...maar ik doe mijn best,,,Kijk , er gaat vanaag of morgen geen reacties richting meneer? Is toch al heel wat he? Stap voor stap zal het beter met me gaan...
Lieve mensen,

Ik ga echt off,,,Word al de hele tijd gebeld waar ik blijf..

Kan moeilijk zeggend at ik doordraai achter Viva forum )

Nogmaals bedankt dat jullie weer eens de moeite hebben genomen om mijn krankzinnige reacties door te lezen.

xxx

Doei doei!!
Misschien heb ik het gemist, maar hóe weet je zo zeker dat hij écht écht écht niet kan afspreken met je?
Peas on earth!
Twijfelvrouwtje, hoe kom je in hemelsnaam zo, zo, zo *zucht*

Ik geef het ook op.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 17:34:

Kan moeilijk zeggend at ik doordraai achter Viva forum )

Oke, deze nog.

Het lijkt me eigenlijk wel verstandig dat je iemand inlicht over hoe het met je gaat, want dit is werkelijk waar niet goed hoor.

Succes daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven