Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Mag ik ook in de tabel? Of ben ik daar daar te laat voor?

Naam Verity

Lengte 1.64m

Start 115,7 (vandaag)

Streef 69

Deze week -

Huidige -

Afgevallen -

Ik heb 'Deze week', 'Huidige' en 'Afgevallen' niet ingevuld, omdat ik vandaag wil beginnen.

Ik hoop dat zo'n tabel een beetje een stok achter de deur wordt voor mij.
Hoi Verity, welkom! Natuurlijk mag je in de tabel.
Hi verity

Liara: was ook kilo zwaarder na week niet opletten. Nu dus 1,9 kilo lichter in een week.

Iedereen gaat goed hier! Gewoon lekker doorgaan
Alle reacties Link kopieren
Hier goed bezig al zeg ik het zelf. Vanochtend smoothie en een broodje ham met rauwkost, bij de lunch carpaccio salade, worteltjes en tomaten en tussendoor een appel. Vanavond weet ik nog niet.

Ik had als doel gesteld om volgende week maandag onder de 110 te zijn maar dat zal waarschijnlijk niet lukken. Wil desondanks toch zo ver mogelijk komen. Alleen vrijdag wel een uitgebreid etentje en zondag een verjaardag.
Tjezus, wat vals
Goedemiddag. Ik ben weer vreselijk trots:

afgevallen deze week :-1,3

Totaal: 12,7

Ik was vrijdag lichter maar gisteren losgegaan met sushi. Zeker na alle sojasaus houd ik flink vocht vast. Deze week weekje vrij dus afwachten. Hoop gewoon stabiel te blijven.
Afgevallen deze week + 0.6

Huidige gewicht 106.9

Totaal afgevallen 8.7

Ik ben weer met de anticonceptiepil begonnen en wezen stappen zaterdag en zie hier het resultaat. Ach het is de eerste keer dat ik niet afgevallen ben in een maand of 3, dus ik vind het prima.

Dokter gaf aan dat het max 2 kilo zou mogen zijn, dus ik hoop dat het hierbij blijft.
Don't know, don't care
Haal mij maar even uit de lijst.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oei, bijna vergeten.

-1.2 deze week!

Huidig gewicht: 76.7

Totaal afgevallen: 6.3

Mevrouwjack: positief denken 😝
Zal ik de lijst bijwerken, of heeft iemand anders tijd? Het wordt anders wel vanavond pas, maar dat geeft ook niet toch.
Schorpioen: ik zag de je zo lekker veel was afgevallen. Nou maar hopen dat ik dat volgende week ook kan zeggen

Vandaag al goed bezig geweest:

O: - (heeeeel laat wakker)

L: 2 volkorenbrood met philadelphia

T: 2 mandarijnen

D: bami, ik ga de satesaus laten staan.
Zo ik heb net een hele berg broeken gepast van Otto (daar hebben ze tenminste extra lang) en heb er drie gehouden, blij mee!

Eetlijstje:

O Broodje met ham en rauwkost, fruitsmoothie (banaan, mango, framboos)

L Salade rucola, carpaccio, parmezaanse kaas, pijnboompitjes, pesto. Bak wortels / tomaat

T Stroopwafel (zelf gebakken door mijn collega, érg lekker)

T Appel

D Focacciabrood van de supermarkt, twee boterhammen met zalm en kruidenkaas

Lekker veel groente en fruit op. En op de fiets naar werk geweest, dus ook een uurtje beweging.
Tjezus, wat vals
Hoi hoi allemaal,

Ik zie mooie resultaten zeg!

Was eigenlijk ook wel goed bezig, alleen het weekend wel weer uit de band gesprongen. Nu dus echt weer streng begonnen. Mooi weer dus op de fiets naar mijn werk en niet over de 1500 calorieën gegaan vandaag.

deze week -0,2 kilo

Totaal -2,7 kilo

Huidig gewicht 94,3 kilo
deze week +0,3 kilo

Totaal -4,6 kilo

Huidig gewicht 97,4 kilo

Helaas deze week 3 ons aangekomen, moest ook bijna wel nadat ik vorige week bijna 2 kilo afgevallen was.

Gemiddeld over 2 weken nog wel meer dan een halve kilo afgevallen dus dat is prima.

Volgende week hopelijk onder de 97 en in totaal 5 kilo afgevallen en liever meer natuurlijk...

Ik merk hier ook dat broeken losser gaan zitten dus dat is fijn, ik heb ook nog wat oude broeken in de kast liggen maar dan moet er minstens nog 10 kilo af voor dat die weer gaan passen...

Fijn dat het bij de meesten van jullie super goed gaat!

Allemaal veel succes deze week!
Ik ben helemaal niet lekker en stom genoeg krijg ik dan juist enorm de behoefte aan ongezond eten. Had wel alles in huis voor een gezonde maaltijd maar voelde me niet in staat om het te maken dus we hebben pizza besteld. Met kaneelsticks als toetje. Niet verstandig maar wel lekker.

Had nu eigenlijk moeten sporten maar zit snotterend en met hoofdpijn op de bank met een kopje thee.
Hey Hoi. Weet t, ben te laat! Na mijn werk moest het hondekind snel naar buiten, want die was al te lang alleen geweest (red ze met gemak hoor, maar het is natuurlijk niet netjes). En daarna koken…en dan is het al snel allang 19u geweest.

Jaja, een halve eraf! Dus eindelijk helpt het dat ik routine heb!

Afgevallen deze week: 0,5

Huldige Gewicht: 92,5

Totaal afgevallen: 4.0
De lijst is weer bijgewerkt, laat maar weten als er iets niet klopt.

Ik heb dat maandag doorgeven voor 19.00 uit de OP gehaald. Er zijn natuurlijk drukke mensen die dat niet halen en het maakt ook niet zoveel uit, vind ik, als het wat later is.

Uit de lijst gehaald: snoesje666

In de lijst er bij: Verity.

Liara
IBI: herkenbaar. Bij griep wil ik ook snaaien en ongezonde dingen eten. Beterschap!

Fijn dat het eindelijk beter gaat Jan10e. Een normaal ritme is dus toch wel nuttig. (*note to self*)
Mevrouwjack: fijn dat je broeken hebt gevonden.

Ben na avond eten misselijk geworden en werd opeens zo moe. Dus gaan slapen en niet gaan sporten. Woensdag ochtend maar kijken of het lukt.

Eetlijstje

O: 2 speltboterhammen met muisjes

T: 2 spelt boterhammen , mini komkommer, mandarijn

L: 2 rijstewafels met kaas en avocado en 2 eieren

T: een mars

D : aardappel puree , rode kool en schnitzel

Muv mars een gezonde dag.
Goedemorgen!!! Weer een nieuwe dag. Voel me gelukkig beter. Zal het slapen wel nodig hebben gehad.

Net lekker ontbeten met 3 speltboterhammen en 2 eieren. Ook van appelsientje tomaat groente sap gedronken. Dit laatste was niet zo lekker. Hoop dat dit wel gezond is want echt lekker is het niet. Nog 2 weken en dan hb ik een juicer.
Hallo allen,

Gister ben ik om 20.30 in slaap gevallen op de bank en dus geen tijd gehad om me te 'melden'.

Hier is 0,2 eraf. Het viel mee, vorige week niet altijd de gezondste maaltijden gegeten.

Succes meiden!
Vandaag weer een ik dag

O: 3 speltboterhammen met muisjes en appelstroop en 2 eieren en groente sap uit pak.

T: aardappel salade

L: 2 bruine bolletjes met hagelslag ( heb ik echt al lang niet gegeten)

T: paar happen aardappelsalade en noten

D: bruin broodje hamburger. Misschien 2

T: Griekse yoghurt met aardbeien

Vanavond via youtube denk ik half uurtje 30 days shred doen en buikspieren als ik puf heb. Manlief ligt op bed want 1e stap voor implantaat laten doen dus lekker rustig voor mij. Dochterlief lekker vroeg naar bed vananvond.

Morgenochtend misshien naar sportschool en s'middags naar de film van Sinterklaas.

En nu ga ik maar koken. Heb nog niet echt honger ds word maar een broodje denk ik.
O yoghurt met havermout en honing

L rucolasalade met carpaccio, pesto, pijnboompitjes en parmezaanse kaas

T worteltjes en tomaatjes

D broodjes shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus

Vandaag voor het eerst van een collega gehoord dat ze kon zien dat ik ben afgevallen, leuk! Had ook iets nieuws aan, misschien dat het daardoor meer opviel.
Tjezus, wat vals
Leuk dat iemand het gezien heeft mevrJack
De meeste zien het niet aan mij. Maarja die paar kilo zie je ook niet echt nu. Met verjaardag komen er wel wat mensen die me 10 kilo zwaarder hebben gezien 3 maanden terug dus die zullen het wel zien. Zou graag om over 2 weken 93 zijn. Dan heb ik weer een streef gewicht gehaald. Dan op naar de 89.

Vanavond moet ik allemaal dingetjes doen ( waar ik geen zin in heb) dus geen kans om te zondigen. Eerst maar de dingen doen die ik niet super erg vind .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven