Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.

Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.

Denken jullie dat dit zal helpen ???
En geen zonnepitten met schil eten die verteren niet en dat zal wel die pijn geven. Die schuren langs je darmwand auw!
Jaaa ik probeer te persen maar zonder resultaat ik denk echt dat die zonnenpitten in de weg zitten ofzo.

het brand en ik voel een snijdend gevoel.

Ik Ik voel hem al de hele tijd drukken tegen me (.. gat)

maar zodra ik ga zitten komt tie er niet doorheen :(
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 11:27:

Jaaa ik probeer te persen maar zonder resultaat ik denk echt dat die zonnenpitten in de weg zitten ofzo.

stop daar dan eens mee

Wacht gewoon, tot je lichaam het zelf doet (en ja, dat kan nog wel 2 dagen duren)
quote:Canoura schreef op 28 oktober 2014 @ 11:21:

En geen zonnepitten met schil eten die verteren niet en dat zal wel die pijn geven. Die schuren langs je darmwand auw!Ik hoef voorlopig geen zonnenpitten meer te zien
quote:lilalinda schreef op 28 oktober 2014 @ 11:30:

[...]

stop daar dan eens mee

Wacht gewoon, tot je lichaam het zelf doet (en ja, dat kan nog wel 2 dagen duren)Ja maar ik heb gewoon de hele tijd het gevoel dat hii gaat komen
En anders poppers? Daar ontspant de anus toch van?

Zelf geen verstand van en ik kan me voorstellen dat je dat niet in huis hebt.

Misschien iets van olijfolie? Kokosolie?

Douchekop eraf halen en warm water naar binnen spuiten, hoeft maar klein beetje te zijn?

Lijkt me zo naar dit!
Ik snap niet dat er laxeer wordt aangeraden. Dat helpt toch niet om oude droge poep eruit te krijgen?
Oh echt daar word je niet blij van die pijn. Ik heb als kind ook zo vaak huilend op de wc gezeten. Dus weet er helaas alles van ben zo jaloers op die mensen die overal en altijd kunnen............

Toen ik nog bij mijn ex woonde reed ik na het werk eerst snel naar huis om naar de wc te gaan :-) want ergens anders lukt het helemaal nooit.
bij mijn bevalling hield de vlos steeds tussen het persen door een warm washandje tegen mijn onderkant om de boel te ontspannen. Probeer het erbij.
Heb je het hele artikel gelezen? Want het komt vaker voor en toch zijn er

maar twee gevallen bekend waarbij de bal zonder narcose kon worden

verwijderd.

Ik zou je huisarts terugbellen en vragen of je toch vanmiddag langs kan

komen omdat er enige spoed bij is. Dit gaat je waarschijnlijk niet zelf

lukken, om het eruit te krijgen. Echt, bel ze want dit kan niet langer

wachten. Dit is best ernstig.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:gladoortje74 schreef op 28 oktober 2014 @ 15:24:

Heb je het hele artikel gelezen? Want het komt vaker voor en toch zijn er

maar twee gevallen bekend waarbij de bal zonder narcose kon worden

verwijderd.

Ik zou je huisarts terugbellen en vragen of je toch vanmiddag langs kan

komen omdat er enige spoed bij is. Dit gaat je waarschijnlijk niet zelf

lukken, om het eruit te krijgen. Echt, bel ze want dit kan niet langer

wachten. Dit is best ernstig.

ja ik weet het heb net gebeld naar de spoedeisende hulp maar ziet er niet naaruit dat ze me gaan helpen.

Het doet zo pijn!!

Vanmiddag dacht ik dat hij er eindelijk uit kwam toen ik voelde voelde ik allemaal zonnenpitten!

Morgen ochtend vroeg afspraak bij de dokter.

Hoe zou die mij kunnen helpen ??
Heb je gezegd wat het probleem is? Dat je zonnepitten, dus de harde schillen gegeten hebt?

Je kunt niet zomaar niet meer poepen, er zit een bonk zonnepitten in de weg.

Meld je bij de huisartsenpost met dit verhaal. Dadelijk verniel je heel je anus er nog voorgoed mee.
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 18:38:

[...]

ja ik weet het heb net gebeld naar de spoedeisende hulp maar ziet er niet naaruit dat ze me gaan helpen.

Het doet zo pijn!!

Vanmiddag dacht ik dat hij er eindelijk uit kwam toen ik voelde voelde ik allemaal zonnenpitten!

Morgen ochtend vroeg afspraak bij de dokter.

Hoe zou die mij kunnen helpen ??Spoedeisende hulp? Je bent niet goed. Waarom niet gewoon naar de huisarts, eerder op de dag
Gewoon een flinke spuit slaolie je anus inspuiten. ophouden en storten maar .. zo deeden we het vroeger :D
Volgens mij moet je gewoon gaan peuteren. Klinkt onsmakelijk, maar haal het beetje bij beetje eruit. De dokter gaat vast hetzelfde doen en dan vind je het nog genanter
quote:Dubbus schreef op 28 oktober 2014 @ 18:55:

Heb je gezegd wat het probleem is? Dat je zonnepitten, dus de harde schillen gegeten hebt?

Je kunt niet zomaar niet meer poepen, er zit een bonk zonnepitten in de weg.

Meld je bij de huisartsenpost met dit verhaal. Dadelijk verniel je heel je anus er nog voorgoed mee.

ja uiteraard en dat ik vreselijk pijn had. Ze zei dat ze het niet weg gingen halen dat ik morgen maar naar de

Huisarts moest.

Ze zei me dat ik maar een plak ontbijtkoek moest nemen en een zetpil (paracetemol)
quote:paresseuse schreef op 28 oktober 2014 @ 20:34:

Volgens mij moet je gewoon gaan peuteren. Klinkt onsmakelijk, maar haal het beetje bij beetje eruit. De dokter gaat vast hetzelfde doen en dan vind je het nog genanter

heb ik geprobeerd!

Er zitte allemaal schillen die snijden dus dat is geen optie hoor
Charona het zal er toch via dat gat uit moeten komen hoor. Hier gaan ze je iig niet voor opensnijden.

Welke tips uit dit topic heb je al geprobeerd?
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 20:39:

[...]

heb ik geprobeerd!

Er zitte allemaal schillen die snijden dus dat is geen optie hoorJe kreeg ze ook door je keel, dus peuteren kan best. Doe het anders na een flinke stapel paracetamol en onder een warme douche
Martoesjka, heb je het artikel gelezen? Opensnijden nog net niet maar narcose is een reële optie!

Hoeveel pitten heb je in 's hemelsnaam gegeten?
350 gram zoiets denk ik...
Het artikel gaat over een bazoar. Iets wat niet alleen van zonnebloemschilletjes komt. Maar ook van meloenpitten, haar en bij babies van melkpoeder. En eigenlijk altijd in de maag. De kans dat je een klont pitten in je endeldarm hebt zitten is heel klein. Wat je voelt zullen waarschijnlijk (voor wat het waard is, ben geen arts) kloofjes zijn van het persen of schaafwondjes van wat te droge ontlasting
quote:paresseuse schreef op 28 oktober 2014 @ 20:34:

Volgens mij moet je gewoon gaan peuteren. Klinkt onsmakelijk, maar haal het beetje bij beetje eruit. De dokter gaat vast hetzelfde doen en dan vind je het nog genanter Toucheren.
Het lijkt er anders verdacht veel op. En 350

gram?! Dat is een gigantische hoeveelheid!

Maar als je gister al last hebt, dan verga je nu toch helemaal van de pijn?!
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 11:27:

het brand en ik voel een snijdend gevoel.

Ik Ik voel hem al de hele tijd drukken tegen me (.. gat)

maar zodra ik ga zitten komt tie er niet doorheen :(Latex handschoen en peuteren. Gewoon steeds een klein beetje. Niet te lang en ga lekker met een warme douche straal tegen je gat , dat ontspant. Na een uurtje ofzo weer wat peuteren. Onsmakelijk maar het moet er toch uit als je er zo'n last van hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven