Uitgerekend begin juli 2015

31-10-2014 12:30 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee...maar net vandaag een account aangemaakt.

Ik heb deze week een zwangerschapstest gedaan en hij was positief! 8 juli 2015 is de geschate datum dat ik ben uitgerekend! Zoo spannend allemaal!

Zijn er meer mensen die ongeveer 4 weken in verwachting zijn? Ik kan het wel van de daken schreeuwen maar we hebben voorlopig afgesproken het voor ons te houden!! Zo moeilijk!!
Hoi ladies,

Hier veel minder misselijk, dan afgelopen week wel pijnlijke tepels. Maakte me een beetje zorgen daardoor maar ook genoeg verhalen gelezen van dames waar het af en aan wegging en terug kwam, dus ik probeer t los te laten:-)

Hier de afgelopen dagen aan onze directe familie verteld, super positieve reacties. Verder wachten we n
Oeps zit op tel en dat ging mis:-). Verder wachten we nog even. Ik ben 29 en mijn vriend 30. Wij willen ook wel weten wat het gaat worden. Om ons heen verschillende verhalen van in een keer raak tot 1.5 jaar en 4 miskramen en alles daar tussen in. @ LA woman leuk om mee te krijgen hoe dat allemaal gaat in een ander land
Nee ik zal geen moeite hebben met de voedselvoorschriften, alcohol is al een stuk verminderd sinds ik zwanger was van de eerste. Heel af en toe een wijntje, dat zal ik dus niet gaan missen. Ik eet geen filet american. Vlees misschien wel, maar toen ik was bevallen van de eerste was het eerste wat ik at een overheerlijke (toen ik weer thuis was) biefstuk made by my mom! Ohhh dat smaakte toen eeerrrgggg lekker! Ik heb vorige week zaterdag nog een biefstuk gegeten, dat was gelijk de laatste dus voor de komende maanden hahaha.

En jullie?
Hoe is je vorige zwangerschap verlopen, ikbenik?
Mijn vorige zwangerschap is eigenlijk wel prima geweest, wij kwamen er pas na 5 a 6 weken achter dat ik zwanger was, na het stoppen van de pil had ik een onregelmatige cyclus.

Weinig klachten, een keer gespuugd, maar helaas met 24 weken kreeg ik rugklachten

En dat heeft aangehouden tot aan / na de bevalling, toen was het weg gelukkig!

En jij titatamara?
Hooi,

Iedereen gefeliciteerd!! Ik kom me ook even melden Ik heet Joyce, ben 26 en we weten nu een week dat ik zwanger ben, uitgerekend 11-07. Toen we zo'n vroege positieve test al hadden en ook in de eerste maand dat we voor t eggie zouden gaan konden we het niet geloven! Heb er van de week nog twee gedaan en vanmorgen maar tis toch echt zo :):) niemand weet t nog, maar dat is lastig! Vooral de komende maanden. We zeggen t met kerst, zijn we precies 12 weken! Op vragen waarom ik niet drink zeg ik blaasontsteking te hebben, daar trappen ze al mooi in voor nu ;)
Seize the moment!
Hallo dames,

Ik wil me ook graag aansluiten. Denk dat ik rond 9 juli ben uitgerekend. Ik ben zo blij! Het wordt ons 3e kindje, we hebben al 2 dochters van 4 en 2.
Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, op natuurlijk de gebruikelijke kwalen na. Veel last van maagzuur gehad. Mijn buik kwam ook vrij laat, dus alles zat helemaal verdrukt van binnen, denk ik.

De bevalling was wat zwaarder en heb uiteindelijk een keizersnede gehad.

Willen jullie allemaal thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Voor LA Woman zal het sowieso wel zknhs worden, of niet?
Gefeliciteerd, SterreMaud! Een 3e! Wauw! Ik heb al zo'n vermoeden hoe dat ze heten
Ik hoop thuis te bevallen!! Maar ja we zullen zien, als t maar veilig gebeurt

TiTaTamara wat wil jij? Kun je nog kiezen nu je een keizersnede hebt gehad of is t dan automatisch t ziekenhuis?
Seize the moment!
Het wordt automatisch ziekenhuis, in sommige gevallen mag je wel proberen natuurlijk te bevallen, maar niet te lang ivm druk op de het litteken in de baarmoeder. Aangezien ik pas 8 maanden geleden bevallen ben, zal het ws wel gewoon een geplande keizersnede worden. Weet alleen niet of ze dat eerder plannen dan de uitgerekende datum of niet.

Ik vond een keizersnede overigens hemels. Heb erom gesmeekt tijdens de weeen ook het herstel viel me niet tegen.
Ik kom me ook melden. Was al een paar dagen t forum in de gaten aan t houden maar het duurde even tot dit topic verscheen. Ik ben momenteel in verwachting van ons tweede kindje. 7 juli uitgerekend en 20 november intake bij de vk. Mogelijk dat ze dan meteen de echo doen maar dat hoor ik de 12e. We twijfelen nog om zelf een afspraak te maken voor eerder, op eigen kosten. Vorige keer had ik wat bloedverlies en kreeg ik daarom bij 6 wkn een echo. En ondanks dat t daarna nog mis kan gaan vonden wij die tussentijdse geruststelling wel erg prettig.

Wij willen het geslacht niet weten. Wisten we bij de eerste ook niet en er is echt genoeg kleding te vinden die voor beiden kan. Voor ons geldt bovendien dat de kleertjes die we al hebben dus ook neutraal zijn. Nog een voordeel: bij een volgend kindje kan je de kleding sowieso opnieuw gebruiken ;)

Wij bewaren dat moment gewoon graag voor bij de bevalling.

Hier is de naaste familie op de hoogte en een zeer goed bevriend stel. Waarvan we nu weten dat ze ook voor een tweede gaan.
Hoi allemaal,

Wij hebben afgelopen vrijdag positief getest. In verwachting van ons eerste kindje. Ik schat dat ik nu bijna 5 weken ben en rond 8 juli ben uitgerekend. Ik geloof het nog niet helemaal. Heb bijvoorbeeld (nog) helemaal geen klachten. Eind juni gestopt met de pil en toen duurde het 10 weken voordat ik weer ongesteld werd. In september (de eerste echte ronde) is het niet gelukt, maar nu dus al wel. Komende week ga ik nog een nieuwe test doen en dan de verloskundige bellen.

Wij willen het geslacht wel weten. Dan mag ook iedereen het weten. Allebei zijn we nieuwsgierig van aard en kunnen we het toch niet voor ons houden. Zelf vind ik het ook leuk om te weten voor de babykamer, kleertjes etc. Al zullen we het redelijk neutraal houden.

We gaan het met Sinterklaas denk ik aan onze beide ouders vertellen, dan zijn we 9/10 weken. Pas rond de kerst aan vrienden en in het nieuwe jaar op het werk. Spannend!
Hallo allemaal! Leuk dat het clubje net-zwangeren zich uitbreid. Welkom LA_woman, Taartfeestje, SterreMaud, potje_sambal & loves86

Lynlyn, aanstaande vrijdag al je eerste echo, wat spannend! Ik hoop voor je dat het er allemaal goed uitziet!

Hier zijn de zwangerschapskwaaltjes de laatste 2-3 dagen weer minder geworden. Ik weet dat het waarschijnlijk niets betekend maar ik maak me wel weer direct extra zorgen of het allemaal wel goed zit. Nog 3,5 week wachten tot de eerste echo lijkt opeens een eeuwigheid :\
Hoi iedereen,

ook ik meld me voorzichtig in een nieuw topic. Heb afgelopen maanden meegeschreven in het wachtbankjes topic en gister positief getest op 12 dpo.. Licht bloedverlies, maar veel minder dan anders. Ik heb dit namelijk elke maand een week na ovulatie en dan een dag of 8/9 waarvan de laatste 2 echt menstruatie was. Nu begon het weer de nacht van ma op di (standaard) dus had de moed al laten zakken maar gister tot mijn verbazing toch 3 (!!!) positieve testen in mn hand, waaronder 1 digitale. Kan het nog steeds niet helemaal geloven maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed gaat en dat de twijfels erbij horen. Verder nergens last van, normaal heb ik gevoelige borsten voor mn menstruatie, nu totaal niet. Dat is het enige verschil. Ik wacht het af, ben blij dat ik hier wat mee kan schrijven. Mijn datum zal rond 13 juli liggen trouwens.. Mijn moeder en zus+zusje weten het al, en mn beste vriendinnen.. Wil het met kerst aan de rest vd familie vertellen..
Haha, ik heb ook meerdere testen gedaan. Bij 1 test geloof ik het niet :p
Ik geloofde het ook niet. Heb afgelopen vrijdagochtend een test gedaan en 's avonds een digitale test. Die gaf 1-2 weken aan. Ga komende donderdag denk ik nog eentje doen voor de zekerheid. Als ik zo lang kan wachten haha. Als die positief is, waar ik wel vanuit ga, bel ik de verloskundige.

Bij hoeveel weken belden jullie de vk? Ik ga dat tussen 5 en 6 weken doen dan schat ik.
Ook ik wil graag mee gaan schrijven in dit topic. Blij dat ik deze gevonden heb waar meer mensen in mee schrijven die ongeveer net zover zwanger zijn.

Ik schrijf ook al een tijdje in het wachtbanktopic en ik wil zwanger worden topic.

Hier vorige week positieve test(en) gehad en de waarschijnlijke uitgerekende datum zal 5 Juli zijn.. nog steeds geloof ik het niet. Geen gekke kwaaltjes behalve hele week menstruatieachtig gevoel.. en steekjes.

Van de week de verloskundige gebeld voor afspraak en zei meteen dat dat gevoel heel normaal is.. er gebeurt ook heel veel natuurlijk.

27 nov. hebben we de eerste echo, mocht dan alles goed zijn willen we het daarna al wel aan ouders vertellen en rest van naaste familie. Spannende tijd.
Welkom Lieffies84, bam1984, sterremaud, loves86, potjesambal, gefeliciteerd!!

(Ben ik niemand vergeten?!)

Wij gaan denk ik weer voor het ziekenhuis, mijn eerste bevalling was niet zo fijn, en moest geholpen worden. Dus voor de zekerheid toch, al lijkt mij een thuisbevalling ook erg prettig!

Ik ga van de week de vk bellen, zag op de website staan met 6 weken bellen, maar ik bel wel als ik 5 weken ben.

Het lijkt nu wel een eeuwigheid te duren zeg! Hebben jullie dat ook?
Ja, dat heb ik ook. Vrijdag getest en dit weekend duurde voor mijn gevoel weken.

Ik zou sushi eten, maar dat moest ik helaas afzeggen. Gelukkig voor een goed doel
Hooi, Pff vanmorgen werd ik wakker en misselijk!! Bleh, ook mn borsten zijn zo gevoelig en ik begon spontaan te huilen, zonder enige aanleiding. Dat belooft nog wat de komende tijd :0 anderen ook al last van?

Verloskundige heb ik afgelopen woensdag gebeld en 27november in week 8 de intake, twee weken later (pas) de echo! Dat wachten echt he!!

Ik vind het verder wel heerlijk dat niemand het nog weet. Kan ik er zelf aan wennen en al beetje rondkijken hoe en wat zonder goed bedoelde adviezen van anderen ;)
Seize the moment!
Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten :-) Gefeliciteerd allemaal!

Ik zat afgelopen donderdag op mn werk en had ineens zo'n gevoel dat het wel eens zo ver kon zijn. Ik kon me haast niet voorstellen want ben 34, ben al heel lang aan de pil en ben pas eind september met de pil gestopt. Ik had me ingesteld op minimaal een jaar, maar ik had ineens zo'n gevoel....

Met het testje op de wc kwam er ineens een plusje. Ik kon mijn ogen niet geloven!! Ik heb het testje onder mn dossiers gestopt en wel 10 keer gekeken of ik me dat plusje toch echt niet had verbeeld. Nu 7 tests later kan ik het dan toch langzaam gaan geloven. De uitgerekende datum is 8 juli maar heb toch het idee dat ik nog geen 5 weken ben, want dan is het wel heel snel gegaan. Maar in ieder geval we zijn er superblij mee. Wel spannende weken nu hoor. Dit is echt zo'n zwevende periode. Verder niet echt kwaaltjes, wel veel plassen en gevoelige borsten. Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan :-)
Haha ja herken dat helemaal en welkom hier heb zelf ook zo vaak gekeken naar dat streepje en dan vijf min later toch bang dat t streepje opeens weg is😁
Seize the moment!
Ik sluit me ook graag aan !

Wij hadden 26 oktober een positieve test. Zou nu dan ong. 5 weken zijn. Wij mogen 2 november voor een intake naar de verloskundige ! Erg spannend.

heb tot nu toe alleen buikpijn. Het gevoel dat je ongesteld moet worden verder niet. Gelukkig :D Leuk dat we dit samen kunne delen !
Haha heel herkenbaar die testen. Heb er zelf wel 6 gedaan voordat ik het geloofde Hahaha.

Wij hebben het Tot nu toe mijn ouders, schoonouders en zussen verteld...

Ik heb een vriendin die zelf nu 20 weken zwanger is en wil het graag met haar delen maar ook.wel weer wachten tot de 12 weken... heel lastig !! Haha

En jullie ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven