Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 02 november 2014 @ 11:41:

He MissI, reageerde je nu express op een topic van mij, dat over Monsanto? Dat kan ik waarderen hoor.

Nou ja, dat is het voordeel van het nadeel dat de negeerknop nog niet werkt.

Maar in het kader van 'nieuw forum, nieuwe rondes, nieuwe kansen'. Ofzo
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 november 2014 @ 11:39:

Ik kan nu wel inloggen, maar moet zeker vijf keer opnieuw mijn bericht posten voor het geplaatst wordt.

Maakt het er niet leuker op.

Jaaaaaa, daar is ze!

Even uit nieuwsgierigheid; was het mijn tip bij de buren die je heeft geholpen?
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:17:

[...]

Nou ja, dat is het voordeel van het nadeel dat de negeerknop nog niet werkt.

Maar in het kader van 'nieuw forum, nieuwe rondes, nieuwe kansen'. Ofzo Gut wat aardig weer
Ik wordt wel een beetje misselijk van al die aardigheid hoor

Doe mij maar zuur.
Gek is dat toch, dat zoveel mensen problemen ondervinden.

Ik heb nergens last van, kan gewoon quoten en smilies gebruiken, gewoon posten.

Ik had alleen de eerste keer even dat de Viva-cookies moesten worden gewist voordat ik kon inloggen.

Maar verder vind ik het -afgezien van de bugjes- hartstikke mooi en supersnel.

Wat wel onhandig is, is dat je niet twee reacties na elkaar kunt plaatsen.

Dan moet je eerst uit het topic gaan, dan weer opnieuw erin en dan kun je wel weer posten.

Tja, hopelijk lossen ze zulke problemen snel op.
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 13:19:

[...]

Gut wat aardig weer

Ja, leuk he?

Maar serieus, ik geloof in tweede kansen, bij iedereen.

En dus ook bij mezelf
De stafdiscussie wordt nu geloof ik iedere week gedaan. Of is het nou om de week..

Iig duidelijk hoor jullie mening.

quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:21:

Dan moet je eerst uit het topic gaan, dan weer opnieuw erin en dan kun je wel weer posten.

O, dat heb ik dan weer niet; ik kan wel 20 een reactie plaatsen. En ik kan smileys plaatsen, en ik kan quoten.

Kortom; ik win

Ik had alleen de eerste keer even dat de Viva-cookies moesten worden gewist voordat ik kon inloggen.

Maar verder vind ik het -afgezien van de bugjes- hartstikke mooi en supersnel.

Tja, hopelijk lossen ze zulke problemen snel op.Eens. Ik forum ook bijna hetzelfde als voorheen. Nu met die up knop gaat het zelfs makkelijker vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 13:23:

[...]

O, dat heb ik dan weer niet; ik kan wel 20 een reactie plaatsen. En ik kan smileys plaatsen, en ik kan quoten.

Kortom; ik win

Ja, zolang je quote.....maar probeer maar eens een quote-posting en dan daarna een 'plaats reactie'.

Dat werkt dus niet. Althans, bij mij niet. Maar ik overleef het.
Het was mijn stafdiscussieontmaagding bieb

Duizendmaal sorry voor het aanzwengelen van de discussie dan maar...
Stora: ik heb je laatste post gestaft wegens:

1) op de man spelen

2) de privacy van Cochise te grabbel gooien. ( ik wist nog niet dat jullie zusjes waren)

3) online spam vanwege een silliconenvrije shampoo

4) omdat ik me gekwetst voel omdat jullie het over shampoo en krullend haar hebben.

On-topic: ik staf bijna nooit, vind ik nogal flauwekul en kinderachtig. Alleen dus in extreme gevallen zoals hierboven bij Stora. Ik heb ook maar 1 staf en die ga ik zeker niet gebruiken bij mensen die ik niet mag. Lijkt me logisch.

Edit: bij gebrek aan smiley's mogen jullie die er zelf bij verzinnen.
Staffen doe ik nooit, alleen spam.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bieb2.0 schreef op 02 november 2014 @ 13:23:

De stafdiscussie wordt nu geloof ik iedere week gedaan. Of is het nou om de week..

Iig duidelijk hoor jullie mening.

Zullen we het dan nu hebben over wie wie was in een vorig forumleven?

Btw. ik mis Thordis!
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 13:24:

[...]

Eens. Ik forum ook bijna hetzelfde als voorheen. Nu met die up knop gaat het zelfs makkelijker vind ik.

Hahaha, jij met je up knop....

Ik moet zeggen dat ik die ook telkens vergeet, zit nog steeds op home op m'n toetsenbord te drukken.
Eerst een quote en daarna gewoon, geen enkel probleem. Smileys doen het even niet
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:24:

Het was mijn stafdiscussieontmaagding bieb

Duizendmaal sorry voor het aanzwengelen van de discussie dan maar...

Pfff, sinds wanneer trekken wij ons hier iets van een ander aan?

Zoveel mensen, zoveel meningen hoor....als ik daar rekening mee zou houden dan zou ik hier niets meer te zoeken hebben.
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:21:

Ik wordt wel een beetje misselijk van al die aardigheid hoor

Doe mij maar zuur.Ik worD!
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 13:25:

[...]

Goed plan, dat is ook al weer een paar dagen niet aan bod geweest.

Heb je nog nieuws?

Ik heb ook niet veel problemen, alleen die smilies dan. En de met de lay-out vind ik ook niks mis. Het enige wat ik echt vervelend vind is die startpagina, daar zou gewoon weer standaard een 'laatste twintig' op moeten staan (dat je niet eerst weer naar actieve topics hoeft) en de linkjes naar de pijlers, zonder elke keer weer die drie berichten eronder. Die berichten nemen veel te veel ruimte in en ik scroll me een ongeluk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 13:27:

[...]

Ik heb ook niet veel problemen, alleen die smilies dan. En de met de lay-out vind ik ook niks mis. Het enige wat ik echt vervelend vind is die startpagina, daar zou gewoon weer standaard een 'laatste twintig' op moeten staan (dat je niet eerst weer naar actieve topics hoeft) en de linkjes naar de pijlers, zonder elke keer weer die drie berichten eronder. Die berichten nemen veel te veel ruimte in en ik scroll me een ongeluk.Ik heb 'actieve topics' gewoon als favoriet ingesteld. Is dus mijn startpagina, als het ware.
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 13:25:

[...]

Btw. ik mis Thordis!Die is al lang weer terug hoor, onder een vrij herkenbare nick ook nog . Of bedoelde je dat niet?
Het is inderdaad opvallend dat er een aantal forummers nog niet op het forum zijn gesignaleerd.

Zou dat ook een 'sorry per ongeluk expres'-bugje zijn?
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 13:27:

[...]

Ik heb ook niet veel problemen, alleen die smilies dan. En de met de lay-out vind ik ook niks mis. Het enige wat ik echt vervelend vind is die startpagina, daar zou gewoon weer standaard een 'laatste twintig' op moeten staan (dat je niet eerst weer naar actieve topics hoeft) en de linkjes naar de pijlers, zonder elke keer weer die drie berichten eronder. Die berichten nemen veel te veel ruimte in en ik scroll me een ongeluk.Op forum gaan staan en loodrecht naar beneden naar actieve topics.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:28:

[...]

Ik heb 'actieve topics' gewoon als favoriet ingesteld. Is dus mijn startpagina, als het ware.Oh, dat ga ik ook eens proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven