Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
quote:

quote: catlady reageerde

quote: citroentaart reageerde

Begint 39 met een klinker of een medeklinker? wit: medeklinker - klinker -klinker

Helemaal gelijk, ik kluts ze door elkaar. Krijg je ervan als je zo lang naar die puzzels zit te staren. Sorry

gaat dit over de rekensom (38) of over de klopper (39). die klopper heeft toch vijf letters? ik ben nu lijntjes aan het trekken volgens de hint voor 39. maar zoals altijd zie ik wel lijntjes maar nog geen letters hahahaha
quote:gaat dit over de rekensom (38) of over de klopper (39). die klopper heeft toch vijf letters? ik ben nu lijntjes aan het trekken volgens de hint voor 39. maar zoals altijd zie ik wel lijntjes maar nog geen letters hahahahalaat maar. ook nu weer te vroeg gepiept, heb de brainwave gehad
Renee wat zie je wel?
snel even ingelogd op het werk

hebben jullie 43 inmiddels?:P
quote:

snel even ingelogd op het werk

hebben jullie 43 inmiddels?:P Ja, jij nog niet?
quote:Renee wat zie je wel?ik heb 'm al hoor. had mezelf de juiste hint gegeven hihihi. zit nu bij de zeekaart met de x

Renee ik zag jouw emailadres hier ergens staan en ben zo brutaal geweest om je te mailen

Kan iemand een hint geven voor 39 anders dan die lijntjes trekken?
quote:Renee ik zag jouw emailadres hier ergens staan en ben zo brutaal geweest om je te mailen geen probleem hoor
quote:Kan iemand een hint geven voor 39 anders dan die lijntjes trekken?kijk naar mijn eerder posting over mijn vertwijfeling dat ik geen letters zag ;)
Puzzelt puzzelmeisje niet meer mee?
Dat je wel lijntjes zag maar geen letters?
quote:Dat je wel lijntjes zag maar geen letters?je hebt 5 vakjes met stippen, zet per vakje lijntjes en wat zie je er dan in? Deze is echt niet zo moeilijk hoor.

quote:Dat je wel lijntjes zag maar geen letters?dat ook, maar ik zag geen letters.... wel iets anders wat je kan schrijven
Maar het moet een " vijfletterige " naam worden.Toch?
Ik zie niet eens 5 vakjes. Ik voel me nu wel een beetje stom.
quote:Maar het moet een " vijfletterige " naam worden.Toch?uiteindelijk wel ja. dit is 'basic' mzteriax eigenlijk. na zoveel moeilijke opgaves zie je de simpele niet meer
Hebben jullie het toch over 39 he? Ik zie geen 5 vakjes?
Ik begin het te zien....
Ik heb hem.... Bedankt allemaal.

waarom zie ik 39 nou niet ik weet dat hij simpel is. En ik weet wat ik moet doen maar het lukt gewoon niet.

ik dacht dat de 2e letter een R is maar dat weet ik helaas niet zeker

vergroot 39 eens flink en kijk naar de afzonderlijke deeltjes. Daar kun je wat mee doen......
quote:vergroot 39 eens flink en kijk naar de afzonderlijke deeltjes. Daar kun je wat mee doen......trouwens eerst maar eens Goeiemorrege, dat heet wel heel vroeg aan de puzzel.
ja goedemorgen ik ben zo gefixeerd op de puzzel dat ik vergeet goedemorgen te zeggen. De eerste letter die heb ik maar die andere hahahaha
en ik denk dat ik de 3 letter ook wel zien maar die 2, 4 en 5 :$

Ik heb het al flink vergroot via paint bracht mij niet veel verder :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven