Internetdaten - deel 2
donderdag 6 november 2014 om 20:44
Wat een gezellige drukte hier! Ik kan het bijna niet bijhouden!
Amy, jammer...geen vonk tijdens je date. Ik hou ook niet zo van dat type man...mag best een beetje dominant en graag ook initiatief. Ik zou het ook afkappen, zou voor mij geen 2e date worden.
En haha! Die bezitterige man! Hoe kan je nou zo denken?? Raar hoor!
Amy, jammer...geen vonk tijdens je date. Ik hou ook niet zo van dat type man...mag best een beetje dominant en graag ook initiatief. Ik zou het ook afkappen, zou voor mij geen 2e date worden.
En haha! Die bezitterige man! Hoe kan je nou zo denken?? Raar hoor!
donderdag 6 november 2014 om 21:05
@Koekske, veel plezier!
@ngs, ja heerlijk, dominante mannen
Hij heeft vandaag om m'n nummer gevraagd, heb nog niet gereageerd, maar voel me wel soort van verplicht omdat hij betaalde gister, erg he? Ik zou een 2e date niet erg vinden, maar dan wel pas over een week of 2
Zaterdag weer een date! Nieuwe Tinderman wil een drankje doen. Deze is vrij assertief, dus ben erg benieuwd. En hij komt hierheen, heel fijn!
@ngs, ja heerlijk, dominante mannen
Hij heeft vandaag om m'n nummer gevraagd, heb nog niet gereageerd, maar voel me wel soort van verplicht omdat hij betaalde gister, erg he? Ik zou een 2e date niet erg vinden, maar dan wel pas over een week of 2
Zaterdag weer een date! Nieuwe Tinderman wil een drankje doen. Deze is vrij assertief, dus ben erg benieuwd. En hij komt hierheen, heel fijn!
donderdag 6 november 2014 om 21:23
Haha! Ik hou er idd ook van! Kom uit een relatie met een hele niet-dominante man met weinig initiatief...nu zoek ik dus wat anders 
Jullie zijn lekker actief iig! Hoe doen jullie dat? Ik ben echt geen lelijk eendje maar het 'lukt' mij echt niet om elke week een date te scoren.... Of misschien ben ik zelf te kritisch? Want ik zou bijvoorbeeld niet snel daten met een man die qua uiterlijk niet mijn type is.... (zoals Amy's date van gisteren) Misschien toch wat ruimer gaan denken....
Jullie zijn lekker actief iig! Hoe doen jullie dat? Ik ben echt geen lelijk eendje maar het 'lukt' mij echt niet om elke week een date te scoren.... Of misschien ben ik zelf te kritisch? Want ik zou bijvoorbeeld niet snel daten met een man die qua uiterlijk niet mijn type is.... (zoals Amy's date van gisteren) Misschien toch wat ruimer gaan denken....
donderdag 6 november 2014 om 21:57
Lijstjesupdate:
bessie: donderdag 2e date gehad, we wachten op verslag...
koekske: donderdag 1e date gehad (we wachten op verslag), zaterdag tinderdate, volgende week jonge date
Amy: zaterdag 1e date!
emma: zondag 1e date!
Coolpack: dinsdag 2e date!
Rasa: woensdag 1e date!
Imogen: it's complicated
Koekkie: happy, 4e date (eerste zonder sportkleren) in aantocht
marleen: happy, 3e date in aantocht, update volgt...
Nadine: happy in love
ngs: scharrel en volgende week 1e date
Qian: ziek... date uitgesteld...
Snoopy: speurende
Sybreed: speurende
bessie: donderdag 2e date gehad, we wachten op verslag...
koekske: donderdag 1e date gehad (we wachten op verslag), zaterdag tinderdate, volgende week jonge date
Amy: zaterdag 1e date!
emma: zondag 1e date!
Coolpack: dinsdag 2e date!
Rasa: woensdag 1e date!
Imogen: it's complicated
Koekkie: happy, 4e date (eerste zonder sportkleren) in aantocht
marleen: happy, 3e date in aantocht, update volgt...
Nadine: happy in love
ngs: scharrel en volgende week 1e date
Qian: ziek... date uitgesteld...
Snoopy: speurende
Sybreed: speurende
vrijdag 7 november 2014 om 08:59
quote:klussendeman schreef op 06 november 2014 @ 22:32:
maar dates zoeken voor blijvertjes is lastig hoor .....................
Klopt dat is lastig. Maar blijvertjes vinden in de kroeg ook. Dus je date voor de lol en als je dan opeens een echte match hebt dan heb je mazzel. Iemand schreef ook dat het gemiddeld 20 dates (20 verschillende personen) duurt... Dus dan moet je wel aan de bak.
En dan heb je nog de verschillen tussen de mannen en de vrouwen(ff cliche he, geldt natuurlijk niet voor iedereen). Vrouwen die meer keus hebben, pickier zijn maar als ze een match voelen graag ver willen gaan richting relatie en snel gaan claimen, en de mannen die minder picky zijn, graag jagen en ook snel weer zijn uitgekeken. Totdat je een echte match hebt en die krachten zich gaan aanpassen zit je daar ook nog ns mee.
maar dates zoeken voor blijvertjes is lastig hoor .....................
Klopt dat is lastig. Maar blijvertjes vinden in de kroeg ook. Dus je date voor de lol en als je dan opeens een echte match hebt dan heb je mazzel. Iemand schreef ook dat het gemiddeld 20 dates (20 verschillende personen) duurt... Dus dan moet je wel aan de bak.
En dan heb je nog de verschillen tussen de mannen en de vrouwen(ff cliche he, geldt natuurlijk niet voor iedereen). Vrouwen die meer keus hebben, pickier zijn maar als ze een match voelen graag ver willen gaan richting relatie en snel gaan claimen, en de mannen die minder picky zijn, graag jagen en ook snel weer zijn uitgekeken. Totdat je een echte match hebt en die krachten zich gaan aanpassen zit je daar ook nog ns mee.
vrijdag 7 november 2014 om 10:43
Korte update date van gister; was op zich gezellig maar ik voel geen klik. Ik had het gevoel dat ik het gesprek erg moest trekken. Als hij eenmaal bezig was, was het heel gezellig. Had het gevoel dat hij zich ongemakkelijk voelde en dat maakte dat ik ook wat minder open werd. Na 2 drankjes wilde hij ook alleen zijn eigen drankjes betalen en alhoewel ik altijd de rekening deel irriteerde het mij. Geen match dus.
Op naar morgen....
Op naar morgen....
vrijdag 7 november 2014 om 11:47
geld is nog de grootste afknapper in het hele date gebeuren .............
waarschijnlijk heeft hij wel vaker dates gehad die hij moest volgooien om daarna een leuke "doei"te horen .
er zijn zoveel dames die in het date gebeuren zitten die enkel op geld uit zijn ..........
die zorgen dat de mannen zo argwanend worden .......
waarschijnlijk heeft hij wel vaker dates gehad die hij moest volgooien om daarna een leuke "doei"te horen .
er zijn zoveel dames die in het date gebeuren zitten die enkel op geld uit zijn ..........
die zorgen dat de mannen zo argwanend worden .......
hoe ouwer, hoe gekker..............
vrijdag 7 november 2014 om 11:53
@klussendeman: denk dat het dat niet alleen is hoor. Stel een man heeft 4 dates per maand. Dan ben je nogal wat geld kwijt hoor als je alles moet betalen. En ook voor de mannen is het crisis. Dus ik snap op zich wel dat ze alleen betalen als ze iemand echt heel leuk vinden.
@Bosam: als je puur naar sex op zoek bent en een ongebonden scharrel wilt, dan moet je misschien C-date eens proberen. Is speciaal daarvoor opgezet. Zelf geen ervaring mee, maar hoor er best goede verhalen over van mensen die daar naar op zoek zijn.
@Koekske: jammer dat het tegenviel, maar je hebt er nog twee in de planning staan toch?
(vind het wel verwarrend trouwens dat we een koekske en een koekkie hebben dus sorry als ik het af en toe door elkaar haal)
@Bosam: als je puur naar sex op zoek bent en een ongebonden scharrel wilt, dan moet je misschien C-date eens proberen. Is speciaal daarvoor opgezet. Zelf geen ervaring mee, maar hoor er best goede verhalen over van mensen die daar naar op zoek zijn.
@Koekske: jammer dat het tegenviel, maar je hebt er nog twee in de planning staan toch?
(vind het wel verwarrend trouwens dat we een koekske en een koekkie hebben dus sorry als ik het af en toe door elkaar haal)
vrijdag 7 november 2014 om 13:13
vrijdag 7 november 2014 om 13:55
ik lees al een tijdje stiekem mee en kom nu toch ook maar eens meeschrijven..
Ben een noob in daten en relaties! Heb nu een aantal keer met verschillende mannen gedate maar ik ben merk zelf dat ik er erg snel 'klaar' mee ben. Eerste date vind ik het allemaal nog spannend en leuk maar tweede vind ik al een soort van verplichting.
Nu dus weer lekker verder aan het swipen, scrollen en klikken tot de volgende leuke man
Ben een noob in daten en relaties! Heb nu een aantal keer met verschillende mannen gedate maar ik ben merk zelf dat ik er erg snel 'klaar' mee ben. Eerste date vind ik het allemaal nog spannend en leuk maar tweede vind ik al een soort van verplichting.
Nu dus weer lekker verder aan het swipen, scrollen en klikken tot de volgende leuke man
vrijdag 7 november 2014 om 14:17
quote:timorr schreef op 07 november 2014 @ 14:15:
dat is idd lullig, maar ja verder zoeken zou ik dan zeggen
Is niet erg, aangezien ik dan gelijk zie dat het een rotte appel is, maar het blijft kut om te zien dat er nog altijd zulke mensen zijn.
Maar goed, idd verder kijken. Ik kom er wel.
dat is idd lullig, maar ja verder zoeken zou ik dan zeggen
Is niet erg, aangezien ik dan gelijk zie dat het een rotte appel is, maar het blijft kut om te zien dat er nog altijd zulke mensen zijn.
Maar goed, idd verder kijken. Ik kom er wel.
Stay strong
vrijdag 7 november 2014 om 14:23
@ Koekske, jammer! dat soort dates heb ik CONSTANT, doodmoe word je ervan
@Timor, sites en Tinder. De tijd van kroegen en clubs is inderdaad geweest. Ik heb ook het idee dat mensen niet meer durven af te stappen op iemand. Internetdaten beschermt je dus tegen potentiele blauwtjes. Jammer, maar helaas.
@Klussendeman. ik denk dat je wel gelijk hebt wbt betalende mannen, en ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ik bied altijd aan om te splitten. Mijn date van eerder deze week betaalde alles, en daar stond ik even van te kijken. Gebeurt echt nooit meer.
@Timor, sites en Tinder. De tijd van kroegen en clubs is inderdaad geweest. Ik heb ook het idee dat mensen niet meer durven af te stappen op iemand. Internetdaten beschermt je dus tegen potentiele blauwtjes. Jammer, maar helaas.
@Klussendeman. ik denk dat je wel gelijk hebt wbt betalende mannen, en ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ik bied altijd aan om te splitten. Mijn date van eerder deze week betaalde alles, en daar stond ik even van te kijken. Gebeurt echt nooit meer.