Penislengte en ex-partners

05-11-2014 21:37 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben een vrouw van begin 30 en ben zo'n 2,5 jaar single geweest. Daarvoor ruim 10 jaar relatie gehad. Voor mijn ex had ik zo'n 4 partners gehad en toen ik eenmaal vrijgezel werd dook ik gelijk in een nieuwe relatie, knipperlicht werd het. daarna heb ik me laten gaan (?). Ik zit nu op 20, incl. m'n huidige vriend, dus 15 in zo'n 26 maanden, waaronder 2 scharrels van 2 maanden en een 'relatie' van zo'n half jaar. Eigenlijk heb ik achter elkaar (en soms doorelkaar) sex gehad met verschillende mannen, flings, dates, hoop op relatie, ben nu heel gelukkig. Mijn vraag: is dit veel? Sommigen zeggen van wel, mijn vriend ook soms, ook al heeft hij veel meer vrouwen gehad dan ik mannen, daarbij ben ik nog wel in contact (niet veel) met deze ex-scharrels en kom ik ze soms tegen. Vind ie niet zo leuk, wat vinden jullie? Verder nog een vraag; m'n vriend heeft een heerlijke penis, maar ik merk dat ie soms erover twijfels. Hij is zo'n 16cm en 14cm in omtrek (ja we hebben gemeten haha), niet de grootste die ik heb gehad, maar ook niet de kleinste. Wat vinden jullie ervan en hoe kan ik hem geruststellen? Oh ja, hij is van Aziatische afkomst en hij weet dat ik ook met donkere mannen naar bed ben geweest.............. Verder heb ik vlak voordat ik met hem ging nog met 2 andere mannen het bed gedeeld, een zelfs een paar dagen voor de eerste keer met hem. Ik vind mezelf een gezonde jonge vrouw, maar navraag bij vriendinnen en wat ik her en der hoor denken mensen er toch anders over... wat zijn jullie ervaringen, want ik zit er toch een beetje mee.
Zoeken....
quote:wegvandemassa schreef op 07 november 2014 @ 15:51:

Tel daar begrijpend lezen maar bij op.

Maar goed het stond gisteren al in de volkskrant - we worden steeds dommer.Wie is 'we'? over dommigheid en generaliserend gesproken. De Volkskrant is nou ook niet direct het schoolvoorbeeld van de absolute waarheid of slimmigheid, evenals de meeste kranten in dit kleine kikkerlandje. What you see is what you get, de redacteurs en journalisten bepalen wat jij wel en niet te lezen krijgt, meestal ook nog doorspekt met een soort van Katholieke inslag die inmiddels al volledig achterhaald is in 2014.
Het gemiddelde IQ in West-Europa is aan het dalen. Wij dus.
quote:wegvandemassa schreef op 07 november 2014 @ 19:23:

Het gemiddelde IQ in West-Europa is aan het dalen. Wij dus.Die info heb je dus waarschijnlijk uit een of ander onderzoek , gedaan onder 200-400 mensen, en die vertegenwoordigen dan meteen de gehele West-Europese bevolking natuurlijk. Internet staat vol met dit soort quasi wetenschappelijke pseudo-onderzoekjes. Ik zal een paar voorbeeldjes noemen: flutonderzoekjes over wie de beste seks heeft, dikke of dunne vrouwen/mannen, gemiddelde penislengte en welke maat nu echt het allerbeste is, onderzoekjes naar wanneer je nu echt begint met vreemdgaan, en welke typetjes dat nou werkelijk doen, ANWB-onderzoekje naar welke auto nu echt de beste keus is, het zuinigst, het veiligst, hoeveel bier de gemiddelde Duitser drinkt, dat de 7 year itch soms al na 5 jaar binnen komt kakken, dat het gemiddelde kind dat ietwat druk is, meteen het stempel ADHD op zijn voorhoofd geplakt krijgt en hoe je er dan als ouders mee om dient te gaan, en dat naarmate je meer en langer borstvoeding je geeft, je kind toch zeker wel een enorme voorsprong moet hebben qua intelligentie op die andere duffe kids in de buurt die gewoon opgewarmde melk uit t pakkie krijgen, hoe de gemiddelde viva-vrouw zich gedraagt in het dagelijkse leven,en dat hun vent oftewel een ideale partner is, danwel een narcist of vreemdganger is, en ga zo maar door .. Ja toch? We zijn meer dan gemiddelden, gelukkig maar. Hoog IQ geeft trouwens ook geen enkele garantie tot succes. Maar dat had je w.s. allang gezien in een of ander online onderzoek natuurlijk..
quote:belle1971 schreef op 06 november 2014 @ 19:43:

[...]

oke, bijna vierkant dan? als we dan toch de hele zooi gaan opmeten bij een nieuwe partner (waar ik overigens als vent zijnde toch behoorlijke vraagtekens bij zou plaatsen) dan maakt die 2cm omtrek ook niet meer uit me dunkt.

zijn er nog mensen in de zaal, die met meetlat, krompasser, of grondboor hun nieuwe partner willen onderzoeken en ook nog een waslijstje met ex-neukertjes willen plaatsen hier op t forum? Iedere 10e plaatser krijgen een eervolle vermelding, oorkonde en een gratis rookmelder voor thuis mee!omtrek is iets anders dan breedte he;) dus t komt totaal niet in de buurt van vierkant
Het feit dat hijzelf niet de behoefte heeft uit de doeken te doen wat hij allemaal op sex- en relatiegebied heeft beleefd, maakt ook wel duidelijk dat hij het van jou kant ook niet per sé hoeft te weten. Niet iedereen is hetzelfde hierin. Natuurlijk weet hij heus wel dat hij niet je eerste is, maar hij hoeft er ook niet met de neus opgedrukt te worden.

Neem aan dat hij van je houdt en graag bij je wil zijn. Het kan zijn dat wanneer jij vrolijk er iets uitflapt over een andere man, hij dat dan min of meer voor zijn geestesoog ziet afspelen, en daar dan allesbehalve opgewonden of blij van wordt. Als hij echt iets wil weten, dan vraagt hij het wel. Het is denk ik geen vereiste dat alles op tafel moet komen bij een nieuwe relatie, dat is bij elke nieuwe combinatie verschillend.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:belle1971 schreef op 08 november 2014 @ 18:00:

[...]

Die info heb je dus waarschijnlijk uit een of ander onderzoek , gedaan onder 200-400 mensen, en die vertegenwoordigen dan meteen de gehele West-Europese bevolking natuurlijk. Internet staat vol met dit soort quasi wetenschappelijke pseudo-onderzoekjes. Ik zal een paar voorbeeldjes noemen: flutonderzoekjes over wie de beste seks heeft, dikke of dunne vrouwen/mannen, gemiddelde penislengte en welke maat nu echt het allerbeste is, onderzoekjes naar wanneer je nu echt begint met vreemdgaan, en welke typetjes dat nou werkelijk doen, ANWB-onderzoekje naar welke auto nu echt de beste keus is, het zuinigst, het veiligst, hoeveel bier de gemiddelde Duitser drinkt, dat de 7 year itch soms al na 5 jaar binnen komt kakken, dat het gemiddelde kind dat ietwat druk is, meteen het stempel ADHD op zijn voorhoofd geplakt krijgt en hoe je er dan als ouders mee om dient te gaan, en dat naarmate je meer en langer borstvoeding je geeft, je kind toch zeker wel een enorme voorsprong moet hebben qua intelligentie op die andere duffe kids in de buurt die gewoon opgewarmde melk uit t pakkie krijgen, hoe de gemiddelde viva-vrouw zich gedraagt in het dagelijkse leven,en dat hun vent oftewel een ideale partner is, danwel een narcist of vreemdganger is, en ga zo maar door .. Ja toch? We zijn meer dan gemiddelden, gelukkig maar. Hoog IQ geeft trouwens ook geen enkele garantie tot succes. Maar dat had je w.s. allang gezien in een of ander online onderzoek natuurlijk..Dat een hoog IQ niet garant staat voor maatschappelijk succes ben ik wel met je eens. Zeker wanneer de trend dalende is, is een hoog IQ eerder een handicap dan een asset.
Ach, ze heeft gewoon de bloemetjes buiten gezet. Dat ze nog in contact is is wel raar vind ik, zit in zelfde soort situatie, niet dat ze vreemd gaat maar wel heel hangt aan het verleden... denk voor mannen toch anders. Bij vrouwen komt bij seks toch altijd emotie om de hoek, bij ons mannen is dat anders. Ilk heb vergelijkbare lengte en dikte, nooit klachten gehad. volgens mij gewoon prima in orde bij jou.
Alsof je er nu nog wat aan kan veranderen.
quote:pton1212 schreef op 19 november 2014 @ 02:18:

Ach, ze heeft gewoon de bloemetjes buiten gezet. Dat ze nog in contact is is wel raar vind ik, zit in zelfde soort situatie, niet dat ze vreemd gaat maar wel heel hangt aan het verleden... denk voor mannen toch anders. Bij vrouwen komt bij seks toch altijd emotie om de hoek, bij ons mannen is dat anders. Ilk heb vergelijkbare lengte en dikte, nooit klachten gehad. volgens mij gewoon prima in orde bij jou.Bij vrouwen komt ALTIJD emotie om de hoek kijken? welnee man, op iedere regel zijn er uitzonderingen, net zo goed als bij mannen.
Je komt erg onnozel en onzeker over.. Ik denk dat deze man je volgende ex is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven