Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
woensdag 23 juli 2008 om 13:16
Dan moet eigen beeb naar een ander dagverblijf maar ze doen hier niet allemaal aan flexizorg en ik weet helemaal niet of ik eventueel vaste dagen krijg.....
Nou ja ik kan alleen maar september even afwachten en intussen verder solliciteren maar hier is erg weinig.......
Lang leve mijn vertrouwde Randstad Zucht.....heimwee
Nou ja ik kan alleen maar september even afwachten en intussen verder solliciteren maar hier is erg weinig.......
Lang leve mijn vertrouwde Randstad Zucht.....heimwee
woensdag 23 juli 2008 om 15:48
Haha meiden ik moest wel gewoon naar mijn werk hoor maar ben blij dat ik thuis ben. Ben net gelijk maar even naar de hema gereden voor een lekkere aardbeientaartje want het kleine inimienie mensje loopt helemaal op schema! Het bonst zelfs! Echt prachtig! Zo appart om te zien. Heb ook een echo fototje meegekregen maar het is nog wel erg klein om het te zien hoor. Ik heb 13 aug weer een nieuwe echo. Echt waanzinnig.
woensdag 23 juli 2008 om 15:55
Yeah!!!! een kloppend
Tinkie, van harte gefeliciteerd meid! Ik ben zoooo blij voor jullie!
Voel je je al wat minder onzeker? Dat moet haast wel!
Nou klim maar eens als de wiedeweerga op die roze wolk die Zaza je recentelijk gaf!!
Dikke knuffel!
Nadine
Tinkie, van harte gefeliciteerd meid! Ik ben zoooo blij voor jullie!
Voel je je al wat minder onzeker? Dat moet haast wel!
Nou klim maar eens als de wiedeweerga op die roze wolk die Zaza je recentelijk gaf!!
Dikke knuffel!
Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
woensdag 23 juli 2008 om 17:06
***is net thuis en rent naar de pc hijg kreun***
En wat leest ze??? oleeeheeeeeeeeeeeee jipijeeeeeeeee Tinkie van harte!!!
Dit is een heel belangrijke stap!! Dus nu lekker idd op je wolkje klimmen!!
***is helemaal blij!!!***
En nu op naar Harley en Bloem en dan zijn we compleet!!
**maakt een vreugdedansje**
En wat leest ze??? oleeeheeeeeeeeeeeee jipijeeeeeeeee Tinkie van harte!!!
Dit is een heel belangrijke stap!! Dus nu lekker idd op je wolkje klimmen!!
***is helemaal blij!!!***
En nu op naar Harley en Bloem en dan zijn we compleet!!
**maakt een vreugdedansje**
woensdag 23 juli 2008 om 20:19
Wat een mooi nieuws voor Tinkie vandaag, en nu vrijdag allemaal op de tribune voor de 20-weken echo van Sweety! Ben zoooo benieuwd naar het geslacht!! Zul je zien dat de beeb de beentjes tegen elkaar houdt, weten we nog niks, hahaha!
Morgen nog één dagje werken, en dan heb ik al weer weekend!!! En met al dat mooie weer voor de boeg, vinden we dat dus heeeelemaal niet erg!
We zouden zaterdag eigenlijk met vrienden naar Walibi Flevo gaan, maar we hebben voor het eerst geen oppas kunnen vinden. Aan de ene kant wel heel erg jammer, maar aan de andere kant wordt het zoooo warm , dat ik het ook niet erg vind om lekker thuis te blijven en een beetje met Nick in de tuin in het zwembad te dobberen!
Ik heb gisteren trouwens nog ff zitten kwekken op hyves met B80 en ze vind het helemaal niet erg als Yvo met naam in de tabel komt te staan. En ik heb Harley een uitnodiging voor onze hyves gestuurd, dus die zien we daar binnenkort ook!
Nou ladies, ons kleine binkie slaapt, ik ga beneden eens lief wezen voor m'n grote binkie!
Knuffels vanuit het zonnige Brabant
Nadine
Morgen nog één dagje werken, en dan heb ik al weer weekend!!! En met al dat mooie weer voor de boeg, vinden we dat dus heeeelemaal niet erg!
We zouden zaterdag eigenlijk met vrienden naar Walibi Flevo gaan, maar we hebben voor het eerst geen oppas kunnen vinden. Aan de ene kant wel heel erg jammer, maar aan de andere kant wordt het zoooo warm , dat ik het ook niet erg vind om lekker thuis te blijven en een beetje met Nick in de tuin in het zwembad te dobberen!
Ik heb gisteren trouwens nog ff zitten kwekken op hyves met B80 en ze vind het helemaal niet erg als Yvo met naam in de tabel komt te staan. En ik heb Harley een uitnodiging voor onze hyves gestuurd, dus die zien we daar binnenkort ook!
Nou ladies, ons kleine binkie slaapt, ik ga beneden eens lief wezen voor m'n grote binkie!
Knuffels vanuit het zonnige Brabant
Nadine
woensdag 23 juli 2008 om 22:30
Zo we zijn net terug van een bezoekje aan mijn ouders. Ze waren helemaal blij maar hadden wel een vermoedde dat er wat aan de hand was maar durfde eigenlijk niets te vragen. Maar goed ook haha.
@Sweety, Ik ben vandaag 7 weken.
@Zaza, Ze heeft eigenlijk niets gezegt over een uitgerekende datum. Dat zal ik wel horen denk ik als ik naar de verloskundigepraktijk ben geweest of misschien wel over 3 weken met de echo. Ik heb echt geen flauw idee wat er nu verder gaat gebeuren haha er komt echt zoveel op je af ineens.
Sweety ik ben zo benieuwd wat het word! Heel veel plezier vrijdag!
@Sweety, Ik ben vandaag 7 weken.
@Zaza, Ze heeft eigenlijk niets gezegt over een uitgerekende datum. Dat zal ik wel horen denk ik als ik naar de verloskundigepraktijk ben geweest of misschien wel over 3 weken met de echo. Ik heb echt geen flauw idee wat er nu verder gaat gebeuren haha er komt echt zoveel op je af ineens.
Sweety ik ben zo benieuwd wat het word! Heel veel plezier vrijdag!
donderdag 24 juli 2008 om 13:10
En hier een kreet uit het zonnige Noorden
Oef morgen zal ik weten wat we krijgen (hoop ik tenminste)
Volgens de Chinese kalender wordt het een knullie maar ja..ik weet het echt niet en het maakt me ook helemaal niks uit.
Vind een meissie schattig en zo'n stoer knullie ook geweldig!
Wil ze allebei wel... Hebben hebben hebben (grinz)
Als het maar gezond mag zijn he?
Tinkie: Tjee 7 weken klinkt al heel wat vind ik....
Ben zo ongelooflijk blij voor jullie en binnenkort gaan we net zo blij zijn voor Harley en Bloem.
Gisteren had beeb een gymnastiek kwartiertje volgens mij
Wat een bobbels ineens op de buik hahaha grappig gezicht.
Heb met mijn engelenstemmetje (hum) wat liedjes gezongen. Geen idee of hij/zij dat al kan horen met 20 weken maar vooruit maar. Anders de buurman wel hahaha
Nou lieve mensjes Sweet gaat haarzelf eens eventjes in de tuin installeren want een kleurtje kan er wel op....(niet teveel uiteraard)
Kus meiden!
Oef morgen zal ik weten wat we krijgen (hoop ik tenminste)
Volgens de Chinese kalender wordt het een knullie maar ja..ik weet het echt niet en het maakt me ook helemaal niks uit.
Vind een meissie schattig en zo'n stoer knullie ook geweldig!
Wil ze allebei wel... Hebben hebben hebben (grinz)
Als het maar gezond mag zijn he?
Tinkie: Tjee 7 weken klinkt al heel wat vind ik....
Ben zo ongelooflijk blij voor jullie en binnenkort gaan we net zo blij zijn voor Harley en Bloem.
Gisteren had beeb een gymnastiek kwartiertje volgens mij
Wat een bobbels ineens op de buik hahaha grappig gezicht.
Heb met mijn engelenstemmetje (hum) wat liedjes gezongen. Geen idee of hij/zij dat al kan horen met 20 weken maar vooruit maar. Anders de buurman wel hahaha
Nou lieve mensjes Sweet gaat haarzelf eens eventjes in de tuin installeren want een kleurtje kan er wel op....(niet teveel uiteraard)
Kus meiden!
donderdag 24 juli 2008 om 19:08
@ Sweety: kweet niet of ik er later vanavond nog aan toe kom om te posten, maar ik wil je bij dezen vast veel succes en plezier toewensen voor morgen!
Hoe laat moet je naar de VK? dan weet ik een beetje hoe laat ik het forum in de gaten moet gaan houden
O ja, en pas je een beetje op met zonnen? altijd je buik bedekt houden hè!
Knuffels uit Brabant!
PS ik had op hyves een meisje gestemd, maar hoor toch wel heeeeel vaak dat Chinese kalender het bij het rechte eind heeft! Bij mij iig wel!
Hoe laat moet je naar de VK? dan weet ik een beetje hoe laat ik het forum in de gaten moet gaan houden
O ja, en pas je een beetje op met zonnen? altijd je buik bedekt houden hè!
Knuffels uit Brabant!
PS ik had op hyves een meisje gestemd, maar hoor toch wel heeeeel vaak dat Chinese kalender het bij het rechte eind heeft! Bij mij iig wel!