Het algemeen KERST / NYE topic
woensdag 12 november 2014 om 10:40
woensdag 12 november 2014 om 19:59
2014 was voor ons geen denderend jaar en eigenlijk zou ik het liefste lekker samen thuis onderduiken en schuilen blijven met de kerst en het gewoon thuis lekker gezellig maken. Maar vriend wil toch wel graag zijn ouders zien denk ik en daar komen we ook niet onderuit en als we daarnaar toe moeten vind ik het niet eerlijk wel daar heen te gaan en niet naar mijn eigen ouders. En dan eventueel nog opa en oma. Dus van mijn wensen komt niets terecht denk ik. We zitten wel met vervoer, want onze auto moest onlangs helaas naar de sloop en helaas zijn wij van die pechvogels die (lang) moeten sparen voor een nieuwe in plaats van er gewoon een te kunnen kopen en met 1 fiets komen we niet ver. Dat wordt dus afhankelijk worden van de goedheid van anderen en daar heb ik ook geen zin in. Zie er eerlijk gezegd dus als een berg tegenop terwijl ik kerstmis altijd zo leuk vond.
Een kerstboom doen we niet meer, vorig jaar nog wel gedaan en dat was heel gezellig maar nu hebben we een hele lieve kat en durf ik het niet meer aan, maar kerstsfeer is er toch wel met gezellige lichtjes enzo dus dat komt wel goed.
Een kerstboom doen we niet meer, vorig jaar nog wel gedaan en dat was heel gezellig maar nu hebben we een hele lieve kat en durf ik het niet meer aan, maar kerstsfeer is er toch wel met gezellige lichtjes enzo dus dat komt wel goed.
woensdag 12 november 2014 om 22:19
Sla zelf Kerst het liefst over. Misschien dat ik me opgeef voor vrijwilligerswerk, Leger des Heils met pannetje soep (of drie gangen?!) naar daklozen of iets dergelijks. Maar merk dat juist met kerst vaak voldoende vrijwilligers zijn. Dus ik ga nog even op zoek naar een invulling voor kerst die mij ook een goed gevoel geeft. Al ga ik wel 1 dag of kerstavond naar m'n familie.