Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
fijn te horen dat het gaat snok al heb je een aardig bijverschijnselen lijstje gemaakt. jullie zijn er ook al uit voor een naam, grappig is dat. jij ook goedemorgen!

hier wel een leuke nieuwe mijlpaal in de zwangerschap...

gister heeft manlief voor het eerst de baby gevoeld! zo bijzonder, wilde het hem al laten voelen toen ik het net voelde maar nu kreeg ik af en toe zo'n harde trap dat ik dacht het ook met mijn hand te voelen (wist natuurlijk niet zeker want ik voel het ook aan de binnenkant) dus ik leg de hand van man dr op en krijg gelijk een trapje. ben helemaal blij, man ook.

dametje hoe gaat het daar?
Check, (voldoet aan meldplicht) vandaag 38 weken, nog steeds dikker aan worden
Dametje, begin je niet inmiddels heel erg nieuwsgierig te worden?! Heb je lekker wat te doen zo de dagen door? Fijn dat de baby al goed ligt en is ingedaald.

Vlinder, leuke mijlpaal he? Zo leuk als je man de baby kan voelen, dan wordt het voor hem ook steeds echter. Hier is het echt de hele dag schoppen (ook nu ik dit typ), soms wel pijnlijk, dus bereid je maar voor.....

Snok, gelukkig ben je gewoon helemaal gezond. En die bijwerkingen.... tja dat went alvast als je weer zwanger wordt, dan kan je alles aan!!

Zus, leuk weer naar Summer, gezellig hoor! Lekker ook even wat afleiding voor jou?!

Pluis, nog gefeliciteerd (beetje laat....) lekker nu vrije dagen en genieten van het mooie weer?

Aruba, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ka, balen niet gelukt deze maand. Nu maar eerst genieten van alle voorbereidingen toch?

Pebbles, gaat het nu wat beter, beetje genieten van je verlof?

Hier zijn we ook nog absoluut niet uit de namen. We hebben een lijstje met potentiele namen, maar we moeten nog een selectie maken, maar waarop gebaseerd?? We hadden overigens een meisjesnaam, maar die is onlangs door een kennis / vriend van ons "gejat", dat wisten ze niet. We houden de naam wel als reserve, misschien voor 2e kindje...

Nog een week werken en dan verlof!

liefs

Freddy
hey freddy, ja inderdaad erg leuk. volgens mij kan je op een gegeven moment echt een bond en blauw getrapt gevoel hebben. jammer als je naam gejat wordt he? hoop dat mijn schoonzus die ongeveer tegelijk uitgerekent is niet een dag voor mij bevalt en opeens onze naam gebruikt. zal wel meevallen past niet zo bij haar dochtertje (vindt ik).

pluis, heb het op december al gevraagd maar hier ook nog even, hoe was de echo? is alles goed? wat wordt het? (gister vroeg een vriend hier willen jullie dan ook weten welk ras het wordt hoe bedenkt ie het ras, nee we zien wel, haha )

dametje, tot morgen haha. fijn dat we zo weten dat je nog rondjes kan lopen. hoe voel je je?
Meldplicht Dametje check!

Vanaf nu elke week he. En dan de laatste dagen uiteraard eeeeelke dag!!!
Even gekopieerd van het andere topic

Wat was het leuk de echo! Zo anders dan met 10 weken je zag nu echt een kindje en was nog aan het bewegen ook!

Even hartje gekeken en geluisterd, was super goed, alles opgemeten lag keurig op schema, maag en blaas gezien en ja we weten wat het word een jongetje :-)

Helemaal leuk, was een meisje ook dus maakt niet uit.

Gaan het zo aan mijn ouders vertellen met een taart. Had een ronde cake gebakken daarop glazuur en blauwe muisjes is net een grote beschuit. Heel grappig.

Ben benieuwd hoe ze reageren. Zeg gewoon nog wat gebak van gister over te hebben en daar hun dol zijn op taart...............

Had ook gister de taart dozen bewaard.

Wel ga weer even verder op mijn blauwe wolk reageer later weer.
nogmaals van harte, geniet van je blauwe wolk.

de jongens hebben nu wel een voorsprong in ons schema he?
kijk net in het schema ben wel erg benieuwd plukkie, liubi en pluis of ik ook een jongen krijg, wat een blauwe wolk om mij heen zo... wij houden het spannend...
Hi allemaal, sffe snelle reactie.

Pluis, gefeliciteerd met je goede echo. Toch altijd fijn om te horen dat het allemaal goed zit.

Leuk hoor een jongetje, haha de jongens hebben nu wel de overhand.

Morgen ga ik alles op mijn gemakje lezen en op iedereen reageren.
Hee meiden,

Even laten weten: Ik leef nog, haha! Maar ik voel me af en toe zo raar! Ik ken mezelf helemaal niet zo. Gelukkig ben ik niet kotsmisselijk ofzo, maar wel raar. Tja, gek is dat, Mibbman vraagt dan altijd: Wat bedoel je met raar, maar dat kan ik niet echt omschrijven.

Ben erg moe en daardoor heb ik niet altijd even veel puf om hier te reageren. Ik lees wel vrijwel alles hoor. Ik heb nu vakantie, dus dan hoop ik een beetje bij te kunnen tanken en wat vaker te komen schrijven.

Goede te lezen dat het met iedereen z'n gangetje gaat.

Balen Zus, toch PCO dus. Ben je nog begonnen met die pilletjes die ik je laatst aanraadde?

Pluis, gefeliciteerd met je goede echo! Een jongetje, leuk zeg!

Dametje, 38 weken alweer. Pfff kan me nog goed herinneren dat we helemaal in jubelstemming waren hier toen jij als eerste zwanger was!

Vlinder, jij krijgt een meisje We moeten toch wel een bepaald gemiddelde aanhouden hoor!

Freddy, balen dat ze jullie naam "gejat" hebben. Wij weten ook al heel lang welke naam we aan een meisje geven, mochten we een meisje krijgen. Elke keer als er een baby geboren wordt hoop ik maar dat het niet "onze" naam is.

Aruba, gefeliciteerd met je baan!

Pebbles, jullie mogen wel opschieten met die naam, haha! Wat ik ook wel eens gehoord heb is dat mensen wachten tot het kindje er is en dan kijken welke naam ze erbij vinden passen, kun je ook nog doen.

Nou ik hoop maar dat ik niemand vergeten ben, sorry als dat wel zo is. Ik ga even wat klusjes in huis doen. Komt er zo weinig van de laatste tijd, oeps!
Pluis, een jongetje! Echt leuk! Gefeliciteerd.
Pluis toch een jongetje...klopte je gevoel toch van nacht ervoor gefeliciteerd met goede echo......
Pluis, een jongetje, wat leuk voor jullie! Kun je lekker gericht shoppen naar jongensspullen haha. Hoe reageerden je ouders op het gebak?

Ik ben sinds vandaag lekker vrij voor wel 5 weken (wat een luxe), kan ik mooi nog even de laatste dingen regelen voor onze grote dag en dan lekker genieten, heerlijk. Ik hoop dat het 7 augustus mooi weer wordt maar dat moet haast wel er is zoveel regen gevallen de afgelopen tijd dus dat kan bijna niet anders.

Ik ben nu bezig om voor onze getuigen en ceremoniemeesters een mooie kaart te schrijven die we ze met een cadeau gaan geven als dank voor hun hulp bij de bruiloft. Dat is nog best moeilijk vind ik, hebben de getrouwden onder jullie dit toevallig ook gedaan toen?
Ka heerlijk zeg 5 weken vakantie wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaan jullie na de bruiloft nog weg?

Wij wilden ook bedankjes voor iedereen die iets had gedaan en we waren gewoon blij deze dag met hun te delen maar bijna alle daggasten hebben wel op een bepaalde manier een bijdrage geleverd. Hebben toen besloten om 's middags een karikatuur tekenaar te laten komen die van ieder koppel een tekening heeft gemaakt en die kregen ze dan ook mee als aandenken aan de dag. Was erg leuk en was ook een hele leuke middag vulling!

Hoop voor jullie wel dat het geen 35 graden is ka had het in de winter al warm genoeg in mijn jurk en manlief in het complete pak.

Heb net al geshopt heel stoer tuinpakje gekocht voor de baby.

Ouders hadden de taart gelijk door en waren blij verrast. Leuke was ook ze wisten niet dat we echo hadden. Zal van de week wel de foto op het andere forum plaatsen (daar gaat foto's plaatsen stuk makkelijker)

Mibb herken de vermoeidheid zeer lezen lukt maar energi om te tikken moet je soms echt maken! Enne dat rare gevoel is herkenbaar en onbeschrijfbaar.

Dametje wordt nu echt spannend bij jullie ben benieuwd wanneer de kleine komt!

pebbles hoe is die met jou?

Aruba leuk je nieuwe baan wanneer mag je beginnen?
Wij hebben vandaag de kinderwagen besteld en toen was ik al aan het eind van mijn Latijn.

Veeeel te heet. Het is hier gewoon 33 graden!

Pffff
Liubi, doe maar rustig aan, 33 graden is echt heel veel. Hier aan zee is het nog redelijk te doen. Alles doe ik ook net wat langzamer, met het gevolg dat manlief al 3 minuten in de auto zit voordat ik eenmaal het huis uit ben en in de auto zit

Pluis, leuk een jongetje! En wel heel makkelijk met kleertjes kopen! Ik wil het echt niet weten, maar voor de kleertjes en de kleuren in de kamer zou het wel handig zijn!

Ka, wij hebben iedereen in de zomer na onze bruiloft bij ons thuis uitgenodigd voor een geweldige bbq, als cadeau hadden we voor de heren manchetknopen en de dames een hele chique wijnopener, was erg geslaagd.

Mibb, vermoeidheid en dan de warmte van nu, dat hakt er waarschijnlijk aardig in. Wil je in het schema zetten dat ik 1 aug. met verlof ga?

Ga zo lekker naar bed, man is de kroeg in heb dus het hele bed voor mezelf, tot midden in de nacht en hij waarschijnlijk beetje dronken thuis komt en mij wakker gaat maken om me te vertellen dat ik zo lief enzo ben, haha vaak weet hij dat niet meer de volgende dag, omdat hij dan al half in slaap is.

liefs

Freddy
@..En Fredddy, werd je vannacht weer liefdevol dronken gewekt?Het schiet bij jou ook al op he..

@Pluis, gefeliciteerd, leuk een zoon, kun je alvast over namen gaan nadenken.

@Ka, val je niet in een gat, zo ineens helemaal vrij? Wat voor cadeau's heb je voor je ceremoniemeester en getuigen?

@Aruba gefeliciteerd nog met je baan!

@Mibb, kun jij me onthullen hoe ik mijn tekst in een kleurtje kan zetten? Als ik het selecteer en een kleur kies doet ie het niet bij mij. Ik snap er niks van.
Aruba, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Zus, PCO is niet leuk, maar misschien wel fijn dat er een aantoonbare reden is en waar wat aan te doen is.

Pebbles, wil het nog een beetje lukken met de namen?

Liubi, bij jou gaat het ook hard zeg. Alweer bijn in het derde trimester.

Snok, Merk je al iets van de medicijnen? haha zie je lijstje nu opeens.

relaxed dat jullie al bijna uit de namen zijn. Dat schiet lekker op, hoef je dat straks niet meer te bedenken.

Pluis, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je mannetje.
Vlinder, stoer he dat je man de baby ook al kan voelen.

Dametje, 38 weken zeg, wouw, stoer hoor. Is het voor jou (en de andere hoogzwangere) een beetje uit te houden met dit hete weer?

Freddy, bij jou gaat het ook hard. Leker hoor nog maar een paar dagen werken en dan start je verlof. Heb je thuis alles al klaar?

Mibb, ben je al een beetje energie aan het bijtanken?

Voel je je nog 'raar'?.

Ka, zeker een luxe zeg, 5 weken vrij. Heb je mooi de tijd om uit te rusten zodat je er als bruid helemaal uitgerust en stralend uit ziet.

Wat wij hebben gedaan voor al onze daggasten is het geven van een mooi, leeg, doosje. Met het verhaal erbij dat wij graag iedereen het allermooiste wilde geven en dat is liefde. Dus een doosje met liefde dat je af en toe open kan doen als je er zin in hebt of juist enorme behoefte. Een beetje apart, maar we hebben wel gemerkt dat het heel veel impact heeft gehad bij iedereen. Verder geen aparte dankbrief voor de ceremoniemeesters.

Liubi, leuk een nieuwe kinderwagen. Komt ie al snel?
poei heb bewondering voor de hoogzwangere dames in deze hitte. Heb er nu al last van laat staan met een nog grotere buik!

freddy lekker zeg je laatste werkweek jij stopt dus 6 weken van te voren?

Op mijn werk vragen ze er ook steeds naar wanneer ik stop (duurt nog wel een poosje) maar ivm vervanging. Vind het moeilijk beslissen. Waar kiezen de anderen voor?

plukkie jullie waren toch ook al uit de namen? Al geshopt voor jullie kleine man?

mibb, summer willen jullie weten wat het wordt?

voor het schema 14-8 vk en 20 weken echo

hmmmmm dametje heeb hetzelfde probleem als jij lukt mij ook niet om tekst vet gedrukt te zetten of in een kleurtje
Ka, lekker zeg 5 weken vrij! Lekker van genieten in de aanloop naar je bruiloft!

Ik ben nu ook 3 weken vrij, maar 5 lijkt me helemaal lekker!

Wij hebben onze getuigen niet op de dag zelf een apart kado gegeven. Wel heb ik de mijne met sinterklaas een ingelijste foto gestuurd met een gedicht erbij.

Pluis, lekker dat je nu gericht kunt shoppen! Ben je al koopverslaafd?

Freddy, klopt inderdaad, vermoeidheid en warmte is geen goede combi, maar we doen het rustig aan, gelukkig kan dat ivm vakantie. Ik zal het schema zo aanpassen.

Dametje, ik tik de code voor de kleur altijd in. Voor mijn bericht tik ik (zonder spaties) [ fgcolor = # 99CC00 ] aan het einde van mijn bericht tik ik [ / fgcolor]. Dat nummer staat voor de kleur. Hier vind je een overzicht van allerlei kleuren moet hun nummers.

Plukkie, tja bijtanken nog niet echt, heb ook meer het gevoel van weekend trouwens, dan vakantie, zal nog wel komen denk ik.

Hoe gaat het met jou?

Meiden, ik heb een vraag. Vanaf wanneer beginnen jullie dikker te worden? Mibbman viel het al eerder op, maar sinds gister zie ik het zelf ook. Ik weet dat dit nog niet het kindje kan zijn, maar dat het de darmen zijn die wat opzetten. Maar jongens, als het in dit tempo doorgaat kan ik niet lang meer verhullen dat ik zwanger ben. Is dat normaal? Ben pas 7w2d!!
Pluis, tegelijk getypt!

Ik wil denk ik niet weten wat het gaat worden. Ik zei altijd van niet, ik laat me verrassen, Mibbman twijfelt nog, dus daar zullen we het nog wel eens over gaan hebben.

Ben trouwens met je eens; HULDE voor de vrouw met de dikke buik, als wij het nu al zwaar hebben dan moet dat helemaal zwaar zijn. Pffff....

Oh zie net dat je ook vroeg hoe tekst vetgedrukt kan zijn: tik in voor hetgene dat je vet wilt: [ b ] (zonder spaties) en na de tekst die je vet wilt [ / b ]

B staat voor Bold, [ b ] betekent begin met Bold. / betekent einde, dus [ / b ] betekent dus einde Bold.

Zo werkt het ook met onderstreept ( U ) of schuingedrukt ( I ) of doorgestreept ( S ). Dus als je dat wilt, vervang je de B door één van de andere letters.
Pffffff 33 graden en geen windje hier. Ik word gek. En het houdt nog wel tot volgende week aan.

@Mibb, ik werd rond de 7 a 8 weken iets dikker. Toen nam dat weer af, dat waren de darmen en het echte babybuikje begon met 14 weken te groeien.

Ik ga weer op apegapen. Veeeeel te warm. Eens kijken of ik me vanmiddag naar het zwembad slepen kan.
Pfff, het is warm zeg. Toch heb ik niet het idee dat het erger is nu ik met een dikke buik loop.

Vanmorgen al druk gepoetst in huis. Die nesteldrang maakt nog een keer een huisvrouw van me.

Nu lekker onderuit met een ventilator erbij.

@mibb: mijn buik begon pas met een week of 16-17 en met ruim 20 weken pas zo dat anderen het ook konden zien.

Nu is het overdeuidelijk met 36 weken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven