3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Wat balen, Moos dat je nog geen afkeer hebt weten te kweken tegen de sigaret, ik heb hetzelfde probleem. Maar roken is overbodig, te duur, ongezond dus we beginnen er maar niet meer aan

Pop had dacht ik zo'n dekenponcho-geval
ja, hoe heette dat ding ook al weer? Oh ja een Snuggie!
Alle reacties Link kopieren
Nee sowieso ga ik er niet meer aan beginnen. Dan had ik beter door kunnen blijven roken en me die ''ellende'' bespaard.

Kreeg van de week wel de opmerking van iemand die me lang niet gezien had, dat mijn huid er beter uitzag. Dat was goed om te horen want heb huidziekte.
quote:friezinnetje2014 schreef op 14 november 2014 @ 23:37:

ja, hoe heette dat ding ook al weer? Oh ja een Snuggie!Ja !!!! Zoiets eigenlijk.
haha ja idd

Goed lady's ik ga mijn bedje opzoeken. Lekker koese
Trustuh Friez.
quote:MocyMoos schreef op 14 november 2014 @ 23:38:

Nee sowieso ga ik er niet meer aan beginnen. Dan had ik beter door kunnen blijven roken en me die ''ellende'' bespaard.

Kreeg van de week wel de opmerking van iemand die me lang niet gezien had, dat mijn huid er beter uitzag. Dat was goed om te horen want heb huidziekte.

Het is ook een kwestie van doorzetten, op een gegeven moment zal die sigaret wel op de achtergrond raken. Je zult waarschijnlijk ook wel al net zoals ik soms een hele ochtend bezig zijn en dan er pas aan denken. En dat terwijl het eerste wat ik deed als ik 's ochtends opstond een sigaret opsteken was ( en dan pas ging ik koffie maken waar dan wéér een sigaret bij hoorde).

Dit is beter en het bespaart een hoop geld nog uit ook! Maar dan moet je niet ineens veel kosten hebben zoals ik * baalt*

Hond naar de dierenarts, laars kapot, rijlaarzen versleten, keukenvloer stuk, tandartskosten,....zucht.
Ik lig helemaal in een deuk, dochter heeft een nep-facebookaccount aangemaakt van een superburgerlijk stel, compleet met veel huisdieren die dranknamen hebben

* het mag eigenlijk niet, I know
Goeiemiddag!
Bijna goedenavond
Bijna goedenacht.
Bijna goedemorgen
bijna gelukkig nieuwjaar
Vrolijk Pasen!
Ben me aan het verdiepen in zorgverzekeringen. Pfff... Wat een ellende zeg.

En zo saai ook.
Ik blijf mooi bij dezelfde. Zit bij de Friesland, mss ietsje duurder maar nooit problemen. En rekeningen worden zeer vlot betaald.
quote:Keausje schreef op 14 november 2014 @ 23:33:

Wat balen, Moos dat je nog geen afkeer hebt weten te kweken tegen de sigaret, ik heb hetzelfde probleem. Maar roken is overbodig, te duur, ongezond dus we beginnen er maar niet meer aan

Pop had dacht ik zo'n dekenponcho-geval Mijn Snuggie! Helaasch heeft deze de strenge winter van 2013 niet overleefd........ (Of was hij niet geschikt voor het overmatige gebruik)
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 18 november 2014 @ 20:49:

Ben me aan het verdiepen in zorgverzekeringen. Pfff... Wat een ellende zeg.

En zo saai ook.

Ja dat moet ik ook nog doen.

Ik wil meer alternatieve therapie in mijn pakket, ik moet mijn ogen laten nakijken en PuberT moet een beugel
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 18 november 2014 @ 21:05:

[...]

Mijn Snuggie! Helaasch heeft deze de strenge winter van 2013 niet overleefd........ (Of was hij niet geschikt voor het overmatige gebruik)

Oh, wat is er gebeurd met je Snuggie?

Trouwens, geniale nick: becalmandbepopje :D
Zo en ik spring maar weer eens op de fiets voor de zoveelste keer voor vandaag maar het is dan ook heerlijk weer.

Koud en toch een zonnetje
Idd heerlijk weertje Kous, maar vanmorgen baalde ik toch wel toen ik mijn ramen weer eens moest krabben. Gatver!
Goeiemorgen. Hoe gaat het met iedereen? Druk bezig met de sint-inkopen of doen jullie daar niet aan?

Ik zit nu met mijn hoofd in de verfkleuring, dan douchen en wat hhd-en doen. Vanmiddag inkopen doen voor sint. Morgen naar een brocante markt met een vriendin en mss nog even bij mijn ouders langs. En dan weekend al weer bijna voorbij. Maandag werken en dinsdag en woensdag vrij.
En ik ga keauken met een grote grijns, mijn forumnick staat in het NRC, hahaha wat een grap!

if so....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven