3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
Sexy als ik dans

Nou, doe maar eens een gezellig dansje zodat ik dat kan beoordelen
Hahaha, dat liedje speelde ik net af op youtube

Is het bij jullie ook zo koud, hier wel, brrrrrrrr
gisteren vond ik het meevallen, Kous, maar vandaag wel. Brr
Hier gisteren en vandaag. Hier is het nu 2 graden boven nul en de hele dag van dat schrale weer. Op zich natuurlijk ook best lekker Ik hou van de winter helemaal van die donkere dagen wanneer de kale bomen zich als zwarte silhouetten aftekenen tegen die grijze achtergrond en er een of twee kraaien dan op een tak zitten.

Zal wel komen door mijn lievelings jeugdboek "Krabat"
haai Kausje. Rustig hier he? Op het hele forum trouwens erg jammer!
Ja, het lijkt wel judgementday

Op FB is het ook al zo rustig
wat moeten we dan nog doen, de hele dag?? Ik hou tijd over!
Nog steeds zo stil hier.
Drie maanden gestopt met roken nu, ook wel de moeilijkste maand genoemd. Het komt nu echt aan op doorzetten.

Dat heb ik gemerkt, deze week alweer drie dingen meegemaakt die minder leuk waren waardoor ik bijna een pakje sigaretten heb gekocht.

Maar niet gedaan.

Koos houd vol hoor! Ik heb nog dagelijks stuk of vier keer trek, heel irritant. Ik ben al 7 maanden gestopt. Volgens mijn pa gaat dat bijna niet over. Hij kan het weten, is al 25 jaar gestopt en heeft ook nog geregeld trek.

Ik was gisteravond ergens waar ik de enige niet-roker was. Dacht dat er nog één was maar die vond later op de avond, dat eentje wel weer kon (en dat werden er meer). Ik kwam bijna ook in de verleiding, maar ben nu heel blij dat toch niet gedaan te hebben.
Ik zit te dubben, zal ik wel of niet gaan kerst versieren.....
Dat is ook wat als je de enige niet - roker ergens bent. Oei, dan wordt de verleiding wel erg groot. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, Moos. Knap!

Ik ken nog maar weinig rokers, meer niet rokers en nooit gerookt rokers Dat scheelt wel weer en als ik langs mensen wandel in het centrum die roken dan word ik er een beetje misselijk van zelfs. Maar toch, die tegenslagen werken een destructieve gedachte bij mij in de hand, kort dat wel, maar ook wel weer heftig. Zo van, waar doe ik het allemaal voor dan kan ik er ook wel weer eentje opsteken, grom, grrr. hahahaha. Maar ik realiseer me dan ook wel weer dat ik zo blij ben dat ik niet meer rook, noem dan denkbeeldig de voordelen erbij op en dan gaat het wel weer
Waarom zou je geen kerst vieren, Moos?

Als ik een gezellige uitnodiging zou krijgen zou ik het zeker doen als ik jou was.
Nee kerst versieren als in de kerstboom optuigen, lichtjes etc.

Koos je moet bij tegenslag maar zo denken ''dat sigaretje gaat het er niet beter op maken en dan heb ik nog een ''baal'' erbij". Zo bedenk ik me dat op rotmomenten of bij problemen.
quote:MocyMoos schreef op 07 december 2014 @ 14:38:

Nee kerst versieren als in de kerstboom optuigen, lichtjes etc.

Koos je moet bij tegenslag maar zo denken ''dat sigaretje gaat het er niet beter op maken en dan heb ik nog een ''baal'' erbij". Zo bedenk ik me dat op rotmomenten of bij problemen.

Eauh, de kerstboom. Die kan wel wachten

Pfft, ik moet hier nog restjes inpakpapier van 5 december onder de banken halen en stofzuigen plus mijn chocoladeletter opeten.

Das een goeie idd., als ik na een baalmoment een sigaret ga opsteken of nog erger een pakje koop zodat ik er nog meer ga roken, krijg ik spijt en dan baal ik inderdaad nog veel meer.
En nu blijkt dat de muis ook nog steeds leeft, ik hoorde 'm trippelen

Na deze rampweek verwacht ik ( ter compensatie van mijn lijden indien er meer tussen hemel en aarde is ) anderhalf miljoen euro te winnen met de Staatsloterij zodat ik kan verhuizen naar een huis zonder trippelend krakertje.
Jullie zijn goed bezig Kous en Mous ( ).

Ik probeer van de week de boel te versieren hier in huis. Heb het alleen wat te druk, dus even kijken of het allemaal lukt.

Kous en Mous,

Jullie zijn zo goed bezig!!

Het is moeilijk.. Dat geloof ik!

Al heb ik er zelf niet zo'n moeite mee. Bepaalde momenten wel, maar die zijn er niet veel.

Ben blij met m'n e-sigaret. Ik speel dus hartstikke vals.

Hou vol!
OMG, het is bijna 6 uur, op 8 minuten na, en ik kan het eten opscheppen!

Burgerlijker kan niet; 6 uur schafttijd

En dank je Willemijn, ik had al eerder willen reageren.

Ben straks terug nu eerst eten.
goeienaaf dames. Hoe is het met iedereen? Druk in de kerststress of valt dat (nog) mee? Ik heb gelukkig de meeste drukte gehad op het werk, nu mogen mijn collega's nog even knallen! Op de drukste dag van het jaar, heb ik lekker vrij . Volgende week een 'normale' week en dan ma en woe werken, zondag half dagje werken, ma werken en de rest vrij! Tot 5 januari
Ha lekker, Friez, vakantie in zicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven