3000+ deel 95
donderdag 27 november 2014 om 20:52
Hier gisteren en vandaag. Hier is het nu 2 graden boven nul en de hele dag van dat schrale weer. Op zich natuurlijk ook best lekker Ik hou van de winter helemaal van die donkere dagen wanneer de kale bomen zich als zwarte silhouetten aftekenen tegen die grijze achtergrond en er een of twee kraaien dan op een tak zitten.
Zal wel komen door mijn lievelings jeugdboek "Krabat"
Zal wel komen door mijn lievelings jeugdboek "Krabat"
zondag 7 december 2014 om 14:23
Koos houd vol hoor! Ik heb nog dagelijks stuk of vier keer trek, heel irritant. Ik ben al 7 maanden gestopt. Volgens mijn pa gaat dat bijna niet over. Hij kan het weten, is al 25 jaar gestopt en heeft ook nog geregeld trek.
Ik was gisteravond ergens waar ik de enige niet-roker was. Dacht dat er nog één was maar die vond later op de avond, dat eentje wel weer kon (en dat werden er meer). Ik kwam bijna ook in de verleiding, maar ben nu heel blij dat toch niet gedaan te hebben.
zondag 7 december 2014 om 14:33
Dat is ook wat als je de enige niet - roker ergens bent. Oei, dan wordt de verleiding wel erg groot. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, Moos. Knap!
Ik ken nog maar weinig rokers, meer niet rokers en nooit gerookt rokers Dat scheelt wel weer en als ik langs mensen wandel in het centrum die roken dan word ik er een beetje misselijk van zelfs. Maar toch, die tegenslagen werken een destructieve gedachte bij mij in de hand, kort dat wel, maar ook wel weer heftig. Zo van, waar doe ik het allemaal voor dan kan ik er ook wel weer eentje opsteken, grom, grrr. hahahaha. Maar ik realiseer me dan ook wel weer dat ik zo blij ben dat ik niet meer rook, noem dan denkbeeldig de voordelen erbij op en dan gaat het wel weer
Ik ken nog maar weinig rokers, meer niet rokers en nooit gerookt rokers Dat scheelt wel weer en als ik langs mensen wandel in het centrum die roken dan word ik er een beetje misselijk van zelfs. Maar toch, die tegenslagen werken een destructieve gedachte bij mij in de hand, kort dat wel, maar ook wel weer heftig. Zo van, waar doe ik het allemaal voor dan kan ik er ook wel weer eentje opsteken, grom, grrr. hahahaha. Maar ik realiseer me dan ook wel weer dat ik zo blij ben dat ik niet meer rook, noem dan denkbeeldig de voordelen erbij op en dan gaat het wel weer
zondag 7 december 2014 om 14:38
zondag 7 december 2014 om 14:48
quote:MocyMoos schreef op 07 december 2014 @ 14:38:
Nee kerst versieren als in de kerstboom optuigen, lichtjes etc.
Koos je moet bij tegenslag maar zo denken ''dat sigaretje gaat het er niet beter op maken en dan heb ik nog een ''baal'' erbij". Zo bedenk ik me dat op rotmomenten of bij problemen.
Eauh, de kerstboom. Die kan wel wachten
Pfft, ik moet hier nog restjes inpakpapier van 5 december onder de banken halen en stofzuigen plus mijn chocoladeletter opeten.
Das een goeie idd., als ik na een baalmoment een sigaret ga opsteken of nog erger een pakje koop zodat ik er nog meer ga roken, krijg ik spijt en dan baal ik inderdaad nog veel meer.
Nee kerst versieren als in de kerstboom optuigen, lichtjes etc.
Koos je moet bij tegenslag maar zo denken ''dat sigaretje gaat het er niet beter op maken en dan heb ik nog een ''baal'' erbij". Zo bedenk ik me dat op rotmomenten of bij problemen.
Eauh, de kerstboom. Die kan wel wachten
Pfft, ik moet hier nog restjes inpakpapier van 5 december onder de banken halen en stofzuigen plus mijn chocoladeletter opeten.
Das een goeie idd., als ik na een baalmoment een sigaret ga opsteken of nog erger een pakje koop zodat ik er nog meer ga roken, krijg ik spijt en dan baal ik inderdaad nog veel meer.
zondag 7 december 2014 om 19:53
vrijdag 12 december 2014 om 21:13
goeienaaf dames. Hoe is het met iedereen? Druk in de kerststress of valt dat (nog) mee? Ik heb gelukkig de meeste drukte gehad op het werk, nu mogen mijn collega's nog even knallen! Op de drukste dag van het jaar, heb ik lekker vrij . Volgende week een 'normale' week en dan ma en woe werken, zondag half dagje werken, ma werken en de rest vrij! Tot 5 januari