Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Stoor!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 19:45:

[...]

Ja, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen de behoefte hebben om "ergens" in te geloven. En als zij dat dan God noemen en de bijbel als leidraad nemen om hun leven in te delen kan ik daar nog wel in mee gaan. Dat hoeft niet per se te betekenen dat je wetenschappelijk niet helder zou kunnen formuleren.Dat is ook meestal de verklaring die ze geven. Tegenwicht voor alle ratio.
Ye ken.
quote:StoraHuntur schreef op 27 november 2014 @ 19:40:

[img]https://paulwilkinson.files.wordpress.c ... =450&h=448[/img]
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 19:47:

[...]

Wel zodra je gaat beweren dat God je met alles helpt of geneest als je maar goed genoeg gelooft. Of het wel denkt, maar niet uitspreekt.Ja istar, helemaal mee eens. Dan vind ik dat het rondrennen met een suikerklontje op een delicate plaats een grotere kans heeft dat genezing hierdoor wetenschappelijk onderbouwd kan worden
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Zeg Mrs, gaan wij nou naar de Bahama's cocktails lurken op het strand?
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 27 november 2014 @ 19:51:

[...]

Dat is ook meestal de verklaring die ze geven. Tegenwicht voor alle ratio.In de Bijbel zit veel ratio hoor.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 19:45:

[...]

Ja, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen de behoefte hebben om "ergens" in te geloven. En als zij dat dan God noemen en de bijbel als leidraad nemen om hun leven in te delen kan ik daar nog wel in mee gaan. Dat hoeft niet per se te betekenen dat je wetenschappelijk niet helder zou kunnen formuleren.Nee, daar geloof ik niet in. Het gaat ook niet alleen om wetenschappelijk helder te kunnen formuleren.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 27 november 2014 @ 19:54:

Zeg Mrs, gaan wij nou naar de Bahama's cocktails lurken op het strand?Sssstt.
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 19:55:

[...]

In de Bijbel zit veel ratio hoor.In het verzamelde werk van de gebroeders Grimm ook. Veel moraal ook.
Ye ken.
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 19:47:

[...]

Wel zodra je gaat beweren dat God je met alles helpt of geneest als je maar goed genoeg gelooft. Of het wel denkt, maar niet uitspreekt.

Voor mij zit het venijn 'm in dat stukje 'als je maar goed genoeg gelooft', dus dan is het altijd je eigen schuld als je ondanks het bidden en voorbeeldig, kuis leven alsnog sneeft.

Irritatie ook op een ander niveau trouwens voor mij, de huidige trend waarin ziektes dingen zijn die je kunt overwinnen als je maar dapper en hard strijdt.

En ook daar dus, ga je dan dood, tja niet hard genoeg je best gedaan.

Voor mij is dat zolangzamerhand ook een soort religie aan het worden.

Ik zit helaas in de omstandigheid dat ik ermee te maken heb en het komt me mijn neus, mijn strot en mijn derrière uit inmiddels.
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 19:55:

[...]

In de Bijbel zit veel ratio hoor.Ratio van het jaar nul.
quote:duizendbloemen schreef op 27 november 2014 @ 19:57:

[...]

Voor mij zit het venijn 'm in dat stukje 'als je maar goed genoeg gelooft', dus dan is het altijd je eigen schuld als je ondanks het bidden en voorbeeldig, kuis leven alsnog sneeft.

Irritatie ook op een ander niveau trouwens voor mij, de huidige trend waarin ziektes dingen zijn die je kunt overwinnen als je maar dapper en hard strijdt.

Ik zit helaas in de omstandigheid dat ik ermee te maken heb en het komt me mijn neus, mijn strot en mijn derrière uit inmiddels.Eens.

[...]

Ik zit helaas in de omstandigheid dat ik ermee te maken heb en het komt me mijn neus, mijn strot en mijn derrière uit inmiddels.

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik ga dan niet dood, maar hoe hard ik ook werk en zou bidden, genezen gaat gewoon nooit lukken. Als ik dan dat soort stukjes lees of op bijvoorbeeld youtube zie, door echte artsen, dan voelt het alsof ik niet hard genoeg mijn best doe.

Alsof alles maar maakbaar is.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 november 2014 @ 19:57:

[...]

Ratio van het jaar nul.Dat dan weer wel. Het OT is zelfs ouder en het NT is pas samengevoegd ergens drie- of vierhonderd AD.

[...]

Ik zit helaas in de omstandigheid dat ik ermee te maken heb en het komt me mijn neus, mijn strot en mijn derrière uit inmiddels.Eens, dat strijden tegen een ziekte zoals kanker. Echt, lazer op, het is gewoon celdeling en hoe jonger hoe harder dat gaat. Dan is zo n opmerking een trap na. Voor jou
Ye ken.
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 19:59:

[...]

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik ga dan niet dood, maar hoe hard ik ook werk en zou bidden, genezen gaat gewoon nooit lukken. Als ik dan dat soort stukjes lees of op bijvoorbeeld youtube zie, door echte artsen, dan voelt het alsof ik niet hard genoeg mijn best doe.

Alsof alles maar maakbaar is.Helaas zelfde hier Istar!
quote:duizendbloemen schreef op 27 november 2014 @ 20:03:

[...]

Helaas zelfde hier Istar! terug Grannyweatherwax

[...]

Dit hoorde je steeds vaker m.b.t. kanker, ik had het idee dat het iets aan het afnemen was, maar misschien heb ik het mis. Soms heb je gewoon pech en kun je nog zo gezond leven, er is dan gewoon niets aan te doen.

Ik kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is.
quote:duizendbloemen schreef op 27 november 2014 @ 20:03:

[...]

Helaas zelfde hier Istar!
de pijn gaat ook nu niet weg, maar straks in de nieuwe wereld zal er nooit meer pijn en verdriet zijn.

dus bidden om je pijn nu weg te halen zal niet helpen
He, Fluim waar had jij je voor vorige ava vandaan? Ik vond die erg leuk en apart en mis hem wel. Deze is trouwens wel leuker dan de laatste.
wat was mijn vorige?
ooh die baby. van google ff zoeken hoor
Baby met roze oren
Ja die baby was geweldig Fluim! Mag ie terug? Toe, please?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven