Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
Ik ben er doorheen.

Had nooit verwacht dat ik tot het einde zou komen, mar er waren een paar hele geduldige mensen die mij veeeel geholpen hebben.

Bedankt daarvoor.
Zotteoma, gefeliciteerd!

Ik heb je een mail gestuurd of jij mijn zin even na wil kijken ( pzzl 44)

tine
hèhè, ik ben er ook door. Dat het normale leven maar weer mag beginnen hahahaha! Iedereen bedankt voor de hulp en tips! Groetjes, Renée
43

ik zit maar te lezen naar die hints maar snap er niet veel van wie helpt mij verder?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben klaar. Iedereen die mij geholpen heeft enorm bedankt zonder de dames en heren? van de viva had ik het nooit gered. Ik ga hier geen namen noemen want stel je voor dat ik iemand vergeet hihihi.

Jullie zijn Toppers stuk voor stuk

mail maar warrelwind: citroentaart@yahoo.co.uk.

Dan kijk ik of ik jou kan helpen. Wil je dan wel even de puzzel erbij voegen want ik heb de antwoorden niet opgeschreven. Wat achteraf niet zo slim bleek te zijn hahaahaha
Warrelwind, je hebt tijden AM en PM.  Dus van 1 - 12 uur zijn andere bolletjes dan van 12 - 24 uur.

Loop dan gewoon de spiraal na vanuit de kern.
oke we gaan weer verder zoeken
heb hem!!
44  staan die woorden er compleet in of zoek ik alle letters apart? ik kan geen woord vinden!
Die vraag snap ik niet goed.

Je bedoelt toch 44 he? Met al die letters boven die hokjes?

Je moet alle letters bovenin gebruiken om onderin zinnen te krijgen die aanwijzingen geven wat de oplossing is. De letters enkel gebruiken in een van de vakjes er recht onder.
oke ben ik mee bezig
pfff, ik google me suf naar de celebs van 45...de helft wist ik wel, maar nu de andere helft, ik ga nog "vrolijk" even door...

heb ik ze echt allemaal nodig?
Mail me maar even
quote:Mail me maar even:)  gemaild ( ik hoop toch dat het voor mij bedoeld was...)
nu heb ik wel de zin, maar ik weet niet wie ze bedoelen?
ben er al uit!!
Zo! Dat heb je snel gedaan.
ik ben er nog niet uit.. en volgens mij begint morgenavond tiques 4....:D
quote: ik ben er nog niet uit.. en volgens mij begint morgenavond tiques 4....:DMoet iets eerder posten voortaan... heb 45 nu ook
46... de plank heb ik verlegd, de domme watervogel gehusseld... maar dan...
He he ik ben eruit de puzzel is klaar.

Maar alleen met de goeie hulp die ik hier kreeg hoor!!  Anders was het nooit gelukt. Dus mensen allemaal heel erg bedankt.
ik begin me toch lichtelijk (lees zwaar) heel erg dom te voelen terwijl ik dat toch echt niet ben :(

Ik heb een lijst met namen voor 45, op 1 of 2 na kloppen ze (denk ik dan he) weet dat ik iets met de lijnen en aantallen foto's moet doen heb zelfs morse voorbij zien komen en TOCH zie ik er noppes in :(:(

WIE geeft mij een gouden hint ik wil OOK deze afronden voor tiques begint...(laat staan om mn achterstallige werk in te halen...)
De voornamen van de beroemdheden vertellen je wat je niet moet doen...

maak groepjes waarbij die wittte lijnen je helpen.. Morse heb je goed gehoord,

( wit)

het aantal foto's in een groepje verteld je hoeveel tekens de morse letter heeft.

succes
heb m thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven