Topic cadeau ideeën
zondag 30 november 2014 om 20:57
Hoi allemaal,
Ik wil voor mijn vriend een leuk cadeau maken. Een aantal weken geleden was hier een topic en daar werden hele leuke cadeau ideeën geplaatst gemaakt van papier (ik geloof iets met hartjes van papier en daar dan dingen op geschreven). Ik wil dit topic weer graag vinden om ideeën op te doen dus weet iemand welk topic ik bedoel? Er kwamen ook hele grappige dingen voorbij zoals golf voor op het toilet en dat soort dingen.
Ik kan het topic niet meer vinden en kan op internet ook niet soortgelijke ideeën vinden.
Ik wil voor mijn vriend een leuk cadeau maken. Een aantal weken geleden was hier een topic en daar werden hele leuke cadeau ideeën geplaatst gemaakt van papier (ik geloof iets met hartjes van papier en daar dan dingen op geschreven). Ik wil dit topic weer graag vinden om ideeën op te doen dus weet iemand welk topic ik bedoel? Er kwamen ook hele grappige dingen voorbij zoals golf voor op het toilet en dat soort dingen.
Ik kan het topic niet meer vinden en kan op internet ook niet soortgelijke ideeën vinden.
zondag 30 november 2014 om 21:03
quote:Ik wil voor mijn vriend een leuk cadeau maken. Een aantal weken geleden was hier een topic en daar werden hele leuke cadeau ideeën geplaatst gemaakt van papier (ik geloof iets met hartjes van papier en daar dan dingen op geschreven). Ik wil dit topic weer graag vinden om ideeën op te doen dus weet iemand welk topic ik bedoel? Er kwamen ook hele grappige dingen voorbij zoals golf voor op het toilet en dat soort dingen.Oh, zulke 'grappige' cadeau ideeën zijn vast wel te verzinnen. Ik ga voor je nadenken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 30 november 2014 om 21:09
quote:himalaya schreef op 30 november 2014 @ 21:03:quote:Ik wil voor mijn vriend een leuk cadeau maken. Een aantal weken geleden was hier een topic en daar werden hele leuke cadeau ideeën geplaatst gemaakt van papier (ik geloof iets met hartjes van papier en daar dan dingen op geschreven). Ik wil dit topic weer graag vinden om ideeën op te doen dus weet iemand welk topic ik bedoel? Er kwamen ook hele grappige dingen voorbij zoals golf voor op het toilet en dat soort dingen.Oh, zulke 'grappige' cadeau ideeën zijn vast wel te verzinnen. Ik ga voor je nadenken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 november 2014 om 21:11
quote:parbleumondieu schreef op 30 november 2014 @ 21:00:
Was dat niet het topic waar TO boos was dat haar vriend niet blij was met haar cadeautje. Zij had daar heel veel tijd in gestoken en hij zij eerlijk dat hij er niks aan vond.
Dus je bent meteen ook gewaarschuwd.Ik wou net gaan vragen of zoiets je vriend wel blij maakt
Was dat niet het topic waar TO boos was dat haar vriend niet blij was met haar cadeautje. Zij had daar heel veel tijd in gestoken en hij zij eerlijk dat hij er niks aan vond.
Dus je bent meteen ook gewaarschuwd.Ik wou net gaan vragen of zoiets je vriend wel blij maakt
zondag 30 november 2014 om 21:13
Parbleumondieu: Haha ja die was het geloof ik! Enig idee hoe dat topic heette? Gelukkig weet ik dat mijn vriend dat soort dingen wel waardeert want ik heb eerder zulke dingen gedaan! Zelfs als ik een briefje voor hem achterlaat ergens met een paar lieve woorden bewaart hij het.
Himalaya: Dankje maar het ging mij dus meer om de lieve ideeën. Dat van dat toilet golf noemde ik alleen om aan te geven welk topic het was.
Himalaya: Dankje maar het ging mij dus meer om de lieve ideeën. Dat van dat toilet golf noemde ik alleen om aan te geven welk topic het was.
zondag 30 november 2014 om 23:00
quote:MadameQetesh schreef op 30 november 2014 @ 22:14:
Op pinterest vind je vaak ook zulke ideen. Staan best leuke zelf maak dingen tussen.Ja ik zie het nu! Echt leuk al die creatieve dingen.. Ik zie nu ook al die 'gift in a jar' ideeën, echt super leuk! Dan wel niet voor m'n vriend maar misschien een keer voor m'n moeder ofzo
Op pinterest vind je vaak ook zulke ideen. Staan best leuke zelf maak dingen tussen.Ja ik zie het nu! Echt leuk al die creatieve dingen.. Ik zie nu ook al die 'gift in a jar' ideeën, echt super leuk! Dan wel niet voor m'n vriend maar misschien een keer voor m'n moeder ofzo