Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Roadster, ik open altijd een 2e scherm en dan ga ik doorlezen en zet ik mijn reactie in het 2e scherm.. Anders word ik ook gek hoor
@Romi.. haha dat doe ik ook vaak hoor. Vooral als ik een dagje gewerkt heb. Dan hebben jullie je hier weer niet kunnen inhouden en staan er weer 3 pagina's vol.

@Roadster...hier ligt die frequentie ook niet zo hoog hoor Gelukkig heb ik een excuus, 2 kids..haha Toen we laatst een weekend weg waren konden we er naar hartelust op los sexen en was het echt een dagelijks gebeuren. Maar nu gaat het toch wel weer naar één keer in de week of soms minder. Maar ik moet toegeven dat door het stoppen met de pil mijn libido gelukkig weer iets gestegen is. Dus de frequentie ook
...
@ Mo...nog één dagje!!!
Fijn weekend allemaal!
@T&G, scheelt waarschijnlijk dat wij altijd samen douchen.. Dan ligt de frequentie automatisch wat hoger.

Als je gewoon in bed gaat liggen dan hoeft het van mij ook niet zo nodig meer hoor..

Maar het is nu wel erg makkelijk, hij heeft niet t idee dat ik het alleen maar doe om zwanger te worden, terwijl dat een aantal dagen in de maand natuurlijk wel zo is
Hallo dames,

Ga even uit mijn hoofd reageren, dus vergeet vast wel iemand....shoot me!

@allemaal, hier ook braaf 1 keer in de 2 à 3 dagen sex, dus netjes volgens schema.

@Lisa, werken is van 19.00 tot een uurtje of 04.00. Maar goed, bijna weer normaal ritme. Maar moet zeggen dat ik de werkzaamheden nu wel heel gaaf vind!

@Kruimel, ik dacht al, kermis......Dat kan maar in 1 stad zijn. Woon dus ook in Tilburg en hou ook niet van de kermis

@Poca, 3 oefenkindjes, jij hebt een druk weekend voor de boeg!

@JL, je moeder gevraagd of ze ook al een kinderkamer besteld heeft? Zou een aardig cadeau zijn, toch

@T&G, ik denk dat ik even een paar dagen wacht. Ik ga denk ik ook pas op 34 dagen testen. Want ook ik geloof er niks van!

@merel, leuk zo'n dagje strand. Kan me voorstellen dat je je wat meer gaat richten op wat deskundigen zeggen als het niet lukt om zwanger te houden, maar voor nu hou ik me daar echt niet mee bezig. Ik probeer samen met mijn vriend vooral plezier te hebben en we hopen dat daar snel een kindje uit geboren wordt.

Ik ga maar eens douchen en dan dadelijk nog 1 dagje werken!!! Hoop dat het net zo spectaculair wordt als gisteren \\:-)// , haha.
Romi en Mo,

dat is inderdaad een goed idee. Nooit aan gedacht! Ik schrijf soms wat op waar ik op wil reageren, maar als je dan de pagina veranderd is je verhaal weer pleite! Ik ga het nu zo doen zoals jullie, thanx
...
quote:Lisa1977 schreef op 26 juli 2008 @ 13:12:

[...]

@ Mogalie: herinner me idd dat je je kortste cyclus had aangehouden. Een paar dagen extra wachten kan net zo handig zijn. Mijn NOD heb ik op 35 dgn cyclus gezet; dat wil zeggen dat ik vandaag op 28 dgn zit en dus al een OD zou kunnen krijgen. We zien wel. Maarreh spannend! Je bent de eerste met ''meldplicht'' hihi Haha, volgens mij ben jij nou toch echt degene die als eerste aan de beurt is ... of T&G...
@ Allen: lees mee vandaag, maar even geen puf om te reageren. Zwaaaare hoofdpijn. Ik reageer later!
quote:justline schreef op 26 juli 2008 @ 13:26:

@ Allen: lees mee vandaag, maar even geen puf om te reageren. Zwaaaare hoofdpijn. Ik reageer later!
...
@merel, leuk zo'n dagje strand. Kan me voorstellen dat je je wat meer gaat richten op wat deskundigen zeggen als het niet lukt om zwanger te houden, maar voor nu hou ik me daar echt niet mee bezig. Ik probeer samen met mijn vriend vooral plezier te hebben en we hopen dat daar snel een kindje uit geboren

uhhhhmm, Nee ik ga niet volgens het boekjes doen. Het werd met de studio dagen gevraagd hoeveel x wij het deden in een week. We moeten namelijk in kring gaan staan hoeveel er gemiddeld werd gedaan. Toen werd de vraag aan dokter bot gesteld hoeveel x in de week normaal was om een kindje te krijgen. .

Nee, hier niet op commando. Gewoon als we zin hebben.

Het was gewoon advies gebeuren. Het was een een antwoord. Op binnen een maand zwanger worden enz.
@justiline sterkte met je hoofd.

@all spannend al die

nod dagen. Alleen ik zal er wel hor en dol van worden. Precies tellen en zo bedoel ik.

Ik kan er niks over zeggen jammer genoeg. Want mijn cyclus is toch een zooitje

Ik weet niet hoe het gaat over 7 weken. Want dan gaan we weer aan de slag. Alleen ik ga nu wel preciseer bij houden wanneer ik ongesteld ben geworden en hoe lang.

Want de vorige keer was het zo dat ik, 7 dagen in de week bezig was met

een tampon en de ander keer 3 dagen.

Kortom het is een raadsel achtig gebeuren.

We kijken wel. Teveel er mee bezig zijn is ook niet goed.
@All, mijn NOD is as dinsdag. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik altijd uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Ik weet het niet precies aangezien ik bij de eerste de tweede maand zwanger was, en bij de tweede de eerste maand. Omdat ik net met de pil gestopt ben, heb ik ook nog geen indicatie naar andere maanden. Dus ga ik maar van 28 dagen uit. Woensdag ben ik dus 1 dag overtijd, en ik denk wel dat ik dan ga testen. Bij de eerste heb ik dat gedaan toen ik 4 dagen overtijd was, bij de tweede weet ik het niet meer. Maar ik ben donderdag ook nog vrij, dus misschien hou ik het wel uit tot donderdag. Ik verwacht immers dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maand.
Spannend allemaal hoor. Hoop dat jullie meteen succes hebben

Vriend en ik hebben vandaag lekker de hele middag met de twee neefjes gezwommen en gespeeld op zo'n zwemstrandje

Vriend op de fiets met voor en achterop zo'n ukkie Superlief!
@All..goh,ik verwachte eigenlijk wel weer een volle pagina sinds vanmiddag.Maar jullie zijn allemaal lekker het water in gedoken??

Hier regent en onweert het nu. Lekker alle deuren en ramen open en afkoelen maar!!!

Morgen met moeder en vriend en schoonouders bbq-en.Gezellig!!!!

Fijne avond nog allemaal!!!
w
w
...
...
w
...
w

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven