Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
oh ging niet helemaal goed met quoten geloof ik
Ik heb het hier maar opgegeven om te proberen vriendjes te worden via het Viva forum. Ik schijn op de verkeerde server te zitten en dan komen die berichtjes niet aan.

Niemand wil vriendjes met mij zijn !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haaaa ik ben er weer! Was gezellig met vriendinnen bbq'en! Lekker weer, lang buitengezeten, helemaal leuk!

Ik heb je uitgenodigd DS, áls het plotseling misschien werkt, heb je een vriend erbij (je moet 't doen met een simpel Erwtje, maar beter een Erwt dan helemaal geen vrienden nietwaar )

Morgen schoonzus helpen verhuizen...
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 26 juli 2008 @ 00:57:

Ik heb het hier maar opgegeven om te proberen vriendjes te worden via het Viva forum. Ik schijn op de verkeerde server te zitten en dan komen die berichtjes niet aan.

Niemand wil vriendjes met mij zijn ! Ach, zielepietje
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 juli 2008 @ 01:01:

Ik heb je uitgenodigd DS, áls het plotseling misschien werkt, heb je een vriend erbij (je moet 't doen met een simpel Erwtje, maar beter een Erwt dan helemaal geen vrienden nietwaar )

Jij bent geen Erwtje, jij bent een Prinses !! En je maakt mijn dag weer helemaal goed. Prinses wil vriendjes met mij zijn !

* doet rondedansje *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haaaai!!

Gezellig DS dat je mee komt schrijven!

Jola, in je weekend wel lekker aan het genieten van het weer??

Strand... daar ga ik volgende week heen!! Een weekje op vakantie!! k ga ook kamperen, en dat vind ik de beste manier van vakantie vieren. Heerlijk buiten en lekker simpel in een tentje. Ik geniet dan met volle teugen.

TM is toch stiekem wel erg leuk. En als je drie nachten tot half vijf met elkaar kan zitten kletsen dan klikt het ook wel! Ik begin hem steeds leuker te vinden, dus ik hou dit nog even vol! En voor degenen die denken: ik heb dat verhaal gemist: Klopt! Ik had er ivm met een evt meelezer niks over opgeschreven, maar ik ken hem van het terras, toen ik nog met PMB scharrelde, en nadat ik het had 'uitgemaakt' met PMB kreeg ik een smsje van hem, en zo is het balletje gaan rollen. Zijn jullie weer op de hoogte!
Haaaai allemaal,

DS,

Pop, TM klinkt wel errug spannend hoor!

Sunneke klinkt errug vrolijk en is dat ook wel, maar er is toch een klein donker wolkje. WANT heb een zonne-allergie!!! Al sinds woensdag! En dat is heeeeel erg irritant! Heb toen eventjes buiten gelegen en direct afgestraft dus. 't Is niet de eerste keer dat ik dit heb, maar ooowwww wat jeukt mijn hele lichaam.. Grrrr! Heb al pilletjes en zalf van de drogist, maar vind dat het nu wel weer mag stoppen.

Zit dus al de hele dag zielig binnen. Vriendinnen zijn naar het strand en ik kan dus niet mee. Ik smeer me altijd al in met een belachelijk hoge factor, maar dat helpt niet echt tegen deze allergie, want het heeft met een ander soort UV-straling of zo te maken. Verbranden doe ik al nooit met mijn vele insmeren met hoge factor, zit altijd onder parasol, toch kan ik niet naar het strand. Bah, even een baalmoment!

Maar verder gaat alles goed hoor!
Hello

Dinnetje en ik hebben alles gehaald wat we moesten halen/kopen.

Vleer heeft nu eindelijk 2 salontafeltjes , ennnnn 1 grote plant en 2 kleine plantjes en een sier geval dinges

En een kast voor in de badkamer , nieuw douchegordijntje , douchemat enzo maar meer

En nu ben ik moeeeeee maar moet douchen en naar verjaardag van zusje toe .. O PDE FIETS !!
Hallo allemaal,

Jullie zijn met zijn allen al een tijdje aan het schrijven maar hoop dat jullie nog ruimte hebben voor een andere single.

Ik zag het lijstje..Hierbij ingevuld hahahahaha

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 27 jaar

- Hoe lang al single? een jaar

- Langste relatie ? 5 jaar

- Kortste relatie? 3 maanden

- Regio? Utrecht

- Aan het daten? NOP

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) stiekem beetje wel een 7.5

- Sterrenbeeld ? Tweeling

- Kinderen of kinderwens Kinderwens..

- Hobby's (speciaal voor Q)[/fgcolor][/quote] Lezen, dvd's kijken, leuke dingen ondernemen met mijn vriendinnen, zo nu en dan lekker dansen. Familie, huisdier,
SoulSearch, natuurlijk is er een plaatsje vrij!

Lees je al langer mee? Anders gaan we weer een update lijstje maken!

Grappig, je lijstje is ongeveer hetzelfde als die van mij van een jaar geleden, toen was ik ook 27, ook 1 jaar single na een relatie van 5(,5) jaar.

Ik begrijp uit Vleers reactie dat het bij haar al regent, als ze op de fiets moet. Hier nog geen regen, en mijn god wat is het benauwd!!! Zo maar eens een regendansje doen!
Ja Pop, wat een hitte hier in Groningen he! Jammer dat het bij ons nog niet regent! Volgens buienradar gaat het om half twaalf heeeel eventjes regenen hier, maar eigenlijk alle buien gaan aan ons voorbij helaas. Ik had wel wat verkoeling gewild. Ik zweet me rot zeg!
Oh Soulsearch, vergeet ik je helemaal welkom te heten! Er is altijd plek voor nieuwe mensen. Leuk!
Dus behalve die flitsen in de verte en de wind hoeven wij niet te rekenen op verkoeling?? ....zucht.....
Nog niet geloof ik Pop... Maar het flitst nu wel behoorlijk hier!
quote:liefmeisje2 schreef op 25 juli 2008 @ 23:18:

Minny, ik had even gemist dat je een date had... geen klik dus begrijp ik? Had je hem via een relatiesite opgeduikeld of in rl?

Jammer dat het geen match was!Irl, interetdating heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Er was zeker een klik, op alle gebieden...maar totaal geen aantrekkingskracht op fysiek gebied. Helaas... Hij ziet er leuk uit, maar hij is het niet voor mij.
Hey SoulSearch

Ik is ook nieuw, dus volgens mij is er best nog wel plek voor nieuwelingen hoor

Pop, het is niet afgekoeld...maar dat had je vast al in de gaten inmiddels denk ik!
Ben ik ook weer even!

Welkom Soulsearch!

Minny, jammer dat het toch niet werkte, maar ja aantrekkingskracht is toch ook wel erg belangrijk!!

Sun, wat balen van je zonne-allergie, lijkt me ook zo vervelend!! Moet je nu echt elk zonlicht vermijden?

Hier alles prima, weinig plannen voor vandaag eigenlijk, beetje rommelen in huis denk ik.

Hoe is het verder met iedereen?
Ik ga daarom zometeen maar even zwemmen! Lekker verkoeling zoeken. Maar de wind van gisteravond heeft mijn huis aardig afgekoeld, en ik heb pas smiddags zon op mijn slaapkamer, dus ik heb wel lekker geslapen.

Jammer dat die klik er op fysiek gebied niet was. Ik moet zeggen dat ik wel geleerd heb dat je niet meteen op het uiterlijk moet afgaan, maar er moet wel iets van een klik zijn.
SoulSearch : welkom

Minny : tja als t op fysiek gebied niet klikt dan kan je t wel proberen maar uiteindelijk gaat dat toch niet werken.

Pop: t heeft hier mega hard geregend , onweer en kon nog net op tijd bij mijn ouderlijk huis komen toen ik op de fiets zat met vriendin op weg naar verjaardag van mijn zusje. daar half uur geschuild. Geprobeerd een filmpje te maken van t noodweer , de maisplantage naast mijn ouderlijk huis lag helemaal plat zo hard waaide en regende het.

Heel bizar

Btw leuk om te lezen dat je een nieuwe date achtig iets hebt..

Prinses & Xan: hele fijne vakantie (ben ff kwijt wanneer jullie nu precies gingen ) maar las iets over tentje e.d.. Gaat vast heel gezellilg worden saampjes

Lief Meisje :hier wordt het ook wat rommelen in huis.

Gisteren met dinnetje naar Ikea geweest , 2 leuke klapstoeltjes gekocht voor op t balkon. Er stonden wel 2 stoelen , maar kreeg nogal veel bezoek laatste week en moesten mijn gasten maar blijven staan. Das niet erg aardig natuurlijk dus maar ff 2 stoeltjes bij Ikea op de kop getikt en een stellingskast voor in de badkamer. Wilde eenhouten , maar die was wel 40 euro .. Die ijzeren (zilver kleur) is helemaal in tegenwoordig en dat scheelde maar mooi 30 euro haha. Nu moet t ding nog in elkaar gisteren al geprobeerd met dinnetje samen , maar kep geen accu boor machine meer hier liggen. Dus pa komt zodadelijk ff t ding brengen en denk als ik hem lief aankijk hij het ook wel voor mij in elkaar zet ....

Verder leuk babyblauwe douchemat gekocht en nieuw douchegordijn.

Bij een andere winkel 2 salontafeltjes gekocht die staan er nu ook eindelijk eens.

En 2 leuke plantjes voor bij het achterraam daar heb ik nl nog geen in betweens hangen dusse vond t zo kaal ..

En bij t voorraam 2 donker bruine vaasjes met daarin 1 bloemetje.

Verder is t lekker rustig hier en ga zo eens even mijn 28 gekochte kleerhangers vullen met leg kleding zodat ik weer wat planken tot mijn beschikbaar heb om mijn beddengoed in de kast te bergen.

Verder nog steeds lekker dateloos , wel contact nog met GSM ,contact is leuk komt vast wel een date maar dat gaat deze week niet meer worden..
Hallo meiden!

Wat een warm welkom!

Ik heb een heerlijk weekend gehad, vrijdag met twee vriendinnen wezen stappen, gisteren naar Zomer carnaval en nu lekker thuis aan het hangen en keutelen.

Wat zijn jullie plannen?? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan??

Nogmaals super voor het warme welkom!! Hoe bevalt het vrijgezelle leven jullie?

Groet,
Hallo SoulSearch,

Welkom hier in dit leuke topic. Ik zal je het maar gelijk vertellen: Ben de enige man hier.... .....hoewel....Donkeyshot is kort geleden dit topic ingedoken, dus heb eindelijk een beetje versterking.

In dit topic zijn singles en niet-singles aanwezig. De niet-singles schreven altijd al mee als single, maar zijn intussen geen single meer. Meeschrijven doen ze nog steeds, omdat ze hier moeilijk afscheid kunnen nemen ...en dat mag

Er worden in dit topic veel afkortingen gebruikt. Mocht je iets niet weten....vragen maar!

Veeeuullll plezier!

Zóóóó, intro-verhaaltje klaar
quote:Vleermuis28 schreef op 27 juli 2008 @ 13:14:

Prinses & Xan: hele fijne vakantie (ben ff kwijt wanneer jullie nu precies gingen ) maar las iets over tentje e.d.. Gaat vast heel gezellilg worden saampjes

Vleertje, wij gaan 8 augustus op vakantie...Frankrijk, met tent! We komen 29 augustus weer terug! Jullie zijn dus 3 weken verlost van ons! Maar misschien zoeken we even een internetcafeetje op

Voel jij je al een beetje thuis in je nieuwe hok?
Haha, Xan, das idd een goed intro verhaaltje!

Tja Soulsearch, afkortingen als LJ, VL, RP, RPO, PMB, PM, GSM, TM, NZ, CL (of was het CM??) zijn hier niet van de lucht... :P

Sun, hoe is het met je jeuk??

Vleer, das toch raar, zulk noodweer, ik heb alleen maar flitsen gezien en er schijnen zo'n tien druppels regen te zijn gevallen hier.
Grrrrr ik zit dus nu maar de Tour de France te kijken omdat ik écht niet naar buiten kan! Het gaat al beter met de jeuk, de zalf voelt goed. Helaas maakt het vlekken in mijn kleding dus ik loop in een oud shirt en een boxershortje door huis (geen huisgenoten thuis). Zometeen maar weer even een ijsje eten.

Hihi Vleer, wil je Xan en Prinsesje weg hebben? Ik ga tegelijk met jullie op vakantie Xan!

Nou, ik ga maar eventjes de finish van de Tour kijken. Bah..
Ja Sun, das echt balen!!!

Is het een keer lekker weer, dan kan je niet naar buiten! Kan je het de volgende keer ook verkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven