Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oef nou dat klinkt echt akelig. Ik heb gelijk gekeken maar nee, ook ik heb geen Pb's. Ik heb het inderdaad wel ijs- en ijskoud gehad vandaag. Nu even op het forum lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 december 2014 @ 19:38:

[...]

Was Exstellia weer bezig over dat witte jurkje?Klopt.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 02 december 2014 @ 19:40:

Ik krijg nooit pb's. O nee? Lelijke heksenkop?
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 19:45:

[...]

O nee? Lelijke heksenkop?Herstel: bijna nooit.
Ye ken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 december 2014 @ 19:40:

[...]

Ik had net iets geschreven dat ik bepaalde parallellen zag met M81 en die mislukte feministe van een paar maanden terug. Zou dat ze wakker hebben geschud?

Ha! Ik was dus niet de enige, pfff. Ik heb me maar gedeisd gehouden om beschuldigingen van paranoia te voorkomen maar ik voelde het, ik VOELDE het!
quote:yasmijn schreef op 02 december 2014 @ 19:30:

[...]

Zijn ze er eindelijk achter dat het een troll was? Duurt altijd zo lang.Dat kostte ons? 3 posts ofzo?
Iemand zin om ff op een muis te trappen?
Weet je wie ik al lang niet meer gesignaleerd heb? Schouderklopje.
quote:Thordis2.0 schreef op 02 december 2014 @ 19:56:

[...]

Dat kostte ons? 3 posts ofzo?Daarom.
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 19:58:

Iemand zin om ff op een muis te trappen?Heb je zelf al gedaan, zie ik. En om er dan nog een keer overheen te gaan...

Ik ben er alleen maar verbaasd over.

Is die er al een tijd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ye ken.

[...]

Dat kostte ons? 3 posts ofzo?De OP was genoeg.
Ye ken.
quote:Enn schreef op 02 december 2014 @ 20:00:

[...]

Ik ben er alleen maar verbaasd over.

Is die er al een tijd?

Ja, die is echt stom. In een tandarts topic

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17229761
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 19:59:

Weet je wie ik al lang niet meer gesignaleerd heb? Schouderklopje.

Verrek.

maar hoezo?
quote:copacabana schreef op 02 december 2014 @ 20:03:

[...]

Verrek.

maar hoezo?Ja, dat weet ik niet. Het is heel erg want heel zielig altijd voor haar dochter maar ik genóót altijd van die topics.
Ik geniet altijd van schoonouders, alle feestdagen en de gijzelaars (kinderen) topics. Rond de Kerst is dat altijd smullen!
Ye ken.
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 19:59:

Weet je wie ik al lang niet meer gesignaleerd heb? Schouderklopje.Zeg het nou niet hardop zeg. Straks komt Intiem ook nog terug.
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 20:05:

[...]

Ja, dat weet ik niet. Het is heel erg want heel zielig altijd voor haar dochter maar ik genóót altijd van die topics.haha, ja ik snap wat je bedoelt. Vond het ook altijd wel fascinerend, die gedachtenwereld.
Damn ik ben helemaal verdwaald. Dacht dat ik net hier een post had gedaan maar kan 'm niet terugvinden en er is geen manier om je laatste reakties terug te vinden. Toch? Zo leest het zo lastig terug...

Harry, ik ben net aangekomen bij de Steigerende pony in Breeg! En bij Aragorn.
quote:Star schreef op 02 december 2014 @ 20:08:

[...]

Zeg het nou niet hardop zeg. Straks komt Intiem ook nog terug.Of dat enge autootje.
Nerd zien we hier ook nooit meer.

[...]

Dat kostte ons? 3 posts ofzo?

Het is nooit goed natuurlijk. Als een troltopic snel verwijderd wordt is het niet leuk, staat het er een paar dagen zijn ze te langzaam

Jullie lijken wel vrouwen!
Cochise, je kan jezelf loepen.
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 20:12:

Cochise, je kan jezelf loepen.Doe eens niet zo vies!
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven