Kerstboom dillemma

16-11-2014 11:31 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer kun je daadwerkelijk je kerstboom gaan opzetten? Ik zie bij sommige mensen dat ze hun kerstboom al hebben opgezet in de woonkamer. Ik weet dat dat hartstikke gezellig, maar is dat niet wat te vroeg? Sinterklaas is nog niet eens het land uit... Natuurlijk kan ik ook haast niet wachten om mijn kerstboom op te zetten, maar denk dat ik met veel moeite toch maar moeten wachten tot na 5 december..

Hebben jullie al je kerstboom opgezet? Of wanneer gaan jullie je kerstboom opzetten? En wat zijn de kleuren voor de kerstboom dit jaar? Of welke kleuren gebruiken jullie qua kersballen voor in de boom?

Ik zat er zelf aan te denken aan zilver en turqouise.. IK hou zelf niet van donkere gelukkig en aangezien ik vorige week een grote kerstboom heb gekocht... Vorig jaar had ik 2 kleine kerstbomen..
De boom staat sinds zaterdag, heb hem gisteren opgetuigd met mijn opa (traditie bij ons). Heb alleen heel erg weinig ballen, xenos en ikea hadden geen witte
Sinds gister staat 'ie bij ons.

Als je zin hebt om hem op te zetten, vooral doen. Laat je niet tegenhouden door wat 'hoort'.

Kleuren hier zijn rood en goud.

Turquoise is trouwens wel een hele originele kleur! Leuk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vind dat bewust tegen houden van kerstspul tbv Sinterklaas bizar. Sinterklaasspul ligt tenslotte al in september in de winkels, dus die hebben 3 maanden. Terwijl als je kerst tot na sinterklaas bewaart, dat nog niet eens 'n volle maand heeft.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 december 2014 @ 18:34:

De boom staat sinds zaterdag, heb hem gisteren opgetuigd met mijn opa (traditie bij ons). Heb alleen heel erg weinig ballen, xenos en ikea hadden geen witte

Ik zie overal bij tuincentra witte ballen. Ik heb ze zelf ook. Ga anders eens kijken op marktplaats.

En afgaande op de huidige trends is onder andere turquoise heel erg in de mode en overal verkrijgbaar. Liefst ook nog in combinatie met zuurstokrose, fel groen etc.
Intratuin heeft ballen in alle vormen, maten en kleuren, dus ook wit.
quote:madamepolish schreef op 07 december 2014 @ 20:56:

Mooie boom dh! Is dat een echte of een neppe van ikea?

Een echte hij ruikt ook zo lekker! En dat voor maar 1 euro, ben er altijd heel erg tevreden over. Nu het 3e jaar dat ik hem daar gehaald heb en bevalt erg goed!

En dank voor de complimenten over de boom en de spulletjes
Hier zijn ze dan, mijn kerstbomen!

De eerste staat in de huiskamer, en de tweede in de serre.

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=551A7C92[/img]

En in de serre

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=55151DAD[/img]

Oh, het gaat niet lukken zie ik. Ingewikkeld dom forum.
quote:iones schreef op 08 december 2014 @ 18:44:

[...]

Ik zie overal bij tuincentra witte ballen. Ik heb ze zelf ook. Ga anders eens kijken op marktplaats.

En afgaande op de huidige trends is onder andere turquoise heel erg in de mode en overal verkrijgbaar. Liefst ook nog in combinatie met zuurstokrose, fel groen etc.

Ik heb nog liever geen kerstboom dan een turquoise, roze of fel groene

Marktplaats is een goede, nooit aan gedacht!
Bootje ik heb elk jaar turquoise. Zo mooi!

Wij hebben altijd 4 bomen.. Voor het echte, een met turquoise-mosgroene ballen/versieringen en 3 voor de kinderen.

Ik wil geen kindermeuk in 'mijn'boom. Ga deze week op zoek naar nieuwe ballen/versieringen. Turquoise is kennelijk DE kleur dit jaar..

Oudste dochter heeft meestal paars, zoon heeft rood/zilver en jongste dochter heeft alles!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 december 2014 @ 20:13:

[...]

Ik heb nog liever geen kerstboom dan een turquoise, roze of fel groene

Marktplaats is een goede, nooit aan gedacht!

de mijne staat: turquoise, roze, zwart en koper.

Wilde ook nog groen maar de kleur ik mooi vind kon ik niet vinden.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:iones schreef op 08 december 2014 @ 20:10:

Hier zijn ze dan, mijn kerstbomen!

De eerste staat in de huiskamer, en de tweede in de serre.

Oh, het gaat niet lukken zie ik. Ingewikkeld dom forum.

Ik heb de foto's omgedraaid, zie ik. De eerste is in de serre en de tweede foto de huiskamer. Die van iones dus....

Mijn boom staat/hangt nog niet. Ik weet niet wat ik moet, dit jaar. Vorig jaar hing hij boven de eettafel, maar daar hangt nu dus een lamp. De ruimte is behoorlijk beperkt.

Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wat 'n prachtige hond!! En de bomen zijn ook mooi hoor!
Mooie bomen Iones. Die ene hond staat daar zo voor te poseren, echt te grappig.
Cum non tum age
Teckel!!! Ik ben gek op teckels

Mooie bomen hoor! Ik vind die in de serre de leukste, hou wel van dat rood en wit mooi met die lange lintjes.

Ik wil ooit een boom vol met hangers van villeroy en boch, zo sfeervol! De teller staat op 1 nu, dus duurt nog wel even
DH, volgens mij is dat geen teckel, maar een kruising tussen een Jack Russell en mss teckel.

Ik ga even kijken hoe de hangers van V&B eruitzien.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven